Nettideiitti tuli käymään. Järkyttävä kokemus!
Päätettiin tavata parin kuukauden viestittelyn jälkeen nettideitin kanssa livenä ja sovittiin käytännön syistä (kaupunkien välillä heikko julkinen liikenne ja miehellä auto, toisin kun minulla), että mies tulisi tapaamaan minua kotikaupunkiini. Tutustumisjakson perusteella mies vaikutti todella mukavalta, luotettavalta ja rennolta, joten sovin, että hän voisi tulla vierailulle kotiini ja tarvittaessa yöpyä luonani..
Noh, mies tuli. Ulkonäkö täsmäsi, mutta rennosta ja mukavasta ei ollut tietoakaan...Paikalle tuli kireä valittaja, jolle ei maistunut laittamani pullakahvit, koska odotti lämmintä ruokaa. Ilmoitti ajaneensa 176km ja olevansa lopen uupunut. Huomautti, että oliko minulle tullut mieleen, miten paljon bensat tuolta matkalta maksavat ja sanoi lujasti, että odottaa minun maksavan ainakin puolet bensoista (auto volkkari 1,2 litran koneella). Lisäksi valitti, miten raskasta noin pitkä matka on ajaa ja kun satuin mainitsemaan, että ajan joskus laina-autolla jopa lähes tuhat kilometriä päivässä, tyyppi vaikeni ja kiristeli hampaitaan ja puristeli nyrkkejään yhteen. Tämän jälkeen ilmoitti määräävään sävyyn, että koska hän on tänne asti vaivautunut, vähintä mitä voin tehdä, on antaa hänelle pimperoa. Kyllä, käytti sanaa pimpero.. Järkytti..
Tuossa vaiheessa alkoi ottaa todenteolla aivoon ja kuvottaa koko tyyppi, joten aloin miettiä, kuinka pääsen idiootista eroon.. Ehdotin, että menisimme läheiseen pitseriaan ja minä piffaisin. Nyrpeällä naamalla mies suvaitsi suostua ja varovasti suostuttelin, että mies menisi autolle edeltä ja laittaisin sillä aikaa itseni lähtökuntoon. Kun äijä sulki oven, lemppasin sen kassin partsilta perään ja arvatkaa päästinkö enää sisään! Jonkin aikaa se eunukki siellä alhaalla toljotti ennen häipymistä ja jotakin huuteli, mutta ei paljon kiinnostanut mölinät... Puolen tunnin kuluttua kurkattuani verhon raosta oli volkkari hävinnyt. Helpotti vietävästi, että pääsin siitä eroon!
Nyt kuitenkin kaduttaa.. Käyttäydyinkö liian tylysti? Menetinkö miehessä elämäni miehen? Oliko omassa käytöksessäni vikaa?
Kommentit (102)
No et todellakaan tapaa uudestaan tuota urpoa. :D Jos ensimmäiset sanat ovesta sisään astuessa ovat tyyliin "Ruokaa!" ja "Pimperoa!!" ja "Rahaa!!!", hän ei todellakaan ole Se Oikea. Usko minua.
jos kutsut nettideitin suoraan kotiisi, niin on se todella vahva viesti seksistä.
Ei - missään - tapauksessa - uudestaan. Jos niin teet, hankit ehdoin tahdoin vaikeuksia elämääsi. Tuon miehen luonne ja tavat tulivat jo selväksi. Teit fiksusti kun heitit sen pihalle - ennenkuin raiskasi sinut. Ja kuten on jo moneen kertaan todettu, ei _ikinä_ ekoja treffejä kotiin.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:07"]
jos kutsut nettideitin suoraan kotiisi, niin on se todella vahva viesti seksistä.
[/quote]
Noh... Voisi kai sitä tyylikkäämminkin vongata.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:12"]
Sanoi olleensa streessaantunut ja pitkään puutteessa. Tuntui syyllistävältä, kun sanoi odottaneensa seksiä minulta ja pettyneensä, kun vaikutin etäiseltä. En tiedä mitä enää vastata. Mies on ulkoisesti kaikin puolin kelpo ja keskustelut puhelimitse sujuivat leppoisasti. Mutta tapaaminen...lisäksi mies vaikuttaa todella nyhveröltä ja kireältä..Myöskään seksuaalisesti en tuntenut vetoa häneen..ap
[/quote]
Siismitähäh? Sä oikeasti mietit, että tapaisit äijän uudestaan? MIKSI?
[/quote]
Velvollisuudesta. Käyttäydyihän epäkohteliaasti. ap
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:45"]
Hah! nyt se äijä tietää missä asut.
[/quote]
Ei vaikuttanut sellaiselta vainoajalta tai raiskaajalta. Seurakunnalla töissä ja uskovainen.. En usko, että alkaa ahdistella enempää. Oli lähettänyt äsken viestin, jossa ehdotti uutta tapaamista. ap
[/quote]
selvittikö yhtään käytöstään viestissä?
