G:Paljonko rakentaminen kaiken kaikkiaan tuli maksamaan? Kyse alle 150m2 taloista.
-Minkä valmistajan valitsitte? Miksi?
-Vastasiko lopputulos odotuksianne?
-Mitä takapakkeja tuli rakennusprojektin aikana?
-Paljonko itse talopaketti maksoi?
-Aiotteko vielä ryhtyä rakennusprojektiin vai onko tavoitteena asua rakentamassanne talossa hamaan eläkeikään asti?
-Missäpäin Suomea asutte?
Täällä kyselee ja kiitollisena vastauksianne lukee takakireä rouva joka yrittää toppuutella innokasta miestä jolla kova hinku päästä mellastamaan omalla tontilla.
Kommentit (3)
Vierailija:
-Minkä valmistajan valitsitte? Miksi?
Finndomon omatalo, hinta ratkaisi ja laatu. Sekä erinomainen palvelu edustajalta.-Vastasiko lopputulos odotuksianne?
Kyllä, ei mitään moitittavaa.-Mitä takapakkeja tuli rakennusprojektin aikana?
Ei mitään.
-Paljonko itse talopaketti maksoi?
Se oli riisuttu versio. Eli kattotuolit päälle nostettuina ja seinät tiesti kans niin 34000¿ muistaakseni.-Aiotteko vielä ryhtyä rakennusprojektiin vai onko tavoitteena asua rakentamassanne talossa hamaan eläkeikään asti?
Tarkoitus on parin vuoden päästä laittaa talo myyntiin ja tehdä uusi talo. Finndomon omatalo paketti on jo melkein katsottunakin. Tämä talo tehtiin vähän sijoitus mielessä. Emme tälle paikkakunnalle jää asumaan.-Missäpäin Suomea asutte?
Keski-PohjanmaallaTalo on siis yhdessä tasossa ja puuverhoilu. 124m2 ja keittiöerkkeri. Tilavat huoneet. Kaapistot laadukkaan, samoin keittiön, eteis ja pesuhuone,saunatilojen laattalattiat. Paneelikatto, kermansaven uuni. Meillä täysin palkallisella hinnalla oli vain LVI asentaja, sähkö ja laatoitus oli tuttava joten puoli-ilmainen oli ja loput tehtiin itse.
Talon hinnaksi tuli n.100 000¿
-Minkä valmistajan valitsitte? Miksi? Kastelli-talo, hyvä pohjaratkaisu
-Vastasiko lopputulos odotuksianne? Melkeinpä, tosin nyt valitsisin erimallisen talon
-Mitä takapakkeja tuli rakennusprojektin aikana? Kastelli ei ole niin hyvä laatuinen kuin väitetän. Paljon erilaisia virheitä, joista eivät meinanneet ottaa vastuuta. Ts. korvauksia ei juurikaan herunut heidän omista mokistaan
-Paljonko itse talopaketti maksoi? noin 55000 euroa.
-Aiotteko vielä ryhtyä rakennusprojektiin vai onko tavoitteena asua rakentamassanne talossa hamaan eläkeikään asti?Eipä ole nyt ainakaan ajankohtaista. Oli se nimittäin sen verran iso urakka, etten ihan pikkukummassa ala uudestaan!
-Missäpäin Suomea asutte? Pohjoisessa Suomessa
Täällä kyselee ja kiitollisena vastauksianne lukee takakireä rouva joka yrittää toppuutella innokasta miestä jolla kova hinku päästä mellastamaan omalla tontilla.
[/quote]
Ja tontti (hieman yli 1000 neliötä maksoi sitten 12 000 euroa.
Ja kokonaishinnaksi tontin ja pihan laiton kanssa maksoi noin 160 000 euroa. Itse tehtiin suurin osa, eikä ollut kirvesmiestä rakentamassa. Talossa neliöitä noin 138 sekä piharakennus noin 30 neliötä
Vierailija: