Kuinka todennäköistä on että syrjähyppy paljastuu
Jos ei jää kiinni rysän päältä, ja kiistää kaiken aina ehdottomasti jos puoliso kuulee huhuja ja alkaa kyselemään niistä? Eikö yleensä omaa kumppania tahdota uskoa ennemmin kuin juoruja?
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:39"]
Älä huoli, jäät kyllä kiinni
[/quote]
Millä tavalla? Jos ei jää heti kiinni niin mistä voi paljastua, muuta kuin taudeista ja raskaudesta?
Syrjähyppy paljastuu usein pettäjän oman katumuksen takia. On epätodennäköistä, että jää kiinni, jos itse on asiasta hiljaa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:39"]
[/quote]
Millä tavalla? Jos ei jää heti kiinni niin mistä voi paljastua, muuta kuin taudeista ja raskaudesta?
[/quote]
Eikä välttämättä edes silloinkaan, jos sattuis tulemaan raskaaksi siitä syrjähypystä. Ainoo vaara on oikeestaan, et jäät suoraan rysänpäältä kiinni, tai mies huomaa heti kotiin tullessa, et mulla ois vieraat mällit pöksyissä.
Tyhmä jää rysän päältä kiinni. Toisaalta miksi olla jonkun kanssa jos tekee syrjään hypyn. Erotkaa ja ellostelkaa sitten.
Pimpistä voidaan ottaa pitkänkin ajan kuluttua bakteeriviljelmä, joka paljastaa vieraan oriin bakteerikannan.
Hohhoi.. Mistä näitä sikiää?
joko oot parisuhteessa yhden ja ainoan kanssa tai sitten sinkkuna, jolloin voit panna rauhassa kaikkea liikkuvaa (joka siihen suostuu)....
muuten kannattais mennä johonki terapeutille..
No sulla on aina yksi todistaja sille tapahtumalle, se jonka kanssa petit.
Samalla tavoin kun rakkaasta vaimosta tulee joskus erotilanteessa painajaismainen kotka, niin pettäjän kanssa petoksen suorittanutkin voi muuttua millaiseksi vaan. Tää todistaja on usein vielä vieras, joten mistä sitä tietää minkälaisia motiiveja sille kehkeytyy paljastaa sun touhut?
Ei oo paljastunut 7 vuoteen. Pidän tarkasti huolen ettei mikään yhdistä minua ja toista kumppania. Ei olla fb-kavereita, ei pidetä yhteyttä kuin työajalla, ei näyttäydytä yhdessä
Hyvin harva jää kiinni oikeasti. Eihän tässä maassa olisi yhtään liittoa, jos niistä jäisi kiinni. En tunne yhtään miestä, joka ei ole pettänyt ja omaan laajan tuttavapiirin. Mulle aina uskoudutaan, kun olen ainoa sinkku.
Vierailija kirjoitti:
No sulla on aina yksi todistaja sille tapahtumalle, se jonka kanssa petit.
Samalla tavoin kun rakkaasta vaimosta tulee joskus erotilanteessa painajaismainen kotka, niin pettäjän kanssa petoksen suorittanutkin voi muuttua millaiseksi vaan. Tää todistaja on usein vielä vieras, joten mistä sitä tietää minkälaisia motiiveja sille kehkeytyy paljastaa sun touhut?
Häntä uskottaisiin koska? Niinpä.