Jos nainen tekee aloitteen parisuhteeseen...
Niin eikö siitä tule fiilis, ettei se mies uskaltanut joten nainen joutui ottamaan ns. miehisen roolin? Oma kokemukseni ainakin on, että jos olen tehnyt aloitteen (ei seurustelusta vaan deitille menemisestä) niin mies siitä eteenpäin odottaa, että minä teen kaiken. Olen sen verran rohkea nainen ettei minua muuten haittaisi olla tekemässä aloitteita mutta minun on täysin mahdoton ihastua mieheen, joka haluaa mieluummin että nainen johtaa kuin että ottaisi ohjat omiin käsiinsä.
Toisaalta olen huomannut, että todella suuri osa oman ikäluokkani miehistä toivoo, ettei heidän tarvitsisi tehdä sitä pelottavaa osuutta vaan että nainen tekisi sen heidän puolestaan 🤔🤨 Olenko se myös minä ketä kohtaa rosvon jos sellainen avioon menemisen jälkeen tunkeutuu taloomme?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako sadasta on tuollaisia aloitteellisia naisia?
Menee desimaaleihin. Naiset on lähinnä aloitekyvyttömiä, perässävedettäviä paskoja jotka ei kykene edes antamaan mielipidettään lounaspaikkaan lomamatkalla.
No minä voin antaa sinulle mielipiteen. Mitään lounaspaikkaa ei ole eikä lomamatkaa koska ne on rahan tuhlaamista. Sitä pysytään kotona ja hoidetaan arki. Näitä miehiä jotka tajuaa tämän taitaa olla harvemmassa.
Mielipiteesi on "tajuamista" ??
Taidat olla agressiivinen päsmäri, eikä mies ole kuviossasi se oikea ongelma.
Mutta pysy sä vaan kotonas ja tappele mielikuvituspuolison kanssa.
Ai jaha, nyt sitten ei mielipiteen omaava nainen kelpaakaan vaan on päsmäri. Huomaatko miten vaikea ihminen olet? Koita nyt päättää mitä haluat, kun et kestä edes kuvitteellista tilannetta. Olisikohan nyt kuitenkin niin, että sinä olet niin heikkohermoinen sekoilija että sinua kannattaa vain myötäillä jottet käy päälle? Kaikilla saa olla mielipide kunhan se on sinun mielipide? Eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän miehet voi voittaa.
Jos tekee aloitteita saa kuulla kuinka kaikki miehet on sikoja jotka tulkitsee hymyn pyynnöksi treffeille. Sitten taas kun ei tee aloitteita on perässä vedettävä paska.
Teidän tekstinne pitäisi julkaista kaikkiin oppilaitoksiin alakoulusta alkaen pojille suunnattuun sukupuolikoulutukseen, sensuroimattomana. Oppisivat ettei naisiin kannata sekaantua millään tavalla.
Aloitteita on sopivaa tehdä joissain paikoissa, kuten Tinderissä ja ravintolassa. Sen sijaan esim. lenkkipolulla perään rynnivä mies on pelottava eikä sellaisia lähestymisiä toivo kukaan nainen. Eli aloitekyvyn lisäksi tarvitaan myös tilannetajua.
Sori ravintolat on jo kielletty tällä palstalla. Naiset ovat siellä kavereineen pitämässä hauskaa, ei vastaanottamassa miesten huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Suurien tunteiden ollessa pelissä ei se aloitteen teko ole kenellekään helppoa, olipa sitten kyseessä mies tai nainen. Pitää muistaa, että valtaosalla parisuhteissa ei ole alunperinkään ollut mitään suuren suurta rakkaustarinaa, vaan pelkästään sopivalta vaikuttavan ihmisen kanssa yhteen menoa. Henkilökohtaisesti voin heittää mitä tahansa läppää normi suominaisille, ilman yhtään sen kummempaa ongelmaa, mutta se elämän ihastus taas onkin sitten aivan eri asia.
ja kyllä se olen minä joka kohtaa sen murtovarkaan, vaikka ihastuksen läsnäollessa olenkin nössö.
Sinäkään et vaan ole oikeasti aloitekykyinen ihminen. Kyllä se itselläni on niin päin kun olen jostain kiinnostunut niin joudun hillitsemään itseäni että en ole liian päälle käyvä ja tyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurien tunteiden ollessa pelissä ei se aloitteen teko ole kenellekään helppoa, olipa sitten kyseessä mies tai nainen. Pitää muistaa, että valtaosalla parisuhteissa ei ole alunperinkään ollut mitään suuren suurta rakkaustarinaa, vaan pelkästään sopivalta vaikuttavan ihmisen kanssa yhteen menoa. Henkilökohtaisesti voin heittää mitä tahansa läppää normi suominaisille, ilman yhtään sen kummempaa ongelmaa, mutta se elämän ihastus taas onkin sitten aivan eri asia.
ja kyllä se olen minä joka kohtaa sen murtovarkaan, vaikka ihastuksen läsnäollessa olenkin nössö.
a. tuskin tulee ikinä tilannetta jossa kohtaisit murtovarasta
b. jos niitä tulee, se on ryhmä, todennäköisesti myös aseistettu
Naiset vaan kuvittelee että miehet jaksaa niiden prinsessafantasioita. Lidl mainos on tästä loistava esimerkki.
A) totta
B) False, harvalla murtovarkaalla on sen kummempaa aseistusta mukanaan, jotain meisseliä lukuunottamatta. Ryöstöt on sitten hieman eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaan kuvittelee että miehet jaksaa niiden prinsessafantasioita. Lidl mainos on tästä loistava esimerkki.
A) totta
B) False, harvalla murtovarkaalla on sen kummempaa aseistusta mukanaan, jotain meisseliä lukuunottamatta. Ryöstöt on sitten hieman eri juttu.
b. puukko, sorkkarauta, muu sopiva astalo. Ja viisi tyhjää arvokämpän nopeammin kuin yksi. Hervantalaiseen yksiöön taas ei kannata tuhlata aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) totta
b. puukko, sorkkarauta, muu sopiva astalo. Ja viisi tyhjää arvokämpän nopeammin kuin yksi. Hervantalaiseen yksiöön taas ei kannata tuhlata aikaa.
Ja mulla 4 asetta ja niihin luvat.
Olen tehnyt muutaman kerran aloitteen ja siihen asti kiinnostuneelta vaikuttanut mies on hävinnyt kuin pieru saharaan. Siispä en tee aloitteita.
Varmin tapa saada mies sitoutumaan on flirttailla, olla etäinen ja vähän vaikeasti tavoitettava sekä huidella omia menojaan ja satavarmasti kiinnostunut mies iskee kantaan kiinni eikä hellitä ennen kuin saa "valloitettua".
Kerran jopa halusin vaan sänkyyn yhden komean tyypin kanssa, ja kun hän flirttaili niin sanoin päin näköä, etten ole varma haluanko seksiä hänen kanssaan. Jumaliste ette arvaa mikä piiritys siitä alkoi! Parin viikon jälkeen sitten "taivuin".
Vierailija kirjoitti:
En usko että se on se mikä sen aiheuttaa, vaan että mies on alunperinkin aloitekyvytön ja sellaisen kanssa päätyy yhteen jos itse on enemmän aloitekykyinen. Ja kyllä se suhteen dynamiikka minunkin kokemuksen mukaan silloin on se että mies vain seurailee naista kuin koira. Tämän takia en itse enää tee aloitteita. Haluan välttää tuollaiset miehet.
Kyllä, kun tätäkin keskustelua katsoo, olen hemmetin onnellinen, että hommasin naiseni abaut 30 vuotta sitten... Nykynaisista ei olisi kyllä kuin pelkkää ongelmaa! Ihmee aivottomia kaikki? Liikaa varmaan katsottu jotain ihmeen parisuhdeohjelmia ja mitä lie? Mistä kaikki tuo aivoton pieru on oikein opittu? Tuskin koulussa?
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt muutaman kerran aloitteen ja siihen asti kiinnostuneelta vaikuttanut mies on hävinnyt kuin pieru saharaan. Siispä en tee aloitteita.
Varmin tapa saada mies sitoutumaan on flirttailla, olla etäinen ja vähän vaikeasti tavoitettava sekä huidella omia menojaan ja satavarmasti kiinnostunut mies iskee kantaan kiinni eikä hellitä ennen kuin saa "valloitettua".