[/quote]
Sanoi olleensa streessaantunut ja pitkään puutteessa. Tuntui syyllistävältä, kun sanoi odottaneensa seksiä minulta ja pettyneensä, kun vaikutin etäiseltä. En tiedä mitä enää vastata. Mies on ulkoisesti kaikin puolin kelpo ja keskustelut puhelimitse sujuivat leppoisasti. Mutta tapaaminen...lisäksi mies vaikuttaa todella nyhveröltä ja kireältä..Myöskään seksuaalisesti en tuntenut vetoa häneen..ap
[/quote]Anna nyt vielä toinen mahdollisuus. Oisko hotelli parempi paikka kun sun luona?
[/quote]
En oikein tiedä...kun ei ollut tyyppiäni. Toisaalta jos en löydä ketään muutakaan...ap
Tämähän on ilmiselvä provo. Älkää suotta vaivautuko vastaamaan
Luulisi miehen pysähtyneen muutenkin matkalla syömään ym. Itse ainakin syön ennen kyläilyä ellei ruoasta ole erikseen sovittu (on valmiina, mennään yhdessä syömään) ja enpä yleensä peri isäntä väeltä bensakuluja :D jos näin jo peruskyläilyssä niin vielä enemmän jos on menossa tekemään vaikutusta vieraaseen (potentiaaliseen?) henkilöön.
Ei pitkänmatkalaisille tarjota vain pullakahvia reissun päätteeksi. Tämän tietäisit, jos ikää olisi yli 14 v.
[/quote]
Ihan oikeasti 170 km ei ole pitkä matka. Täällä pohjoisessa se voi olla jonkun normaali työmatka, joka ajetaan joka arkipäivä.
Mutta ap, miksi ihmeessä tapaisit vielä uudestaan tyypin kun et tuntenut edes vetoa siihen? Ja älä hyvä ihminen tapaa tuntemattomia treffiseuralaisia kotonasi! Hieman itsesuojeluvaistoa ja järkeä mukaan nyt.
Kutsu vaan uudestaan, mutta varaudu paremmin. Ensiksi lämmin ruoka pöytään. Sinä aikana kun mies syö, hinkkaat ittes sängyllä märäksi niin mies saa heti syötyään pillua. Panemisen jälkeen jätät miehen sänkyyn hengähtämään ja keität ite kahvit. Mies juo kahvit ja syö pullaa ja annat bensarahat ja mies lähtee. Mahtavat seuraavat treffit suunnittelin teille valmiiksi.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:25"]
Luulisi miehen pysähtyneen muutenkin matkalla syömään ym. Itse ainakin syön ennen kyläilyä ellei ruoasta ole erikseen sovittu (on valmiina, mennään yhdessä syömään) ja enpä yleensä peri isäntä väeltä bensakuluja :D jos näin jo peruskyläilyssä niin vielä enemmän jos on menossa tekemään vaikutusta vieraaseen (potentiaaliseen?) henkilöön.
[/quote]
Tuota bensakuluihin vetoamista jo heti tultua ihmettelin. Mies kysyi vielä painostaen, että ymmärränkö miten paljon bensat tuolta matkalta maksavat. Häkellyin tilanteessa, enkä osannut muuta kuin ehdottaa osallistuvani kuluihin. ap
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 02:35"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:57"]
Minä olin kerran netissä tutstumani naisen kanssa treffeillä. Oltiin ravintolassa vähän aikaa istuttu ja tilattu ruokaa, kunnes huomasin läheisessä pöydässä paljon kauniimman naisen, jolla ei ollut seuralaista. No minä päätin tietenkin mennä juttelemaan tälle kauniille naiselle ja se ruma nainen, jonka kanssa olin tullut ravintolaan jäi hölmistyneenä istumaan yksin. :D
Tämä nainen johon olin tutstunut netissä oli ja on edelleen yksinhuoltaja. Tämä kaunis nainen sensijaan on nykyään minun vaimoni.
T. Fiksu mies
[/quote]
Kuulostaa siltä, että sillä "rumalla" kävi ihan hillitön pulla...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 01:01"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 00:29"]
Minä olin kerran netissä tutstumani naisen kanssa treffeillä. Oltiin ravintolassa vähän aikaa istuttu ja tilattu ruokaa, kunnes huomasin läheisessä pöydässä paljon kauniimman naisen, jolla ei ollut seuralaista. No minä päätin tietenkin mennä juttelemaan tälle kauniille naiselle ja se ruma nainen, jonka kanssa olin tullut ravintolaan jäi hölmistyneenä istumaan yksin. :D
Tämä nainen johon olin tutstunut netissä oli ja on edelleen yksinhuoltaja. Tämä kaunis nainen sensijaan on nykyään minun vaimoni.
T. Fiksu mies
[/quote]
Minä olin muuten kerran treffeillä, ja miehen silmät kirkastuivat kun kapakkaan asteli 3 nuorta kaunista naista. Hän kysyi että panenko pahakseni jos hän yrittää iskeä jonkun heistä. Totesin että no ei kai siinä sitten mitään, senkus yrität.
