Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideiitti tuli käymään. Järkyttävä kokemus!

Vierailija
11.02.2015 |

Päätettiin tavata parin kuukauden viestittelyn jälkeen nettideitin kanssa livenä ja sovittiin käytännön syistä (kaupunkien välillä heikko julkinen liikenne ja miehellä auto, toisin kun minulla), että mies tulisi tapaamaan minua kotikaupunkiini. Tutustumisjakson perusteella mies vaikutti todella mukavalta, luotettavalta ja rennolta, joten sovin, että hän voisi tulla vierailulle kotiini ja tarvittaessa yöpyä luonani..

Noh, mies tuli. Ulkonäkö täsmäsi, mutta rennosta ja mukavasta ei ollut tietoakaan...Paikalle tuli kireä valittaja, jolle ei maistunut laittamani pullakahvit, koska odotti lämmintä ruokaa. Ilmoitti ajaneensa 176km ja olevansa lopen uupunut. Huomautti, että oliko minulle tullut mieleen, miten paljon bensat tuolta matkalta maksavat ja sanoi lujasti, että odottaa minun maksavan ainakin puolet bensoista (auto volkkari 1,2 litran koneella). Lisäksi valitti, miten raskasta noin pitkä matka on ajaa ja kun satuin mainitsemaan, että ajan joskus laina-autolla jopa lähes tuhat kilometriä päivässä, tyyppi vaikeni ja kiristeli hampaitaan ja puristeli nyrkkejään yhteen. Tämän jälkeen ilmoitti määräävään sävyyn, että koska hän on tänne asti vaivautunut, vähintä mitä voin tehdä, on antaa hänelle pimperoa. Kyllä, käytti sanaa pimpero.. Järkytti..

Tuossa vaiheessa alkoi ottaa todenteolla aivoon ja kuvottaa koko tyyppi, joten aloin miettiä, kuinka pääsen idiootista eroon.. Ehdotin, että menisimme läheiseen pitseriaan ja minä piffaisin. Nyrpeällä naamalla mies suvaitsi suostua ja varovasti suostuttelin, että mies menisi autolle edeltä ja laittaisin sillä aikaa itseni lähtökuntoon. Kun äijä sulki oven, lemppasin sen kassin partsilta perään ja arvatkaa päästinkö enää sisään! Jonkin  aikaa se eunukki siellä alhaalla toljotti ennen häipymistä ja jotakin huuteli, mutta ei paljon kiinnostanut mölinät... Puolen tunnin kuluttua kurkattuani verhon raosta oli volkkari hävinnyt.  Helpotti vietävästi, että pääsin siitä eroon!

Nyt kuitenkin kaduttaa.. Käyttäydyinkö liian tylysti? Menetinkö miehessä elämäni miehen? Oliko omassa käytöksessäni vikaa?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:05"]

Tämä ei jää tähän. Saan sitä pimperoa vaikka se olisi viimeinen tekoni.

[/quote]

Mitä tämä tarkoittaa? Pilaileeko joku? ap

Vierailija
2/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:05"]

Tämä ei jää tähän. Saan sitä pimperoa vaikka se olisi viimeinen tekoni.

[/quote]

Mitä tämä tarkoittaa? Pilaileeko joku? ap
[/quote]
Ootan täällä sun oven takana, että nukahdat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:05"] Tämä ei jää tähän. Saan sitä pimperoa vaikka se olisi viimeinen tekoni. [/quote] Mitä tämä tarkoittaa? Pilaileeko joku? ap [/quote] Ootan täällä sun oven takana, että nukahdat...

[/quote]

ja sitten runkkaat avaimenreikään. Just, eli ap keksi sitten sen perinteisen jännäriprovon kun mieskin jo muka ilmestyi ja muka säikähtää. Hyi ei saa tämmöisiä keksiä. Sulle käy niin kuin pojalle joka huusi sutta, jonain päivänä se on totta.

Vierailija
4/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:05"] Tämä ei jää tähän. Saan sitä pimperoa vaikka se olisi viimeinen tekoni. [/quote] Mitä tämä tarkoittaa? Pilaileeko joku? ap [/quote] Ootan täällä sun oven takana, että nukahdat...

[/quote]

Tästä voi päätellä, että pilailee. Käsittämätöntä, että palstalla riehuu näitä tapauksia, joiden ainoa kommentti taitaa olla pilailu tai sitten huutelevat provoa.

Niin ja tuskin deitti tulee oven taakse raiskaus mielessä... Normaalin oloinen sinänsä. ap

Vierailija
5/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka uskaltaa päästää kotiinsa jonku tuntemattoman?

ei oo tullu katottua poliisiohjelmaa, kotihälytys, jossa joku teki sokkotreffit nettitutun kans kotiinsa ja tyyppi koetti tappaa sen eukon.

Lahden seudulla tapahtui.

Vierailija
6/102 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kerran netissä tutstumani naisen kanssa treffeillä. Oltiin ravintolassa vähän aikaa istuttu ja tilattu ruokaa, kunnes huomasin läheisessä pöydässä paljon kauniimman naisen, jolla ei ollut seuralaista. No minä päätin tietenkin mennä juttelemaan tälle kauniille naiselle ja se ruma nainen, jonka kanssa olin tullut ravintolaan jäi hölmistyneenä istumaan yksin. :D  

Tämä nainen johon olin tutstunut netissä oli ja on edelleen yksinhuoltaja. Tämä kaunis nainen sensijaan on nykyään minun vaimoni.

T. Fiksu mies

Vierailija
7/102 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:52"]

No et todellakaan tapaa uudestaan tuota urpoa. :D Jos ensimmäiset sanat ovesta sisään astuessa ovat tyyliin "Ruokaa!" ja "Pimperoa!!" ja "Rahaa!!!", hän ei todellakaan ole Se Oikea. Usko minua. 

[/quote]

;DDD Voi reps ja kops ;D meinaatko... mutta entä jos on kuitenkin se paras...

[/quote]

Mutta eihän sitä koskaan tiedä! :D 

Vierailija
8/102 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:57"]

Minä olin kerran netissä tutstumani naisen kanssa treffeillä. Oltiin ravintolassa vähän aikaa istuttu ja tilattu ruokaa, kunnes huomasin läheisessä pöydässä paljon kauniimman naisen, jolla ei ollut seuralaista. No minä päätin tietenkin mennä juttelemaan tälle kauniille naiselle ja se ruma nainen, jonka kanssa olin tullut ravintolaan jäi hölmistyneenä istumaan yksin. :D  

Tämä nainen johon olin tutstunut netissä oli ja on edelleen yksinhuoltaja. Tämä kaunis nainen sensijaan on nykyään minun vaimoni.

T. Fiksu mies

[/quote]

:D

Vierailija
9/102 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:56"]

Jäin vielä miettimään, että oliko omassa käytöksessäni vikaa? Olinko liian tyly? Mies ajoi kuitenkin pitkän matkan luokseni..Laittoi ihmettelevän viestin kännykkääni, johon en ole vastannut... Pitäisikö? ap

[/quote]

Jos olit törkeä niin sitä oli mieskin. Vastaa vaikka, että petyit ja järkytyit kun mies alkoi heti ensi-tapaamisella kerjäämään rahaa ja pimppaa.

[/quote]

Tuosta seksistä voisin mainita...En todellakaan halua tavata enää. Ulkoisesti todella mukiin menevän oloinen mies, mutta käytös oli tiukkapipoista ja ahdistavaa, eikä huumorintajusta tai rentoudesta tietoakaan, vaikka näitä juuri itsessään mainosti. ap

[/quote]

Tää aloitus on ilmiselvä provo, mutta todellinen varoituksen sana silti: moni on todellisuudessa yleensä juuri päinvastaista, kuin netissä kiihkeästi väittää olevansa. Eräs mun tuntemani mies väittää nettideittiprofiilissaan olevansa kiltti ja kunnollinen mies ja kammoksuvansa väkivaltaa, mutta todellisuudessa on täysi sekopää stalkkeri, jolla on useita lähestymiskieltoja.

Vierailija
10/102 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:12"]

Sanoi olleensa streessaantunut ja pitkään puutteessa. Tuntui syyllistävältä, kun sanoi odottaneensa seksiä minulta ja pettyneensä, kun vaikutin etäiseltä. En tiedä mitä enää vastata. Mies on ulkoisesti kaikin puolin kelpo ja keskustelut puhelimitse sujuivat leppoisasti. Mutta tapaaminen...lisäksi mies vaikuttaa todella nyhveröltä ja kireältä..Myöskään seksuaalisesti en tuntenut vetoa häneen..ap

[/quote]

Siismitähäh? Sä oikeasti mietit, että tapaisit äijän uudestaan? MIKSI?

[/quote]

Velvollisuudesta. Käyttäydyihän epäkohteliaasti. ap

[/quote] Joopa joo. Nyt vaikuttat provolta tai erittäin epätoivoiselta nyhjäkkeeltä. Yritä jatkaa ensi kerralla provot vähän pontevammin loppuun. Kukaan ei oikeasti ajattele, että tuollaisenen käytös olisi ollut epäkohteliasta, jos se kutsuttu tyyppi olisi ollut kuvatunlainen. Jos joku tuntematon tulee mun kotiini vaatimaan seksiä, vaikka siitä ei olisi edes keskusteltu, niin varmasti heittäisin sen kamat pihalle.

Vierailija
11/102 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:27"]

Sanoi olleensa streessaantunut ja pitkään puutteessa. Tuntui syyllistävältä, kun sanoi odottaneensa seksiä minulta ja pettyneensä, kun vaikutin etäiseltä. En tiedä mitä enää vastata. Mies on ulkoisesti kaikin puolin kelpo ja keskustelut puhelimitse sujuivat leppoisasti. Mutta tapaaminen...lisäksi mies vaikuttaa todella nyhveröltä ja kireältä..Myöskään seksuaalisesti en tuntenut vetoa häneen..ap

[/quote]

Siismitähäh? Sä oikeasti mietit, että tapaisit äijän uudestaan? MIKSI?

[/quote]

Velvollisuudesta. Käyttäydyihän epäkohteliaasti. ap

[/quote] Joopa joo. Nyt vaikuttat provolta tai erittäin epätoivoiselta nyhjäkkeeltä. Yritä jatkaa ensi kerralla provot vähän pontevammin loppuun. Kukaan ei oikeasti ajattele, että tuollaisenen käytös olisi ollut epäkohteliasta, jos se kutsuttu tyyppi olisi ollut kuvatunlainen. Jos joku tuntematon tulee mun kotiini vaatimaan seksiä, vaikka siitä ei olisi edes keskusteltu, niin varmasti heittäisin sen kamat pihalle.

[/quote]

No niin kai olen hiukkasen epätoivoinen... ja ujo. Minun on hankala lähestyä miehiä ja kyseinen mies tuntui täyttävän kaikki odotukset. Nyt sitten tuntuu, että olen menettänyt loputkin toivoni ja jään ikuiseksi vanhaksi piiaksi. ap

Vierailija
12/102 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Uhkaa ilmiantaa se sinne seurakuntaan halustaan harjoittaa haureutta, jos se heittäytyy riesaksi!

Vierailija
13/102 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:36"]

Ihan oikeasti 170 km ei ole pitkä matka. Täällä pohjoisessa se voi olla jonkun normaali työmatka, joka ajetaan joka arkipäivä.

