Mistä "löysit" miehesi?
Kommentit (74)
Usko tai älä: Mies tuli hakemaan kotoa. Olimme tosin sitä ennen tavanneet pari kertaa kavereiden kautta vuosia aiemmin.
"Löysin" mieheni ojasta. Oli kyllä selvinpäin, oli vain kelkalla kastunut sinne ja autoin häntä
Kadulla tuli vastaan. Lähettiin heti treffeille ja nyt toista vuotta naimisissa ja lapsia.
festareilla. jos ei olisi löytynyt, niin jaa-a.. vois olla pikkasen eri meininki elämässä tällä hetkellä!
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:37"]Kadulla tuli vastaan. Lähettiin heti treffeille ja nyt toista vuotta naimisissa ja lapsia.
[/quote]
Ainiin. Jos emme olisi tavanneet niin en todellakaan tiedä mitä tekisin nyt.
Mun miehet on aina löytyneet ravintoloista ja baareista. Tämä nykyinen tarrautui tanssilattialla kiinni noin 20v sitten, eikä vieläkään tunne halua päästää irti. Sopii mulle.
Netistä.
Jos emme olisi tavanneet, etsisin varmaan vieläkin seuraa netistä.
Musiikin tunnilta lukiosta löytyi. Jos ei olis löytynyt oisin varmaan Helsingissä lukemassa englantia ja elämässä hulluna erakoituneena kissanaisena, kun ei nuo baarit kiinnosta juurikaan enkä tapaa hirveesti ihmisiä koulun ulkopuolella. Nyt olen Oulussa lukemassa englantia, enkä ole hullu kissanainen, vaan niitä on kaksi ja muutakin elämää on, kun mies tykkää kulkea ulkona ja tahtoo mut aina mukaan.
Mieheni löysi minut lukion käytäviltä. Oli vilkuillut minua jo melkein vuoden ennen kuin tunnusti, minulla ei ollut asiasta aavistustakaan.
Ilman miestäni saattaisin asua ihan jossain muualla, isossa kaupungissa. Muuta en osaa kuvitella.
Kadulta minäkin, tai oikeastaan hän löysi minut. Harmi vaan, että mies oli tuhannen tuiterissa eikä se sössötys ja sammallus saanut minua varsinaisesti ihastumaan vaan hankkiuduin melko nopsasti eroon moisesta ällötyksestä. Mies-raukka oli ihan lääpällään ja näytti sen kyllä selkeästi. Jatkoin elämääni, kunnes aikojen kuluttua tajusin, että minua kiinnostaa se ällöttävä mies. Ja niin minä sitten hommasin hänet takaisin...
Jos en olisi hommannut, olisin tällä hetkellä miehestä toiseen hyppivä sinkku. Todennäköisesti.
Tällä hetkellä poden muuten morkkista (yhä edelleen) siitä, etten syttynyt heti. Lovestooriin tuli ruma rakonen :(
Ircistä yli 20v sitten.
Enkä tiedä, mitä tekis nyt, jos ei oltais tavattu.
Mies omisti kuntosalin, jolla kävin. Hän alkoi tehdä lähempää tuttavuutta.
Suomi24:stä v.2008.
Ilman häntä en usko että olisin nyt naimisissa ja kahden lapsen äiti.
Ihana ketju :) Löytäisinpä minäkin vielä sen oman rakkaan.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:23"]
Alastonsuomesta. Ei paljon kehtaa kenellekkään kertoa :D Pitää vaan sanoa että netistä.
[/quote]
Sama täällä :D Muutama ihminen tosin tietää totuuden.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:47"]Mies omisti kuntosalin, jolla kävin. Hän alkoi tehdä lähempää tuttavuutta.
[/quote]
Joukossamme on Prinsessa Victoria :)
"Löysin" mieheni armeijasta. Jollemme olisi päätyneet yhteen, lukisin nyt teologiaa ja harrastaisin viikonloppuisin kännistä irtoseksiä.