Onko jonkun auto mennyt harjapesun jälkeen pilalle?
Kommentit (41)
Tesloissa lähti maslit yhdessä vaiheessa.
Kerran olin pesussa kone jämähti ja tuli ikävät jäljet kylkeen, valitin ja kiiloittivat käsin auton hienoon kuntoon.
S-ryhmän pesupaikassa ei pessyt autoa juurikaan ja valittaessa asiasta sain naurut.
Heppu "nainen" sanoi ja sätti minua, että olin tullut likaisella autolla pesuun, kysyin miksi tulisin yleensäkään pesuun, jos auto olisi puhdas...
Antoi toisen pesu korvaukseksi ja auto ei siinäkään tullut puhtaaksi, en jaksanu vaan oli vimonen kerta siellä...
Vierailija kirjoitti:
Tesloissa lähti maslit yhdessä vaiheessa.
Kerran olin pesussa kone jämähti ja tuli ikävät jäljet kylkeen, valitin ja kiiloittivat käsin auton hienoon kuntoon.
S-ryhmän pesupaikassa ei pessyt autoa juurikaan ja valittaessa asiasta sain naurut.
Heppu "nainen" sanoi ja sätti minua, että olin tullut likaisella autolla pesuun, kysyin miksi tulisin yleensäkään pesuun, jos auto olisi puhdas...
Antoi toisen pesu korvaukseksi ja auto ei siinäkään tullut puhtaaksi, en jaksanu vaan oli vimonen kerta siellä...
That's it. En uskalla mennä.
Ap
Meni arviolta pari-kolme vuotta pesun jälkeen, kun jouduin kolariin. Joo, tuli jälkiä.
Katsohan autojen maalipintaa joita on käytetty harjapesussa
Vie käsinpesuun. Tekevät monesti ihan hyvään hintaan (n. 20€) ja ikinä en ole pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Katsohan autojen maalipintaa joita on käytetty harjapesussa
Onko kamalassa kunnossa?
Pesen ensin painepesurilla ja vasta sitten ajan harjapesuun.
Näyttääkö auto vahauksen jälkeen erilaiselta?
Ap
Siis lähteekö maali oikeasti? Miksi?
Ap
Eipä ole. Mutta kun viimeksi auto oli menossa pesulinjan läpi koko laitos pysähtyi kesken kaiken. Siinä hetken mietin että mitä jos anturit menee johonkin häiriö tilaan ja alkavat rusentaa näitä kolmea autoa jotka siinä oli mutta normaalisti se sitten jatkoi siitä mihin jäi.
Jos auto menee pesussa pilalle, niin miten se kestää käyttöä?
Harjapesu kuormittaa lähes poikkeuksetta autonmaalipintaa. P*skaset harjat vaurioittaa maalipinnan hyvinkin nopeasti.
Ei harjat autoa pilaa, mutta muutaman vuoden jälkeen kyllä voi erottaa silmin, onko autoa pesty koneella vai käsin. Toki sen voi sitten myllyttää, eli hioa, mutta ei se maalipinta siitä enään paksune.
Tesla ei kestä harjapesua ja taitaa olla jopa kielletty takuuehdoissa.
Vierailija kirjoitti:
Tesla ei kestä harjapesua ja taitaa olla jopa kielletty takuuehdoissa.
🤣
uppi