Mitä katsoit viimeksi Netflixistä?
Oliko katsomisen arvoinen?
Itse katsoin elokuvan Bucket List, jonka olen nähnyt viimeksi ties milloin. Hyvä leffa kaiken kaikkiaan.
Kommentit (53)
Täh!? Siellähän on paljon sarjoja joista en tiennytkään siellä olevan!? Mistä näkee Netflixin KOKO tarjonnan, mulle tulee aina vaan ehdotuksia eri leffoista ja sarjoista.
OTB kaikki jaksot katoin vähän aikaa sitten, just nyt arrow
My little ponya en muista mikä jakso oli.
Star Trek. Olen kaappitrekkeri, päältä ei kyllä arvaisi..
House of Cards on menossa täälläkin. En ensin meinannut innostua aihepiiristä, mutta alkuvaikeuksien jälkeen vei mukanaan. Jossain välissä pitäisi myös ehtiä katsomaan Derekin uusi jakso.
Jälkiä jättämättä. Älyttömän hyvä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:09"]
Ajattelin katsoa better call saulia viikonloppuna.... Ei siis ollut hyvä? Tuskin tosiaan BB:n veroinen mutta oliko sinnepäinkään, huumori jne?
[/quote]
tänään katsoin toisen jakson (eilen siis ekan), ja tämä toka olikin jo paljon parempi. Enemmän huumoria ja BB-henkisyyttä. Tästähän saattaa hyvin tullakin jotain. Nyt vaan täytyy odotella kolmatta jaksoa ensi viikkoon.
9
Riikka Pulkkisen romaanin perustuvan Raja-minisarjan.
Alotin Dallasia katsoon, mutta päädyinki dokumenttiin Bully. Se oli kamalaa katottavaa.
Mad Men. Todella hyvä sarja! Olen varmaan jo neljännessä kaudessa menossa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:28"]
Parenthood :) Hyvän mielen draamasarja.
[/quote]
Minkä maan netflixissä näkyy parenthood? tätä sarjaa katsoisin kun vaan jostain sen löytäisin...