G: Millon tiesit olevasi seksikkään näköinen
Kommentit (22)
Nyt. Penkksreihin lähössä ja ei hemmetti tää asu on lyhyt. En voi yhtään kumartua, mutta onpahan pojille silmäruokaa ;)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:06"]
Nyt. Penkksreihin lähössä ja ei hemmetti tää asu on lyhyt. En voi yhtään kumartua, mutta onpahan pojille silmäruokaa ;)
[/quote]
Sori. kysymys oli vain naisille. Voit avata oman keskustelun jos haluat.
ja asiallisuutta lisää, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:02"]
Aina.
[/quote]
eli aina ´vähä´ on ees jotain?
aika kamalaa ettei kukaan osaa vastata tämmöseen. silti on satoja naisia aina linjoilla.
Kun mieheni ei saanut silmiään irti minusta. En ole kolmen lapsen jälkeen enää saman näköinen kuin 15 vuotta sitten, mutta kroppaani on tullut naisellisuutta lisää paljon. Hyvä itsevarmuuteni, hymyni ja suora katseeni mieheeni saa mieheni katsomaan minua niin, että tunnen itseni todella halutuksi ja kauniiksi.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:09"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:02"]
Aina.
[/quote]
eli aina ´vähä´ on ees jotain?
[/quote]
En ymmärrä kysymystäsi.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:18"]
Kun mieheni ei saanut silmiään irti minusta. En ole kolmen lapsen jälkeen enää saman näköinen kuin 15 vuotta sitten, mutta kroppaani on tullut naisellisuutta lisää paljon. Hyvä itsevarmuuteni, hymyni ja suora katseeni mieheeni saa mieheni katsomaan minua niin, että tunnen itseni todella halutuksi ja kauniiksi.
[/quote]
upea suomalaisnainen siis.
Onko sinulla tapana korostaa jotain vain oletko ns koko pakkaus mieluummin?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:19"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:09"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:02"] Aina. [/quote] eli aina ´vähä´ on ees jotain? [/quote] En ymmärrä kysymystäsi.
[/quote]
Aloituksessa meinasin hetkellistä tilannetta, jopa unenomaista näkyä toisen silmissä juuri Sinusta.
Kun tutkin peilin avulla persreikääni.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:50"]
Kun tutkin peilin avulla persreikääni.
[/quote]
"
Sori. kysymys oli vain naisille. Voit avata oman keskustelun jos haluat.
ja asiallisuutta lisää, kiitos."
ONKO SULLA KAVERI PÄÄSSÄ JOTAIN VIKAA??
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:16"]aika kamalaa ettei kukaan osaa vastata tämmöseen. silti on satoja naisia aina linjoilla.
[/quote]
Alkaa vaikuttaa, että joku saa kicksejä kuvauksista...
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:25"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:18"]
[/quote]
upea suomalaisnainen siis.
Onko sinulla tapana korostaa jotain vain oletko ns koko pakkaus mieluummin?
[/quote]En korosta mitään, olen vain oma itseni. Edes vaatteilla ei tarvitse kikkailla välttämättä, voin tuntea olevani seksikäs vaikka kun kolaan mieheni kanssa yhdessä raskaita suojalumia pihallamme ja pidämme hetken taukoa jutellen. Tai kun istumme vierekkäin saunan jälkeen vilvoittelemassa pyyhkeet päällä ulkona.
Palataas aiheeseen... 22-vuotiaana
Kun viimeksi oli firman bileissä, ja parikin miestä sanoi minulle että olen hyvännäköinen ja koitti lähestyä...
Kyllä aina seksiä harrastaessa tunnen oloni seksikkääksi. kun näkee että mies nauttii seksistä kanssani niin väkisinkin tulee seksikäs olo :-D
Tiesin olevani seksikkään näköinen monastikin, kun tyttöporukalla aikoinaan lähdettiin yöelämään. Etkoilla laittauduttiin ja juotiin ja kehuttiin toisiamme överisti. Kaikki oltiin niin hyvännäköisiä ja fiilis oli kaiken buustaamisen jälkeen itsevarma ja seksikäs. Klubilla oli tapana vatkailla kilpaa takalistoja ja olin ihan varma, että ainakin jonkun äijän katse on laitamilla liimaantunut muhun, kun näin sensuellisti tanssin, varmaan joku luulee et vähintään harrastan tanssia.
Yleensä yö tosin päättyi grillin kautta taksijonoon, jossa sit illan/yön ensimmäiset iskuyritykset tulikin saatua, mut siin vaiheessa ei enää kiinnostanut silmät puoliksi auki tolpillaan vaivoin pysyvät yönritarit yhtä paljon ku kotiin-sänkyyn-pönttö. Myöhemmin darroissa tuli kauheita "oh my god"-momentteja kun pulpahteli muistiin niitä vatkauksia ja harhaluuloja. Tulipa markkina-arvo testattua niinä vuosina, ettei tarvi enää kuvitella olevansa hot stuff.
Aina.