Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oman tilan tarve

Vierailija
21.11.2021 |

Teille, jotka olette tapailu- tai parisuhteessa: Tuleeko teille koskaan yhtäkkiä tunne, että toivoisitte kumppaninne häipyvän? Siis siten, että kaikki on ihan hyvin, mutta huomaa vain ajattelevansa, että kunpa saisin olla yksin ja kunpa tuo ihminen katoaisi elämästäni?

Mistä ihmeestä tällainen voi johtua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa saa olla jotain omaakin ja meillä on kummallakin myös sitä omaa aikaa ja tilaa, eikä kaikkea haeta elämään sen parisuhteen kautta.

Jos sinulla on tuollainen tunne avaa se suusi ja puhu sille kumppanillesi.

Vierailija
2/8 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että olet ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tulee ja sille omalle tilalle on järjestetty sitä aikaa.

Vierailija
4/8 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ja omaa aikaa tarvin kyllä, mutta en halua toisen katoavan elämästäni. Se tunne jos mulle tulee, niin myös toteutan sen.

Vierailija
5/8 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai tulee ja sille omalle tilalle on järjestetty sitä aikaa.

Niin, mutta kun toivon että se toinen katoaisi kokonaan. Asiat saattavat tosiaan olla ihan hyvin, mutta huomaan ajattelevani näin. Taidan olla erakkoluonne.

- ap

Vierailija
6/8 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi asua jonkun kanssa. Jos lapsia ei ole enää huollettavana tai niitä ei ole ollutkaan.

Vierailija
7/8 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi asua jonkun kanssa. Jos lapsia ei ole enää huollettavana tai niitä ei ole ollutkaan.

Eihän tässä ollut kyse mistään yhdessä asumisesta vaan siitä, että toivoo kumppanin katoavan. Vaikka tämä olisikin ihmisenä kiva.

Minä en sitten taida olla parisuhdeihminen.

- ap

Vierailija
8/8 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ollut kyse mistään yhdessä asumisesta vaan siitä, että toivoo kumppanin katoavan. Vaikka tämä olisikin ihmisenä kiva.

Minä en sitten taida olla parisuhdeihminen.

- ap

No ei joka hetki tarvitse tavata soitella ei viestitellä seurustelu suhteessa ja tehdä tiliä toiselle mitä tekee. itse kukin ahdistuu,jos koko ajan soitelaan viestitetän ,kuluistelan ja halutaan tavata. Etsi henkilö jolla samat arvot kuin sinulla ja ei ole lähesriipuvainen. Silloin ei tule ahdistus ,ei oman tilan kaipuuta. Itse tukehtuisi jos serustelussa mies vaatisi aina tapaamista,soitelisi tai viestitelisi ymm.