Niinpä hän pyysi nuoret naiset pöytään, ja minä esitin illan miehen siskoa ja mies pani parastaan. Eipä naiset lämmenneet, mutta muistan sen hiljaisen hetken ja hämmentyneet ilmeet, kun mies epähuomiossa piteli kättä reidelläni.
[/quote]
Suostuivat kutenkin tulemaan samaan pöytään. Se on jo itsessään kovempi saavutus kuin se, että saa sinun kaltaisesi ruman naisen.
T. Fiksu mies
[/quote]
Siellä oli aika täyttä. Mutta minäkään en tulis sun kanssas samaan pöytään.
[/quote]
Kuulostaa siltä, että sillä miehellä kävi ihan hillitön pulla...
T. Fiksu mies
[/quote]
Minä olin muuten kerran treffeillä, ja miehen silmät kirkastuivat kun kapakkaan asteli 3 nuorta kaunista naista. Hän kysyi että panenko pahakseni jos hän yrittää iskeä jonkun heistä. Totesin että no ei kai siinä sitten mitään, senkus yrität.
Niinpä hän pyysi nuoret naiset pöytään, ja minä esitin illan miehen siskoa ja mies pani parastaan. Eipä naiset lämmenneet, mutta muistan sen hiljaisen hetken ja hämmentyneet ilmeet, kun mies epähuomiossa piteli kättä reidelläni.
[/quote]
Minä olin kerran baarissa ja siellä joku ruma nainen yritti iskeä minua, mutta enpä lämmennyt hänelle. Yritti sen jälkeen iskeä kaikkia muitakin miehiä ja joutui lopulta tyytymään borisjeltsin kännissä olevaan rumaan mieheen. http://theoneiric-wraith.tumblr.com/image/52331551826
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:23"]
T. Fiksu mies
[/quote]
[/quote]
Minä olin kerran baarissa ja siellä joku ruma nainen yritti iskeä minua, mutta enpä lämmennyt hänelle. Yritti sen jälkeen iskeä kaikkia muitakin miehiä ja joutui lopulta tyytymään borisjeltsin kännissä olevaan rumaan mieheen. http://theoneiric-wraith.tumblr.com/image/52331551826
[/quote]
Minä olin kerran kaupungilla kävelemässä yöllä ja joku nainen tuli tarjoamaan seksiä. Kysyin paljonko maksaa ja hän vastasi 500€. Sanoin, että voin maksaa 50 senttiä ja senkin vain, jos samalla siivoat asuntoni. Se huora lähti aika pettyneenä sen jälkeen pois.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:27"]
T. Fiksu mies
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minä olin kerran kaupungilla kävelemässä yöllä ja joku nainen tuli tarjoamaan seksiä. Kysyin paljonko maksaa ja hän vastasi 500€. Sanoin, että voin maksaa 50 senttiä ja senkin vain, jos samalla siivoat asuntoni. Se huora lähti aika pettyneenä sen jälkeen pois.
[/quote]
Olessani lukiossa yksi nyhverön näköinen poika pyysi minua tanssipariksi vanhojen tanssiin. Vastasin sille kovalla äänellä, että en mää ny sun kanssa halua tanssia. Luuletko vittu saavas pillua? Sen jälkeen kaikki lähellä olevat rupes nauramaan ja taputtamaan minulle. Se poika rupesi melkein itkemään. :D
T. Fiksu nainen
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:27"]
T. Fiksu mies
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olessani lukiossa yksi nyhverön näköinen poika pyysi minua tanssipariksi vanhojen tanssiin. Vastasin sille kovalla äänellä, että en mää ny sun kanssa halua tanssia. Luuletko vittu saavas pillua? Sen jälkeen kaikki lähellä olevat rupes nauramaan ja taputtamaan minulle. Se poika rupesi melkein itkemään. :D
T. Fiksu nainen
[/quote]
Onko "fiksua" käyttäytyä huonosti? Loukkaavasti? Töykeästi? Tökerösti?
Voi poika rukkaa.
Poika saattoi olla ujo, keräsi rohkeutensa, kysyi.
Tyttö vastasi kuten tuo "fiksu" kertoo vastanneensa.
Voi surkeus.
Maailmassa on pahuutta. Herra armahda!
Tuo että jos on noin helvetin pihi, riittää syyksi lemppaamiseen.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:06"]Yksi läheiseni kaveri kutsui kerran nettideitin kotiinsa. Mies soitti matkalta, että hän löysi edellisenä päivänä marketista 30% alennuksella pullapitkon ja tuo sen mukanaan, ja lisäsi: "Käy sä itse hakemassa kahvikerma lähikaupasta, koska mä en sitä rupea kustantamaan. Mulle pitää olla laktoositonta."
En tiedä, miten nämä treffit päättyivät.
[/quote]
Ahhaha! Ei helvetti! :D Mä oisin kyllä sanonu tyypille että ei tarvi tulla, voi heittää uparit vaikka samantien.
Tämä ei jää tähän. Saan sitä pimperoa vaikka se olisi viimeinen tekoni.
Hei haloo! Älä nyt vaan tapaa tuollaista ääliötä uudelleen! Onhan niitä kaloja meressä, usko pois.