Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvottu joululahja, APUA!

Vierailija
21.11.2021 |

Olen menossa firman pikkujouluihin joihin jokainen tuo pienen alle 10e lahjan, jotka arvotaan. Mikä olisi hyvä, edullinen lahja, joka sopisi sekä 22v Jonnalle ja 65v Irmelille ja myös sille nuorelle naiselle ja iäkkäämmille miehelle. Ihan mahdotonta! Osa ei syö karkkia ollenkaan, toiset ei polta kynttilöitä, sukat tms on varmasti sitten väärää kokoa jne. Eli mitä voisi ostaa?? Vinkkejä kehiin!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut tuollaisessa joskus mukana. En muista mitä mä oon antanut. Mutta lahjakortti esim. ruokakauppaan.

Vierailija
22/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo arpa oli aika hyvä idea. Tietysti kurja jos ei sillä mitään voita niin jää ”tyhjin käsin”

Ap

Saati kun se sun inhokki-Irmeli saa sen paketin ja raaputtaa 100000€ 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ei todellakaan halua lahjaksi suklaata, sitä tulee kaikissa tuomisissa, kun ei ole vaivauduttu yhtään miettimään, niin annetaanpa suklaarasia. Niitä on sitten 10 ja joko laitetaan roskiin tai toisten harmiksi tai viedään työpaikalle.

Tietysti tuollaisessa lahjassa nyt ei tarvitsisi  paljon miettiä, laittaa vaikka käsipyyhkeen pakettiin. Vai onko siellä oikein nimet keneltä se lahja on?

Vierailija
24/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollut tuollaisessa joskus mukana. En muista mitä mä oon antanut. Mutta lahjakortti esim. ruokakauppaan.

Alle kymmenen euron lahjakortti?

Vierailija
25/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia/teetä rasiassa/purkissa? Ihan perusmakua tms.

Vierailija
26/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi ja suklaa on ainoat vaihtoehdot. Jos ei kelpaa, voi antaa helposti eteenpäin.

Kierrossa saattaa olla yli 20 vuotta vanhoja lahjapaperoituja konvehtirasioita, joita ei ole ikinä avattu.

Vierailija
27/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin vitosen lahjakortti ruokakauppaan kuin jotain krääsää, tulee käytettyä eikä täytä kaatopaikkoja. Todella tyhmiä kyllä tuollaiset lahjavaihdot...

Vierailija
28/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ketjussa mainitut ideat listamuotoon. Mielestäni kaikki kuluvat, poissyötävät ja muut katoavat lahjat ovat kyllä parhaita. Itse en ainakaan haluaisi mitään toisen valitsemaa joulukrääsäkoristetta, paritonta käsipyyhettä, vääränhajuista kitkerää käsisaippuaa tai huonolaatuisia ja vääränlaisia kodinhoitotarvikkeita. Firman joulubileisiin parhaat on just niitä persoonattomia bisneslahjan oloisia kuten joku hyvä suklaa. Eikä ne jää kaappeihin pyörimään tai kodin tukkeeksi.

Hyvät

- jouluglögi/tee/suklaa

- suklaarasia

- kahvimuki täynnä karkkia

- alkoholi/suklaa

- jouluolut

- marjamehu, hillo, hunaja

- lahjakortti

- kahvi/tee rasiassa tai purkissa 

Huonot

- tiskirätti ja tiskiharja

- tuoksukynttilä

- arpa

- led-kynttilät ja karkki

- vessapapari

- maustettu oliiviöljy

- käsisaippua

- joulukoristeet

- käsipyyhe

- munakello

Vierailija
29/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan hyvä listaus, mutta mielestäni muki on huono ja arpa hyvä. Kaikilla on varmaan jo kaapeissa noita yksittäisiä parittomia mukeja saatu "pakkolahjoina", missään nimessä en haluaisi sellaisia lisää. Eikä myöskään voi lahjoittaa eteenpäin, sillä kaikilla on sama ongelma.

Vierailija
30/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnkinon leffalippu.

Vierailija
31/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan hyvä listaus, mutta mielestäni muki on huono ja arpa hyvä. Kaikilla on varmaan jo kaapeissa noita yksittäisiä parittomia mukeja saatu "pakkolahjoina", missään nimessä en haluaisi sellaisia lisää. Eikä myöskään voi lahjoittaa eteenpäin, sillä kaikilla on sama ongelma.

Sellaisen voi aina kääräistä tuollaiseen lahja-arvontaan uudestaan. Ei ole parasta ennen päiväystäkään.

Vierailija
32/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on just hyvä summa, kukaan ei odota liikoja, voi pitää hauskaa vaan.

Vierailija
33/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen voi aina kääräistä tuollaiseen lahja-arvontaan uudestaan. Ei ole parasta ennen päiväystäkään.

Itse jätän nuo parittomat mukit työpaikalle joko kynäkipoiksi tai työkahvikupeiksi. Töissä ihan sama millainen kuppi on. Kotona kupit on tasan tarkkaan yhteensopivia ja samanmerkkisiä. Olisi kamalaa jos astiakaapista kurkistaisi aina vastaan joku Rönsy-Reiskan maansiirtoliikkeen huumorimuki tai kokoelma huonolaatuisia rumia kiinalaispuristemukeja.

Vierailija
34/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jokin kotimaisen pienvalmistajan syötävä tuote, mitä et raskisi ostaa itse, koska se on kallis muihin vastaaviin nähden eli joku pieni gourmet hillo, marmeladi tms, joka jää tuon hintarajan alle.

Vierailija
36/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka juustohöylä, voiveitsi tai joku muu käyttötavara.

Vierailija
37/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiva, laadukas heijastin. Tulee varmasti hyvään käyttöön. Jokaisen on syytä näkyä pimeällä.

Vierailija
38/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kivoin tällainen lahja ikinä oli pieni origami"tonttu" ja jouluinen runo - ja tuo tonttu oli taiteltu siitä 10€ setelistä.

Vierailija
39/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkaa varalta tähän kassiin:

https://vittumitapaskaa.fi/kauppa/paskat-juhlat-ja-tarvikkeet/lahjakass…

Tuossa jo pelkälle kassille tulee hintaa 3,30 euroa. Sinne joku kynä tai jotain, niin lahja on valmis.

Itse asiassa kynä(t) ei olisi paskempi vaihtoehto. Ne ovat ainakin meillä aina lopussa tai hukassa. Joten pieni lisä kokoelmiin ei haittaisi yhtään.

Vierailija
40/52 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kiva, laadukas heijastin. Tulee varmasti hyvään käyttöön. Jokaisen on syytä näkyä pimeällä.

Ei mitään "kivaa", vaan tylsää ja arkista. Nuo "kivat" ovat sellaisia, että ostaja tykkää, mutta saaja yleensä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä