Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko Loop-rannekkeen joululahjahjaksi?

Vierailija
11.02.2015 |

Käytätkö edelleen vai luovutitko jo, miksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sitä ei ole, mutta töissä oli varmaan joka toisella naisella, vaan eipä ole enää paljoa näkynyt. Pitääkin huomenna katsoa vähän tarkemmin.

Vierailija
2/11 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin viime kesänä ja joka päivä on ollut käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vuosi takaperin. Välillä käytän, mutta enpä niin hirveästi enää. Käyttö jäänyt vähemmälle koska en tykkää muutenkaan pitää ranteessa mitään (se ranneke tuntuu jotenkin hiostavalta möltiltä) ja koska mulla ei ole sykevyötä, en saa rannekkeesta niin paljon irti kun haluaisin. Ilman sykevyötä en täysin luota siihen kalorinkulutukseen ja askeleita tuntuu ottavan jokaisesta käden heiluttelusta.

Vierailija
4/11 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ja käytän päivittäin. Askeleet haluan yli 10 000, muusta en välitä. Työssäni päiväkodissa se kyllä täyttyykin.

Vierailija
5/11 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:27"]Sain vuosi takaperin. Välillä käytän, mutta enpä niin hirveästi enää. Käyttö jäänyt vähemmälle koska en tykkää muutenkaan pitää ranteessa mitään (se ranneke tuntuu jotenkin hiostavalta möltiltä) ja koska mulla ei ole sykevyötä, en saa rannekkeesta niin paljon irti kun haluaisin. Ilman sykevyötä en täysin luota siihen kalorinkulutukseen ja askeleita tuntuu ottavan jokaisesta käden heiluttelusta.
[/quote]
Mikä estää hommaamasta sykevyötä?

Vierailija
6/11 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä tiiä mikä se on.

Vierailija
7/11 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiluttelin tuossa vajaan minuutin käsiä ylös, alas, ympäri, sivuille. Ei tullut askeleita lisää.

Vierailija
8/11 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:27"]Sain vuosi takaperin. Välillä käytän, mutta enpä niin hirveästi enää. Käyttö jäänyt vähemmälle koska en tykkää muutenkaan pitää ranteessa mitään (se ranneke tuntuu jotenkin hiostavalta möltiltä) ja koska mulla ei ole sykevyötä, en saa rannekkeesta niin paljon irti kun haluaisin. Ilman sykevyötä en täysin luota siihen kalorinkulutukseen ja askeleita tuntuu ottavan jokaisesta käden heiluttelusta. [/quote] Mikä estää hommaamasta sykevyötä?

[/quote]

Ei mikään estä, ei vain ole tullut hankittua ja siksi jäänyt käyttö vähemmälle nykyään :D

Ne askeleet voi tulla välillä viiveelläkin. Ja itellä on tullut kyllä käsien heiluttelusta askelia. Esim. kun on ranneke ollut kädessä ja olen ollut töissä kaupan kassalla missä olen seisonut koko päivän enkä siis ole liikuskellut pahemmin siitä niin on helposti paukkunut yli 10 000 askeleen. Ei ne askeleet muusta oo voinut tulla kun käsien liikkeestä.

Niin ja yksi syy miksi en niin käytä tuota enää sykevyön lisäksi on se kun en ikinä muista sitä säännöllisesti ladata. :D

Vierailija
9/11 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan siinä joku vika?

Vierailija
10/11 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:06"]

Onkohan siinä joku vika?

[/quote]

Eiköhän se ole ihan loogista että se ranneke ottaa ne askeleet käden liikkeistä kun a) se ranneke on kädessä eikä nilkassa ja b) yleensä kun kävelee, ne kädetkin heiluu

Vierailija
11/11 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:06"]

Onkohan siinä joku vika?

[/quote]

Eiköhän se ole ihan loogista että se ranneke ottaa ne askeleet käden liikkeistä kun a) se ranneke on kädessä eikä nilkassa ja b) yleensä kun kävelee, ne kädetkin heiluu
[/quote] en vain ole huomannut. Kävelen koulumatkat ( 8 km) jolloin askeleita kertyy n. 10 000. Viikonloppuna meen bussilla töihin, tehtaalle, oon paikoillani, mutta linjalla kädet heiluu, eikä oo kyllä askeleita tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi