Menkat kolme päivää myöhässä (en voi olla raskaana)
Kommentit (16)
Mikä tahansa tähtien asennosta sairauteen voi olla syynä. Kierto voi heitellä ihan yllättäenkin.
Mikset hae jälki ehkäisypilereitä terveyskeskus? Vai onko kenties raskaus ilo ja suuniteltu? Helpomalla pääset kun haet ne tabut, ei tarvitse miettiä ollako vai ei paksuna ja kuka olisi isi?
Vierailija kirjoitti:
Mikset hae jälki ehkäisypilereitä terveyskeskus? Vai onko kenties raskaus ilo ja suuniteltu? Helpomalla pääset kun haet ne tabut, ei tarvitse miettiä ollako vai ei paksuna ja kuka olisi isi?
Eivätkö ihmiset lue enää edes otsikkoja ennen kommentointia?
Eihän tuo ole mikään heitto. Todennäköisesti a
Kyllähän kaikille voi joskus tulla hormoniheittelyitä. Suurimmasta osasta niistä ei ikinä tiedä, mistä johtui. Voi olla miljoonasta eri syystä. Ei ole mitenkään vaarallisia.
Todella vaarallista. Parin tunnin heitosta ei kannata huolestua mutta tuo on jo vakavaa.
Mulla saattoi nuorena heitellä kierto parikin viikkoa, välillä väli oli 21 päivää ja välillä kuusi viikkoa. Esivaihdevuosissa sama ilmiö toistui. Eikä ne päivän tarkkuudella tulleet koskaan. En ole ilmeisesti hormonituotannon suhteen vakioitu yksilö, mutta on meitä tietääkseni muitakin.
Olisit kuunnellut niillä terveystiedontunneilla niin ei tarvitsisi kysellä täällä
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä että kun joku sanoo ettei voi olla raskaana, ei uskota.
Minulla on kierto heittänyt joskus pahastikin nuorena ja aina tuli tuota raskausjankkaamista. Vaikka olin neitsyt.
Se on hyvä uskotella itselleen niin
Onko poikkiksen sormi kokeillut etupyypyytä housunpäältä? Pyypyytä.
Jaa-a. Tuohan voi mennä ihan stressin tai jonkub pöpön piikkiin. Itselläni on ollut kuvotusta monta päivää. Omasta mielestäni en voi olla raskaana, mutta mistä näistä ikinä tietää, jos ovulaatio onkin tapahtunut ihan muuhun aikaan kuin kuvitteli.