Millaiset villasukat sinulla on jalassasi juuri nyt?
Mulla harmaa-viininpunaraidalliset. Itse olen tehnyt 7 veljestä -langasta 3 oikein 1 nurin jatkuu koko sukan paitsi jalkapohjassa. Langat päättelemättä vaikka on tehty vuosi-pari sitten :)
Kommentit (68)
Mahdatte olla tyylikkkäitä naisia 🤣😂😅
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tämä villisvihaaja löysi tännekin rämpyttämään lentokonetilaa ja alapeukkua. Kai sitä loppupäivä niinkin menee.
Villis? Nytvittuoikeesti.
Jämälangoista räsymattosukat, pitkävartiset. Kun kohta töihin lähden, sukat vaihtuu harmaisiin saapassukkiin.
Lankaa en jaksa muistaa. Pari talvea pidetyt, hyvin kestäneet. Tosin kantapäät olen parsinut.
Hyvät sukat, paksut ja vielä pesussa vähän huopuneet niin lämpimät.
Väreinä vadelmanpunainen valkoinen,vaalea violetti,vaaleanpunainen leveinä raitoina. Sukan varsi melkein polveen.
Ja itse kutomani.
Itsetehdyt vihreä-keltaraidalliset, alimmaisena siniset ohuet.
On teillä keski-iän ylittäneillä tädeillä sitten kivaa noissa vetoisissa puutaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Asun talossa jossa ei vedä ja on lämmin. En pidä rumia, haisevia, pistäviä mummojen villasukkia.
Täällä muuten sama, mutta tuo jälkimmäinen lause on typerä, tarpeeton ja provosoiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun talossa jossa ei vedä ja on lämmin. En pidä rumia, haisevia, pistäviä mummojen villasukkia.
Täällä muuten sama, mutta tuo jälkimmäinen lause on typerä, tarpeeton ja provosoiva.
Voi kyynel, tuliko mummolle ihan paha mieli?
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tämä villisvihaaja löysi tännekin rämpyttämään lentokonetilaa ja alapeukkua. Kai sitä loppupäivä niinkin menee.
Niina Laitisen suunnittelemat pitkät kirjoneulesukat. En vaan nyt just muista mikä näiden nimi oli. Itse neuloin viime jouluna ja nää on ihanat. ♡
Av:lla saa kyllä aiheesta kuin aiheesta riidan aikaiseksi xD
Punamustavalkoiset kuviolliset pitkät sukat, joissa yläosassa musta nyöri.
Tulin just ulkoa. Siskon kutomat sinikirjavat 7veljestä-sukat , ihan perusmalli, keskipitkä varsi, vähän liian suuret minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, nytkö harmittaa, kun et olekaan ainoa, joka tietää tuon? 🤣
Harmaata, viininpunaista ja valkoista, erilaisia kuvioita. Toisessa on valitettavasti pieni reikä. Onneksi äiti kutoo näitä ahkerasti, joten pysyn hyvin villasukissa. Ihan parhaat sukat!
Vierailija kirjoitti:
On teillä keski-iän ylittäneillä tädeillä sitten kivaa noissa vetoisissa puutaloissa.
Asun kerrostalossa. Pidän villasukkia, koska varpaani palelee kesälläkin huonon verenkierron takia.
Vaaleanpunaiset palmikoidut villasukat, jotka sain lahjaksi harjoittelun loputtua. Ohjaajan itse neulomat :)