Mukava katsoa tv:stä reippaita nuoria naisia.
Kommentit (6)
Joukkuevoimistelu, muodostelmaluistelu ja rytminen voimistelu ovat myös kivoja lajeja seurata.
Pannaas tähän suosikkihiihtohetkeni uusia kisoja odotellessa. Mannisen Pike oli ihanan tyylikäs ja vaatimaton pohjoissuomalainen hiihtäjä. Naapurintyttömäinen "lumenenainen", perinteisen suomalainen. Oli mun suosikkihiihtäjäni.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako jos on kapea lantio ja pienet rinnat hiihtäjällä?
Totta helvetissä. Paitsi ehkä homouteen tai pedofiliaan taipuvaista.
Vierailija kirjoitti:
Pannaas tähän suosikkihiihtohetkeni uusia kisoja odotellessa. Mannisen Pike oli ihanan tyylikäs ja vaatimaton pohjoissuomalainen hiihtäjä. Naapurintyttömäinen "lumenenainen", perinteisen suomalainen. Oli mun suosikkihiihtäjäni.
Nätti nainen muuten, mutta ikävästi posket lommolla. Pitää naisessa jotain rasvaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nätti nainen muuten, mutta ikävästi posket lommolla. Pitää naisessa jotain rasvaa olla.
Ai urheilijassa pitää olla rasvaa? Eikös naisurheilijalla jatkuvasti huudella, että laihduta?!? Kyllä se rasva palaa kehoon uran jälkeen.
Joo niin on