Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideiitti tuli käymään. Järkyttävä kokemus!

Vierailija
11.02.2015 |

Päätettiin tavata parin kuukauden viestittelyn jälkeen nettideitin kanssa livenä ja sovittiin käytännön syistä (kaupunkien välillä heikko julkinen liikenne ja miehellä auto, toisin kun minulla), että mies tulisi tapaamaan minua kotikaupunkiini. Tutustumisjakson perusteella mies vaikutti todella mukavalta, luotettavalta ja rennolta, joten sovin, että hän voisi tulla vierailulle kotiini ja tarvittaessa yöpyä luonani..

Noh, mies tuli. Ulkonäkö täsmäsi, mutta rennosta ja mukavasta ei ollut tietoakaan...Paikalle tuli kireä valittaja, jolle ei maistunut laittamani pullakahvit, koska odotti lämmintä ruokaa. Ilmoitti ajaneensa 176km ja olevansa lopen uupunut. Huomautti, että oliko minulle tullut mieleen, miten paljon bensat tuolta matkalta maksavat ja sanoi lujasti, että odottaa minun maksavan ainakin puolet bensoista (auto volkkari 1,2 litran koneella). Lisäksi valitti, miten raskasta noin pitkä matka on ajaa ja kun satuin mainitsemaan, että ajan joskus laina-autolla jopa lähes tuhat kilometriä päivässä, tyyppi vaikeni ja kiristeli hampaitaan ja puristeli nyrkkejään yhteen. Tämän jälkeen ilmoitti määräävään sävyyn, että koska hän on tänne asti vaivautunut, vähintä mitä voin tehdä, on antaa hänelle pimperoa. Kyllä, käytti sanaa pimpero.. Järkytti..

Tuossa vaiheessa alkoi ottaa todenteolla aivoon ja kuvottaa koko tyyppi, joten aloin miettiä, kuinka pääsen idiootista eroon.. Ehdotin, että menisimme läheiseen pitseriaan ja minä piffaisin. Nyrpeällä naamalla mies suvaitsi suostua ja varovasti suostuttelin, että mies menisi autolle edeltä ja laittaisin sillä aikaa itseni lähtökuntoon. Kun äijä sulki oven, lemppasin sen kassin partsilta perään ja arvatkaa päästinkö enää sisään! Jonkin  aikaa se eunukki siellä alhaalla toljotti ennen häipymistä ja jotakin huuteli, mutta ei paljon kiinnostanut mölinät... Puolen tunnin kuluttua kurkattuani verhon raosta oli volkkari hävinnyt.  Helpotti vietävästi, että pääsin siitä eroon!

Nyt kuitenkin kaduttaa.. Käyttäydyinkö liian tylysti? Menetinkö miehessä elämäni miehen? Oliko omassa käytöksessäni vikaa?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan säikähdin että mun ex-miesystävän kanssa selvästi olet treffaillut. Mutta ei, ei täsmää edes isin autoon, ja ulos syömään se ei suostuisi lähtemään vaikka tarjoaisit, kyllä se selvänä rahana ne bensat tahtoo.

Eikä tindereistä löydy vaan suomi24:ltä, eikä ole töissä eikä siisti tai urheilullinen, vaan vaatteetkin suoraan 80-luvulta, vaatehuoneen simolta.

Vierailija
42/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein tuollaiselle idioottimiehelle :D Olithan sä aika törkeä joo, mutta ei hullujen kanssa kannata ottaa riskejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:48"]

Tuosta tuli mieleen exä joka oli aina sairaan poikki kun ajoi 200 km mökille. Ei halunnut lähteä sinne koska se ajaminen on rankkaa. No ajoin kortin ja ajan ihan vapaaehtoisesti kolme kertaa pidempiä matkoja eikä tunnu missään.

[/quote]

Niin, toisille se ajaminen on rankkaa muuten. Voihan se olla että se on lähinnä mielenterveysongelma, mutta rankkaa se voi olla silti, vaikka jollekin muulle onkin ihan kiva pikku juttu. Itse inhoan ja pelkään ajamista yli kaiken.

Vierailija
44/102 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:45"]

Hah! nyt se äijä tietää missä asut.

[/quote]

Ei vaikuttanut sellaiselta vainoajalta tai raiskaajalta. Seurakunnalla töissä ja uskovainen.. En usko, että alkaa ahdistella enempää. Oli lähettänyt äsken viestin, jossa ehdotti uutta tapaamista. ap

[/quote]

Mistä tiedät, että on oikeasti seurakunnalla töissä? Ja vaikka olisikin, niin ei se mitään takaa.

Vierailija
45/102 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku ikäjuttu? Naiset on aivopesty markkina-arvoteorialla niin hyvin että ajattelevat että viimeistään 30 täytettyään he ansaitsevat vain kynnysmaton kohtelua ja siitäkin pitäisi olla kiitollinen? Itse olen kahdesti (kauan sitten nuorena) tavannut nettideitin kotonani ja molemmat olivat erittäin herrasmiesmäisiä, eivät valittaneet 800 km ajosta ja olivat osanneet varata ravintolapöydän ja hotellihuoneen ihan itse. (eivätkä olettaneet saavansa seksiä tai vaatineet rahaa)

Vierailija
46/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin vielä miettimään, että oliko omassa käytöksessäni vikaa? Olinko liian tyly? Mies ajoi kuitenkin pitkän matkan luokseni..Laittoi ihmettelevän viestin kännykkääni, johon en ole vastannut... Pitäisikö? ap

Vierailija
47/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit typerästi kun päästit sen asuntoosi. Ekat treffit aina jossain julkisella paikalla, eikä anneta omia osoitetietoja tuntemattomalle. E vaikka se vaikuttais kuinka mukavalta ja rennolta. Pääsee tyypistä eroon jos se ei olekaan sellainen kuin kuvitteli, eikä tämä pääse häiriköimään, ainakaan niin helposti.

Vierailija
48/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:56"]

Jäin vielä miettimään, että oliko omassa käytöksessäni vikaa? Olinko liian tyly? Mies ajoi kuitenkin pitkän matkan luokseni..Laittoi ihmettelevän viestin kännykkääni, johon en ole vastannut... Pitäisikö? ap

[/quote]

Jos olit törkeä niin sitä oli mieskin. Vastaa vaikka, että petyit ja järkytyit kun mies alkoi heti ensi-tapaamisella kerjäämään rahaa ja pimppaa.

Vierailija
49/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:56"]Jäin vielä miettimään, että oliko omassa käytöksessäni vikaa? Olinko liian tyly? Mies ajoi kuitenkin pitkän matkan luokseni..Laittoi ihmettelevän viestin kännykkääni, johon en ole vastannut... Pitäisikö? ap

[/quote]
Jaa'a, vaikea sanoa kun ei oltu paikalla. Pitäisi kuulla miehenkin versio tapahtumasta. Mutta yhden asian varmaan opit: älä ikinä enää kutsu tuntemattomia kotiisi! Aina aluksi treffit jonnekin julkiselle paikalle. Niitä hulluja riittää varsinkin tuolla nettitreffeillä.

Vierailija
50/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah haa, muistutti mun yksiä treffiä. Eiku mopo alle ja takasin baanalle. Ensi kerralla parempi onni.

Vierailija
51/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:56"]

[/quote]

Jos olit törkeä niin sitä oli mieskin. Vastaa vaikka, että petyit ja järkytyit kun mies alkoi heti ensi-tapaamisella kerjäämään rahaa ja pimppaa.

[/quote]

Tuosta seksistä voisin mainita...En todellakaan halua tavata enää. Ulkoisesti todella mukiin menevän oloinen mies, mutta käytös oli tiukkapipoista ja ahdistavaa, eikä huumorintajusta tai rentoudesta tietoakaan, vaikka näitä juuri itsessään mainosti. ap

Vierailija
52/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita sille totuus!

