Jorma Sterling
oon funtsinut, että onko kyseisen hahmon vastine olemassa myös irl? Tulee mieleeni erään stadilaisen salongin mieskampaaja, nimikin hieman samanlainen. :D
Kommentit (15)
Juu, se kampaajamies...:) Erittäin hyvä työssään ja niin suosittu, että on vaikea saada ajanvarausta.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:39"]
Nimestä tulee mieleen se stylisti/whatnot Vesa Silver.
[/quote]
Eiku Vesa Silver on ihan yksyhteen sen Jorman stylistikaverin kanssa :D http://www.thingforthebling.com/tag/costume-party/
Jorma on aivan IHANA! Täysin harmiton sodomisti!
Jonkinlainen Jorma Stenbergin, Monsieur Mossen ja Nasse-sedän risteytys. Hulvaton hahmo!
Jormassa on paljon piirteitä Sinkkuelämän Charlotten homostylististä. Ja hänen ilmeikäs parinsa, jonka nimeä en nyt muista, puhuu aivan kuin Laila Snellman.
Mä yhdistin tuon hahmon ihan ensinäkemältä Vesa Silveriin. Hauskaa, kun nää Akun "sivuhahmot" naurattaa mua eniten. BB-Aslak ja Jorma :D On niitä muitakin ollut, mutta ei nyt just tuu mieleen...
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:13"]Mä yhdistin tuon hahmon ihan ensinäkemältä Vesa Silveriin. Hauskaa, kun nää Akun "sivuhahmot" naurattaa mua eniten. BB-Aslak ja Jorma :D On niitä muitakin ollut, mutta ei nyt just tuu mieleen...
[/quote]
"tulevat tänne, vievät meidän tupakit, tulevat meidän nurkkiin tupruttelemaan!"
"menkää muualle tupruttelemaan!"
Mikä tän nimi oli? :D
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:13"]Mä yhdistin tuon hahmon ihan ensinäkemältä Vesa Silveriin. Hauskaa, kun nää Akun "sivuhahmot" naurattaa mua eniten. BB-Aslak ja Jorma :D On niitä muitakin ollut, mutta ei nyt just tuu mieleen...
[/quote]
"tulevat tänne, vievät meidän tupakit, tulevat meidän nurkkiin tupruttelemaan!"
"menkää muualle tupruttelemaan!"
Mikä tän nimi oli? :D
[/quote]
Ainiin touko puuppanen!
Se nauru! Röhöhöhöhöhöööö! Ja ravistaa päätään kieli roikkuen! :D
Meillä 6v on ruvennut huutelemaan" herranjumala sää haiset! " ppitäisi varmaan kieltää lapsilta putous :-D
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:47"]Meillä 6v on ruvennut huutelemaan" herranjumala sää haiset! " ppitäisi varmaan kieltää lapsilta putous :-D
[/quote]
Ei putouksessa sanottu kertaakaan
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:07"]Jormassa on paljon piirteitä Sinkkuelämän Charlotten homostylististä. Ja hänen ilmeikäs parinsa, jonka nimeä en nyt muista, puhuu aivan kuin Laila Snellman.
[/quote]
No voin sanoa että heitä kumpaakaan ei ole todellakaan imitoitu noissa hahmoissa..
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:58"]
Sä haiset!
[/quote]
:D
Nimestä tulee mieleen se stylisti/whatnot Vesa Silver.