Kerran jopa halusin vaan sänkyyn yhden komean tyypin kanssa, ja kun hän flirttaili niin sanoin päin näköä, etten ole varma haluanko seksiä hänen kanssaan. Jumaliste ette arvaa mikä piiritys siitä alkoi! Parin viikon jälkeen sitten "taivuin".
Olen muutaman kerran tehnyt aloitteen ja nainen antoi pakit. Siispä en tee aloitteita.
Miltä tuollainen kuulostaa?
Katkerat ry kokoontuminen täällä taas. Naurattaa.
Aloitettasi odotellessa nautin vapaa ajastani kotona. Ja nyt takas harrastusten pariin.
M35
Ei välttämättä perässä vedettävä, mutta vähemmän rakastunut. Ja se on todella raskasta elää suhteessa jossa kiintymyksessä ja intohimossa on raju epätasapaino. Toinen on puolisolleen Se Oikea ja toinen on joku joka otettiin kun ei parempaakaan saatu (tai jaksettu edes havitella). Olen elänyt sellaisessa suhteessa ja never again. Kunnolla ihastunut mies tekee kyllä aloitteen ihan itse, ja muunlaisten kanssa ei kannata mennä kimppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) totta
Miksi et kirjoita a:han true, kun b:hen kirjoitat false? Typerältä kuulostaa tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tekee aloitteita saa kuulla kuinka kaikki miehet on sikoja jotka tulkitsee hymyn pyynnöksi treffeille. Sitten taas kun ei tee aloitteita on perässä vedettävä paska.
Teidän tekstinne pitäisi julkaista kaikkiin oppilaitoksiin alakoulusta alkaen pojille suunnattuun sukupuolikoulutukseen, sensuroimattomana. Oppisivat ettei naisiin kannata sekaantua millään tavalla.
Aloitteita on sopivaa tehdä joissain paikoissa, kuten Tinderissä ja ravintolassa. Sen sijaan esim. lenkkipolulla perään rynnivä mies on pelottava eikä sellaisia lähestymisiä toivo kukaan nainen. Eli aloitekyvyn lisäksi tarvitaan myös tilannetajua.
Sori ravintolat on jo kielletty tällä palstalla. Naiset ovat siellä kavereineen pitämässä hauskaa, ei vastaanottamassa miesten huomiota.
Tämä palsta ei ehkä ole ihan kaikin puolin luotettava lähde.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä perässä vedettävä, mutta vähemmän rakastunut. Ja se on todella raskasta elää suhteessa jossa kiintymyksessä ja intohimossa on raju epätasapaino. Toinen on puolisolleen Se Oikea ja toinen on joku joka otettiin kun ei parempaakaan saatu (tai jaksettu edes havitella). Olen elänyt sellaisessa suhteessa ja never again. Kunnolla ihastunut mies tekee kyllä aloitteen ihan itse, ja muunlaisten kanssa ei kannata mennä kimppaan.
Tämäpä juuri. Ja ne ihastuneetkin miehet alkavat pitää naista eriasteisesti itsestäänselvyytenä myöhemmin, mutta aste on pahempi ja tulee vastaan heti, jos miehelle avataan ovi astua suhteeseen tekemättä itse mitään sen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt paljonkin aloitteita, mutta EN KOSKAAN sellaiselle naiselle johon olen jo valmiiksi ihastunut. Ihastukseni ovat usein huomanneet minut ja tehneet aloitteen. Jos naista kiinnostaa, hän kyllä tekee aloitteen. Yksikään naisistani ei kutsuisi minua perästävedettäväksi, olipahan aloitteen tehnyt kumpi tahansa.
Allekirjoitan täysin tekstisi, jos siihen asetetaan sukupuolet toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta ei ehkä ole ihan kaikin puolin luotettava lähde.
Äläpä viitsi valehdella.
Vierailija kirjoitti:
ja jos mies tekee aloitteen mitään epätasapainoja kiintymyksessä ja intohimossa ei tietenkään ole? Nainen on täysin hullaantunut aina, kun aloittaa parisuhteen miehen aloitteesta.
Jos nainen ei tee aloitetta niin sitä ei tee kukaan. Päätin kohta neljä vuotta sitten, että en suostu tekemään enää ainuttakaan aloitetta miehille vaan seuraavaksi on miesten vuoro lähestyä minua. Olen ollut koko tämän ajan sinkku ja käynyt nolla kertaa treffeillä... Mitä tästä voi päätellä?