voiko suhde toimia, kyseessä iso ikäero
24vuotta ikäeroa.. Mies 51 ja minä siis 27
Kellään kokemuksia? Jatkoitko suhdetta jos jatkoit oletko katunut? Kuinka läheisesi reakoivat?
Kommentit (25)
Jos ikäero olisi toisinpäin, tilanne olisi ehkä helpompi. Sulla on 10 vuoden päästä se tilanne, että alat olla seksuaalisesti parhaimmillasi ja sulla on seurana 61-vuotias mies, jolla ei enää seiso eikä välttämättä yläpääkään toimi.
En osaa sanoa, noin isosta erosta ei kokemuksia. Katso itse ja yritä :)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:41"]
Jos ikäero olisi toisinpäin, tilanne olisi ehkä helpompi. Sulla on 10 vuoden päästä se tilanne, että alat olla seksuaalisesti parhaimmillasi ja sulla on seurana 61-vuotias mies, jolla ei enää seiso eikä välttämättä yläpääkään toimi.
[/quote]
Toisaalta tilanne voi 20 vuoden päästä olla se, että alapää ja ajatus toimii miehellä loistavasti, mutta ap on sairastunut vakavasti, ehkä kuollutkin.
Hmm.. Meillä ikäeroa oli paljon - ei kuitenkaan noin paljoa. Ja minä olin hieman sinua nuorempi. Kesti muutaman vuoden, onneksi ei kestänyt pidempään. Rakastua voi ja haluta että se onnistuu, mutta jos sitä JÄRJELLÄ pystyisi ajattelemaan niin eihän sitä itselleen haluaisi. Minä rakastin niin paljon, etten nähnyt vaihtoehdoksi kieltäytyä suhteelta. Mutta onneksi se päätyi sitten muihin ristiriitoihin. Nyt olen siitä todella kiitollinen. Jos olisin päätynyt tuohon suhteeseen myöhemmin, olisin saattanut mennä naimisiin ja perustaa perheen. Nyt se jäi nuoruuden kasvusuhteeksi. Siihen tarkoitukseen se oli ihan hyvä.
Kyllä ihmiset varmaan juorusi ja arvosteli, mutta harvat tulivat minulle siitä avautumaan. Enemmän se ehkä kuitenkin häiritsi minua itseäni?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:45"]
[/quote]
Toisaalta tilanne voi 20 vuoden päästä olla se, että alapää ja ajatus toimii miehellä loistavasti, mutta ap on sairastunut vakavasti, ehkä kuollutkin.
[/quote]
Totta! Tilastollisesti vaan ei ihan yhtä todennäköistä. Tosin itse uskon siihen, että jos ei parempaakaan miestä ole näkyvissä, miksipä rakkaudelle ei antaisi tilaisuutta.
No onhan tuo iso ikäero, mutta toisaalta esim. presidenttiparilla ikäeroa 29 vuotta. Onhan näitä muitakin suuren ikäeron pariskuntia. Ei ole itsellä kokemusta kuin 12 vuoden ikäerosta ja hyvin menee. Minun mielestä läheiset saavat olla mitä mieltä haluavat, mutta arvostelua en ymmärtäisi. En minäkään mene toisten parisuhteisiin puuttumaan. Tärkeintä, että itse on onnellinen.
Lastensaamisen kannalta huono juttu. Nuoremmalla miehellä on siittiöt terveemmät ja tilastojen valossakin syntyy terveempiä lapsia. Miehen parasta ennen päiväys on isäksi max 45 vuotiaana. Ikäerossa taas on maksimi 10 vuotta, vaikkakin mieluummin 5. Tiukat rajat on, tiedän, mutta onnella vain on oma reseptinsä!
Hyi hitto, melkein mun papan ikäinen
Minusta on niin kurja katsoa vanhuksia, huono kuntoisia, dementiikkoja. Nuoret vaimot pesevät miestensä perseitä ja hoitavat kaikki. Hyi
Olen aina ollut ikäisekseni hyvin kypsä ja viihtynyt paremmin vanhempien ihmisten seurassa. Elämäni rakkaus on 18 vuotta vanhempi. Sitä ennen yritin olla 2 vuotta vanhemman kanssa, mutta se tuntui siltä kuin olisin ollut lapseni kanssa eikä mitään seksuaalista kipinää ollut.
Yli 20 tai yli 30 vuoden ikäero alkaisi kyllä tuntua minusta vähän mahdottomalta, mutta nuorena ja idealistisena haluaa uskoa, että saa suhteen toimimaan kaikesta huolimatta.
Totta kai salaa toivon ettei elämäni rakkaus olisi ihan noin paljon vanhempi. Joudun vielä taivaltamaan maan päällä (liian) kauan hänen kuolemansa jälkeen. (Ja todennäköisesti toimimaan omaishoitajana.)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:57"]Hyi hitto, melkein mun papan ikäinen
[/quote]
onko sun pappa sitten hyi hitto?
Nuorena naisena sinulla on mahdollisuus löytää fyysisempi rakkaus kuin jonkun 51 v kanssa saat.
Meillä ikäeroa 18v, ja ei se kyllä näy eikä tunnu oikein missään. 11 vuotta ollaan oltu yhdessä. Läheiset eivät ole kommentoineet mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:57"]Hyi hitto, melkein mun papan ikäinen
[/quote]
onko sun pappa sitten hyi hitto?
[/quote]
No en voisi kuvitellakaan olevani melkein pappani ikäisen miehen kanssa.
[/quote]
Miten se olisi helpompaa toisin päin? Vanha hiekkapillu ja mies joka haluaisi jatkuvasti seksiä, ei toimi! Tätä palstaa lukeneena, vaikka miehellä ei enää seisoisi 10 vuoden kuluttua, niin ei sillä olisi siltikään merkitystä kun sitä pillua ei olisi tarjolla kuitenkaan av-mammoihin tukeutuen, pihdataan ja seksi ei kiinnosta.
ei täältä kannata mitään kysyä, pelkkää paskaa saa niskaansa!
ap! mun mielestä tähän ei ole olemassa kuin yksi neuvo, kuuntele sydäntäsi!
ei rakkaudessa ole rajoja.
Elämä on tässä ja nyt. On ihan turha miettiä, miten jokin asia SAATTAA olla 10 vuoden päästä. Sitä päivää ei ehkä koskaan tule.
Siittiöt vanhenevat siinä missä munasolutkin, vaikka hedelmöityskyky säilyisi ja ihan elävänä vauva syntyisi vanhemmistakin soluista! Ei ne geenit pysy aivan täydellisinä pakkauksissa vanhemmiten. Ällöttää ajatuskin! Lasteni isä on minua pari vuotta nuorempi.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:08"]
[/quote]
Miten se olisi helpompaa toisin päin? Vanha hiekkapillu ja mies joka haluaisi jatkuvasti seksiä, ei toimi! Tätä palstaa lukeneena, vaikka miehellä ei enää seisoisi 10 vuoden kuluttua, niin ei sillä olisi siltikään merkitystä kun sitä pillua ei olisi tarjolla kuitenkaan av-mammoihin tukeutuen, pihdataan ja seksi ei kiinnosta.
[/quote]
No kyllä se vaan niin on että 61-vuotias nainen ja 37-vuotias mies todennäköisesti olisivat toimivampi pari kuin 61-vuotias mies ja 37-vuotias nainen. Tuo 61-vuotias nainen kun todennäköisesti pystyy seksiin, toisin kuin samanikäinen mies. Tuonikäiset miehet alkaa olla hyytelöä alapäästään, vaikka itse kuvittelisivat mitä.