Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
***ELOISAT alkuviikosta (ma-ti)***
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Vaikka saattaapi olla, että kukaan ei enää näin myöhään näitä vanhoja pinoja lueskele. Mutta kirjoitanpahan jotakin kuitenkin.
Viime yö oli tuskallisin tähän mennessä. Ehdin nukkua noin 3h. Ensimmäisen kerran pääsin nukkumaan kahden maissa. Onneksi vauva ei itke kovin, mutta nukkumaan me ei sitä saada. Tai siis nukkuuhan se sylissä, mutta sänkyyn sitä ei saa oikein millään. Tänään onneksi on valvonut päivälläkin vähän, joten jos nyt ensi yönä riittäisi unta edes hieman paremmin.
Itse en saa jotenkin nukuttua, hojotan vaan sängyssä ihan jäykkänä ja mietin, että hitsi kun pitäisi nukkua.
RISTIÄISISTÄ: meillä on kastemekko hakusessa (sukuriidan vuoksi ei saada isommilla lapsilla ollutta mekkoa enää käyttöön, aika lapsellista, eikö totta. Ja me ollaan vielä täysin ulkopuolisia tässä riidassa, mutta me siitä nyt sitten kärsitään). Onneksi on vielä kuukausi aikaa. Nimikin puuttuu. Mä sain mielestäni hyvän nimi-idean ja miehenkin mielestä se kuulosti suht hyvältä. Pitää maistella tässä seuraavat viikot sitä nimeä, josko se sopisi meidän pikkuiselle.
ERIA: kylläpä teitä koetellaan. On niin ihana, kun jaksat kuitenkin ottaa asiat huumorilla ja puskea eteenpäin kaikkien vaikeuksienkin keskellä.
ELO: todella paljon jaksuja sinulle, tai koko perheelle. Kaksosarki on varmasti alkuun todella rankkaa. Kannattaa muistaa huolehtia myös omasta jaksamisesta. Itse asiassa meidän kaikkien kannattaa!
OPEMAMMA ja muut vauvakuumeiset: Se on kyllä se luovuttamisen tuska ehkä se kaikkein vaikein. Että tätä ihanaa vauvaeloa ei sitten voi kokea enää koskaan. Mutta voihan sitä tosiaan myöhemmin nauttia sitten mummoudesta ;) Mitä sitten, kun ei enää ole ketään pientä, joka tulisi viereen yöllä, joka ottaa pikkuisella kädellä kiinni aikuisen kädestä ja sanoo että rakastaa?
Jassoo, mun tarvitsijani näyttää heräilevän. Hyvä olisikin. Jos vaikka pysyisi hetkisen hereillä ennen yöunille käymistä. Jos vaikka saisin tänä yönä nukkua vähän enemmän.
SEKSI: mulla on edelleen jälkivuotoa. Sen loppumista odottelen ainakin, varmaan myös jälkitarkastusta. Ja jos totta puhutaan, niin juuri nyt ei kyllä koko homma kiinnosta pätkääkään. Ehkäpä sitten kun saa vähän paremmin nukuttua. Jotenkin vauvan jatkuva sylittely vie niin paljon energiaa, että ei jaksa enää sen enempää muiden läheisyyttä. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Nyt pirpana heräsi todella
Jamssa + tytsy 3,5vk