Vierailija
53/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä pitäö olla että kutsuu tuntemattoman ihmisen kotiinsa varsinkin kun ensimmäista kertaa tapasitte. No mitäs tästä nyt opimmekaan. Onneks ei ollu raiskari.

Vierailija
54/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:06"]

Kirjoita sille totuus!

[/quote]

En taida viitsiä juurta jaksain selittää. Laitoin äsken viesini, jossa mainitsin säikähtäneeni suoraa ehdotusta seksiin. Nyt näyttää lähettäneen vastauksen. En tiedä uskallanko avata..ap

Vierailija
55/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin että sovin treffit viime lauantaina, mies osottautui vähä erilaisekai ku olin kuvitellut.. Oli mm. juonut kaks päivää ja päästi vahingossa sellasen ripulinhajuisen pierun. No aikamme siinä juteltiin ja oltiin niin hänen kaverinsa osui paikalle..... En oo muuten nauranut sitten niin makeasti aikoihin ja täydellinen herrasmies tämä kaveri. Vei tanssimaan, osti juoman ja tuli saattamaan aina kun menin savukkeelle. Yön pikkutunneille tanssittiin ja naurettiin ja tämä mun deitti istui hapannaamana siinä vieressä. Valitti vaan ku ei voi juoda ku on kaks päivää ryypännyt...

Vierailija
56/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:38"]Joo menetit elämäsi miehen.   HAH, Mistä tuollaisen yrmeen äijän löysit ees? [/quote] Siis tämänhän täytyy olla keksitty juttu. Ihan kuin jostakin 60/70-luvun sketsistä revitty.

[/quote]

Tosielämän Herra 47! :D

Vierailija
57/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi se tuskin ilmestyy vainoamaan sua oven taakse, kun meinaan on niin kallista ajella eikä tykkää, että siinä mielessä nyt kävi tuuri.

Mutta ensi kerralla tosiaan, älä tapaa ensi kertaa omassa kodissasi. Tosin on mullakin vonkuneet nettideitit joskus ovella ja poliisilla on pitänyt uhata, ja perskules kun senkin tuloon menisi kai tunteja, joten eihän niistä nyt tiedä tietenkään aina useammallakaan kerralla. Mutta aivan kummallisimmat saattaa suodattua.

13

Vierailija
58/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:56"]Jäin vielä miettimään, että oliko omassa käytöksessäni vikaa? Olinko liian tyly? Mies ajoi kuitenkin pitkän matkan luokseni..Laittoi ihmettelevän viestin kännykkääni, johon en ole vastannut... Pitäisikö? ap

[/quote]
No et ollut tyly! Pelottava tyyppi, onneksi ei raiskannut sua. Ei ehkä kannata päästää himaansa ketä tahansa.

Vierailija
59/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi pakko jotenkin puolustella tuota miestä, voisi kai spekuloida, että huono itsetunto voi aiheuttaa töykeää käytöstä, vaikka olisi oikeasti kiinnostunut. Naisilla se on kai yleisempää, vaikka ilmenemismuodot eivät välttämättä ole yhtä pelottavia miehen silmissä (ns.shit testing jne.). Joskus nuorempana olin tyly sellaisia naisia tai tyttöjä kohtaan, joiden kanssa olisin varmasti halunnut seurustella. Se oli vain sellainen kuori ja pelkoa omien tunteiden paljastamisesta nolatuksi tulemisen pelossa. Enää nykyään sellaista pelkoa ole, vaan häpeä on sen, joka minulle ilman syytä nauraa.

Tietysti jos joku on sellainen vielä nelikymppisenä, niin ehkä kehityskelpoisuus ei ole ihan kohdallaan. Kaikki eivät ikinä kehity ihmisinä ja olihan tuo miehen reagointi aika yliampuvan tökeröä.

-Mies 29v-

Vierailija
60/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:05"]eikä huumorintajusta tai rentoudesta tietoakaan

[/quote]

Ehkä sitä jännitti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi