Millaiset villasukat sinulla on jalassasi juuri nyt?
Mulla harmaa-viininpunaraidalliset. Itse olen tehnyt 7 veljestä -langasta 3 oikein 1 nurin jatkuu koko sukan paitsi jalkapohjassa. Langat päättelemättä vaikka on tehty vuosi-pari sitten :)
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teillä keski-iän ylittäneillä tädeillä sitten kivaa noissa vetoisissa puutaloissa.
Asun kerrostalossa. Pidän villasukkia, koska varpaani palelee kesälläkin huonon verenkierron takia.
Pidä sinä vaan niitä oksettavia villasukkia äläkä ainakaan mene lääkäriin vaivoinesi 🤦🏻♂️
Vierailija kirjoitti:
Mahdatte olla tyylikkkäitä naisia 🤣😂😅
Ainakaan he eivät ole tuollaisia typeriä räkättäjiä.
N57, joka ei käytä villasukkia, mutta ei tunne tarvetta pilkata niitä jotka käyttävät.
Pojan vanhat ruskeat villikset. Toinen vielä aavistuksen pienempi kun toinen.
Vierailija kirjoitti:
Mahdatte olla tyylikkkäitä naisia 🤣😂😅
Mahdat olla mukava ihminen 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tämä villisvihaaja löysi tännekin rämpyttämään lentokonetilaa ja alapeukkua. Kai sitä loppupäivä niinkin menee.
Villis? Nytvittuoikeesti.
Mun sukista harmaampi on villis, punaisempi on pruse.
Paljain jaloin, sisällä on ihanan lämmintä.
Tällä hetkellä on kahdet villasukat päällekkäin kun asunnossa on kylmä. Pakkasella on lämpimämpää, mutta kun ulkona on asteet lämmön puolella niin kylmänkalseus valtaa sisätilat.
Alla on ohuemmat merinovillaiset sukat ja päällä on itse kudotut (7-veljestä langasta) vaaleanpunaiset villasukat. Ainakin jalat pysyy lämpiminä.
Vain ihminen, joka ei ole saanut lahjaksi ihania, itse kudottuja villasukkia kutsuu niitä pisteliäiksi. Sellaisia saa vain kaupasta.
Tällä hetkellä paljain jaloin. Villasukkia käytän vain saappaissa mutta kotona ehkä kerran vuodessa hetken jos jalat kylmät ulkoilun jälkeen.
Meillä sen verran lämmin ja lattialämmitys ettei tarvii käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niina Laitisen suunnittelemat pitkät kirjoneulesukat. En vaan nyt just muista mikä näiden nimi oli. Itse neuloin viime jouluna ja nää on ihanat. ♡
Mitä te oikein alapeukutatte? Sitä ettette osaa itse neuloa? :D
Se on tuo yks ja sama räkyttääjä, joka alapeukuttaa työkseen kaikkia 20 kertaa ja yläpeukuttaa omiaan. Kutsutaan myös nimellä huoris.
Villasukat ovat paljon mukavammat jalassa kuin tavalliset, usein resorista puristavat puuvilla- tms. sukat. Heti kotona vaihdan villasukkiin. Samoin lapset.
Ja mitä tyyliin tulee, on sitä parasta. Kertoo juurevasta, aidosta, jalat maassa ihmisestä. Villasukat miehellä vaikka collariasun kanssa on niin hot.
Vierailija kirjoitti:
Av:lla saa kyllä aiheesta kuin aiheesta riidan aikaiseksi xD
Tämä. En vaan jaksa ymmärtää, miksi villasukat saavat aikaan toisen ihmisen haukkumista ja hänen elämänsä pilkkaamista. Onko vain valkoiset froteesukat sallittu? Itsellä jalassa vaaleanharmaat villasukat, joissa vaaleansiniset varret. Äidin neulomat. Omilla puikoilla tulossa lila-keltaraidalliset villasukat 7veljestä langasta. Huomenna saan ne jalkaan.
Anopin tekemät. Mukavaksi virttyneet. Ihanat ja lämpimät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niina Laitisen suunnittelemat pitkät kirjoneulesukat. En vaan nyt just muista mikä näiden nimi oli. Itse neuloin viime jouluna ja nää on ihanat. ♡
Se on tuo yks ja sama räkyttääjä, joka alapeukuttaa työkseen kaikkia 20 kertaa ja yläpeukuttaa omiaan. Kutsutaan myös nimellä huoris.
Kuulostaa mukavalta ihmiseltä. 🙊
Puna-sini-lila -raidalliset, lahjaksi saadut. Ihanat.
Vierailija kirjoitti:
Asun talossa jossa ei vedä ja on lämmin. En pidä rumia, haisevia, pistäviä mummojen villasukkia.
Ei mun sukat pistele tai haise. Ei kukaan käske pitämään mummotyylisiä.
Minulla on yhdet harmaat ja yhden tummansiniset villasukat, lahjoiksi saadut mutta en minä niitä koskaan käytä. Ei niin kylmä tulekaan. Minulla on luultavasti jonkinlainen autismin kirjon häiriö ja siihen liittyen aistiyliherkkyyksiä. Siksi villasukat tuntuvat minusta inhottavilta jaloissa ja jalkani hikoavat niissä. Muutenkaan en pidä hirveästi vaatteiden tunnusta iholla ja käytän aina mahdollisimman vähän vaatteita vaikka olisi sitten hiukan kylmäkin.
musta-puna-harmaa-valkea raidalliset kirpparilta ostetut uutena 5e hintaan pariviikkoa sitten. Sieltä ole ostanut useita pareja, uusia, jonkun neulomia. Välillä olisi tosi hienoja värejä, mutta terät valtavan leveitä, vaikka muutoin mitoiltaan ok.
Mulla on vaaleansiniset, jotka eräs opiskelijani kutoi mulle. En tiedä, mistä langasta. Niiden alla on ohuemmat tehdastekoiset ja polvimittaisen villasukat, mustat.