Kertokaa miten pitkä tutustuminen etenee?
Eli olen itselleni aika uudessa tilanteessa. Kaikki aiemmat suhteeni ovat lähteneet melko nopeasti etenemään. Nyt tuolta deittisovellusten maailmasta löytyi täysin minun tyylinen nainen ja hän tutustuu ja lämpenee hitaasti.
Uskoisin hänen testaavan ja katsovan ettei toinen vain yritä päästä nopeasti sänkyyn. Minulle se on viesti siitä että sitä kiinnostuneempi hänestä olen.
Kaikki olemme yksilöitä mutta uskon että tässä on jokin ns. juoni miten tämä homma toimii.
Kommentit (22)
Hyvä jos olette nähneetkin. Nainen voi haluta jakaa ajatuksia tai mistä juttelettekin.
Itse tapasin puolisoni töissä eli asialinjalla, tosin meillä oli yhteinen harrastus, joka liittyi työpaikkaan. Sitten lopetin työn ja kirjoittelimme pitkään, näimme aina ajoittain ja vietimme mukavaa aikaa yhdessä. Keskustelimme kaikenlaisista asioista myös tavatessamme. Myöhemmin törmäsimme festareilla ja siitä lähtien olemme seurustelleet ja nykyään asuneet vuosia yhdessä.
Esim. Sointu Borgilla ja räppäripuolisolla oli hidas tutustuminen. Yllättävilläkin tahoilla voi siis olla halu puhua ja viestiä etänä, jos pitää paikkansa.
Täytyy sanoa että itse sinkkuna niin ihan nopeasti en tapaisi ketään. Ja kun tapaisin niin pitkään menisi että vain deittailisin ja tutustuisin ihmiseen. Se että voin hypätä sänkyyn ja aloittaa seurustelusuhteen vaatii paljon luottamusta toiseen osapuoleen, vaikka olisin kuinka kiinnostunut. Luottamus ei synny hetkessä ja valitettavasti on paljon sinkkuja jotka eivät edes etsi mitään vakavaa ja niistä haluan itse olla erossa.