Mutta ap, miksi ihmeessä tapaisit vielä uudestaan tyypin kun et tuntenut edes vetoa siihen? Ja älä hyvä ihminen tapaa tuntemattomia treffiseuralaisia kotonasi! Hieman itsesuojeluvaistoa ja järkeä mukaan nyt.

[/quote]

On se 170km pitkä matka, ainakin jos ei asu Lapissa, kuten suurin osa suomalaisista ei tee. Itse ajelen päivittäin, mutta 170km tai yli yhden päivän aikana on mennyt viimeksi joskus syyskuussa. Onneksi. 

Kannattaa joka tapauksessa jättää uusintatapaamiset sikseen, ukko ottaa vielä suuremmat pultit jos et vieläkään lämpene ja syyttää suoranaisesta vedätyksestä.

Vierailija
14/102 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:06"]

Yksi läheiseni kaveri kutsui kerran nettideitin kotiinsa. Mies soitti matkalta, että hän löysi edellisenä päivänä marketista 30% alennuksella pullapitkon ja tuo sen mukanaan, ja lisäsi: "Käy sä itse hakemassa kahvikerma lähikaupasta, koska mä en sitä rupea kustantamaan. Mulle pitää olla laktoositonta."

En tiedä, miten nämä treffit päättyivät.

[/quote]

Mä tapasin kerran yhen nettideittimiehen, oli puhe mennä syömään. Mies saapu paikalle ja kerto, että on rahat vähissä, mutta suurieleisesti lupas ostaa mulle tuutin isänsä luottokortilla. Joo, ei jatkoon.

Vierailija
15/102 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:57"]

T. Fiksu mies

[/quote]

Minä olin muuten kerran treffeillä, ja miehen silmät kirkastuivat kun kapakkaan asteli 3 nuorta kaunista naista. Hän kysyi että panenko pahakseni jos hän yrittää iskeä jonkun heistä. Totesin että no ei kai siinä sitten mitään, senkus yrität.

Niinpä hän pyysi nuoret naiset pöytään, ja minä esitin illan miehen siskoa ja mies pani parastaan. Eipä naiset lämmenneet, mutta muistan sen hiljaisen hetken ja hämmentyneet ilmeet, kun mies epähuomiossa piteli kättä reidelläni.

Vierailija
16/102 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän vaikutti oikein hyvältä mitä vauhkoat? Jos muija ei ymmärrä pillua tarjota pullien sijaan, niin pitäähän siitä sanoa. Tuollaisessa tapauksessa pyydä miestä käymään paskalla ja sanot räplääväsi itsesi märäksi sillä välin ja pillu on kosteena valmiina käyttöön vessareissun päätteeksi.

Vierailija
17/102 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:52"]

No et todellakaan tapaa uudestaan tuota urpoa. :D Jos ensimmäiset sanat ovesta sisään astuessa ovat tyyliin "Ruokaa!" ja "Pimperoa!!" ja "Rahaa!!!", hän ei todellakaan ole Se Oikea. Usko minua. 

[/quote]

Kuolen nauruun! Lonkerot lensi näppäimistölle. =D

Vierailija
18/102 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 00:26"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:36"]

Ihan oikeasti 170 km ei ole pitkä matka. Täällä pohjoisessa se voi olla jonkun normaali työmatka, joka ajetaan joka arkipäivä.

Mutta ap, miksi ihmeessä tapaisit vielä uudestaan tyypin kun et tuntenut edes vetoa siihen? Ja älä hyvä ihminen tapaa tuntemattomia treffiseuralaisia kotonasi! Hieman itsesuojeluvaistoa ja järkeä mukaan nyt.

[/quote]

On se 170km pitkä matka, ainakin jos ei asu Lapissa, kuten suurin osa suomalaisista ei tee. Itse ajelen päivittäin, mutta 170km tai yli yhden päivän aikana on mennyt viimeksi joskus syyskuussa. Onneksi. 

Kannattaa joka tapauksessa jättää uusintatapaamiset sikseen, ukko ottaa vielä suuremmat pultit jos et vieläkään lämpene ja syyttää suoranaisesta vedätyksestä.

[/quote]

Niin kai.. tai mietin vielä huomiseen. ap

Vierailija
19/102 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies loukkasi sinun kunniaasi törkeällä tavalla. Toimit aivan oikein! Ei hienon naisen tarvitse kuunnella tuollaisia puheita.

Vierailija
20/102 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:35"]

Päätettiin tavata parin kuukauden viestittelyn jälkeen nettideitin kanssa livenä ja sovittiin käytännön syistä (kaupunkien välillä heikko julkinen liikenne ja miehellä auto, toisin kun minulla), että mies tulisi tapaamaan minua kotikaupunkiini. Tutustumisjakson perusteella mies vaikutti todella mukavalta, luotettavalta ja rennolta, joten sovin, että hän voisi tulla vierailulle kotiini ja tarvittaessa yöpyä luonani..

Noh, mies tuli. Ulkonäkö täsmäsi, mutta rennosta ja mukavasta ei ollut tietoakaan...Paikalle tuli kireä valittaja, jolle ei maistunut laittamani pullakahvit, koska odotti lämmintä ruokaa. Ilmoitti ajaneensa 176km ja olevansa lopen uupunut. Huomautti, että oliko minulle tullut mieleen, miten paljon bensat tuolta matkalta maksavat ja sanoi lujasti, että odottaa minun maksavan ainakin puolet bensoista (auto volkkari 1,2 litran koneella). Lisäksi valitti, miten raskasta noin pitkä matka on ajaa ja kun satuin mainitsemaan, että ajan joskus laina-autolla jopa lähes tuhat kilometriä päivässä, tyyppi vaikeni ja kiristeli hampaitaan ja puristeli nyrkkejään yhteen. Tämän jälkeen ilmoitti määräävään sävyyn, että koska hän on tänne asti vaivautunut, vähintä mitä voin tehdä, on antaa hänelle pimperoa. Kyllä, käytti sanaa pimpero.. Järkytti..

Tuossa vaiheessa alkoi ottaa todenteolla aivoon ja kuvottaa koko tyyppi, joten aloin miettiä, kuinka pääsen idiootista eroon.. Ehdotin, että menisimme läheiseen pitseriaan ja minä piffaisin. Nyrpeällä naamalla mies suvaitsi suostua ja varovasti suostuttelin, että mies menisi autolle edeltä ja laittaisin sillä aikaa itseni lähtökuntoon. Kun äijä sulki oven, lemppasin sen kassin partsilta perään ja arvatkaa päästinkö enää sisään! Jonkin  aikaa se eunukki siellä alhaalla toljotti ennen häipymistä ja jotakin huuteli, mutta ei paljon kiinnostanut mölinät... Puolen tunnin kuluttua kurkattuani verhon raosta oli volkkari hävinnyt.  Helpotti vietävästi, että pääsin siitä eroon!

Nyt kuitenkin kaduttaa.. Käyttäydyinkö liian tylysti? Menetinkö miehessä elämäni miehen? Oliko omassa käytöksessäni vikaa?

[/quote]

Voi olla, että hän voi olla "elämäsi mies", mutta ota huomioon, että Sinulla on kenties vain yksi elämä. Mieti tarkkaan, kenelle annat luvan olla kanssasi lopun ikää. 

Itse seurustelin 10 kertaa ja pari kamalaa treffikokemusta (omaa kömpelyttä ja ehkä sen toisenkin) mukaan mahtui. Oppia ikä kaikki. Loppu hyvin kaikki hyvin. Elämänkokemusta.

Täytyy vain toivoa ja rukoilla että kohtaisi asioita, joista ei traumatisoituisi liikaa, ja joista olisi iloa ja apua elämänkokemuksen myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi