Mitä katsoit viimeksi Netflixistä?
Oliko katsomisen arvoinen?
Itse katsoin elokuvan Bucket List, jonka olen nähnyt viimeksi ties milloin. Hyvä leffa kaiken kaikkiaan.
Kommentit (53)
Oscareita kahmineen leffan Dallas Buyer's Club.
Frendien 6. tuotantokausi puolessavälissä. Frendejä ennen katsoin Orange Is the New Blackin kaikki jaksot.
Sama leffa kuin ap:lla :) Pitää vaihtaa kohta Viaplaylla kun loppuu hyvät leffat..
Supernaturalia. Toi Dean on niin hyvännäköinen..panisin..
Olen nyt katsonut pari jaksoa Bates motel uudesta tuotantokaudesta.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:09"]
Ajattelin katsoa better call saulia viikonloppuna.... Ei siis ollut hyvä? Tuskin tosiaan BB:n veroinen mutta oliko sinnepäinkään, huumori jne?
[/quote]
tänään katsoin toisen jakson (eilen siis ekan), ja tämä toka olikin jo paljon parempi. Enemmän huumoria ja BB-henkisyyttä. Tästähän saattaa hyvin tullakin jotain. Nyt vaan täytyy odotella kolmatta jaksoa ensi viikkoon.
9
[/quote]
Se on niin hyvä.
House of Cards 3. tuontantokausi tuli juuri katsottua. Tosi hyvä sarja!
Dexterin 1. kausi. On tosi hyvä ja koukuttava!
Suosittelen.
Menossa Person of interest, tykkään.
.
Suosittelen dokumenttia Blackfish, Tilikumin tarina.
House of Cardsia täälläkin. Seuraavaksi Twin Peaks.
Teletapit, pikku prinsessa ja ystävien kylä
Daredevil.. Kerranki sellanen supersankari joka ei ole niin täydellinen tapellessaan...
Stargate Atlantis. Lempisarjani =)
Modern Familyä olen nyt kerrannut ekoista kausista. Näyttää omituiselta kun kaikki on niin pikkuisia verrattuna tähän tällä hetkellä tulevaan kauteen :D