Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitko kumppanillesi anteeksi uskottomuuden?

Vierailija
21.11.2021 |

Pitääkö siitä edes keskustella?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitko anteeksi, jos pitkässä suhteessa ei seksiä. Puoliso pettänyt saman ihmisen kanssa yli 20 vuotta säännöllisesti.

Vierailija
62/66 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin monet kerrat anteeksi. Ilmeisesti hän ymmärsi niin, että homma saisi jatkua ja jatkuikin. Kunnes hän lopulta jätti minut. Ehkä poikkeustapaus, minä olin liian nynny, eikä hän ollut kypsä, halusi aina uudelleen koettaa viehätysvoimaansa, tai mikä lie syynä. Turhaan annoin anteeksi toistuvasti. Nyt hyvä näin, ilmeisesti molemmilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaassa suhteessa, joten tuollaisilla pikkumaisuuksilla ei päätään onneksi tarvitse vaivata. Kumppanini osaa kyllä itse harkita omat tekemisensä, ei siihen minun kaitsentaani tarvita.

Vierailija
64/66 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin anteeksi kyllä, mutta halusin erota.

Vierailija
65/66 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin Silloin nuorena. Vaan ei olisi pitänyt. Se on vastoin periaatteitani, enkä ole päässyt siitä yli. Vaikka viitteitä pettämiseen ei ole, eikä se edes minua hetkauttausi. Minusta on harmi, että anteeksi anto ja asian käsittelemättä jättäminen on tehnyt miusta tunnekylmän ihmisen.

Vierailija
66/66 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valmis antamaan anteeksi ja hoitamaan suhteen kuntoon pariterapiassa kunhan kaikki yhteydenpito kolmanteen osapuoleen lopetettaisiin. Vaimolle yhteyksien katkaisu ei käynyt. 

Koetettiin saada parisuhde muuten toimimaan huonolla menestyksellä.

Enää on turha odottaa minulta minkäänlaista anteeksiantoa.