Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä "löysit" miehesi?

Vierailija
11.02.2015 |

Ja mitä tekisit nyt, jos et olisi löytänyt?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:49"]Miksi te kaikki ootte noin riippuvaisia jostain miehestä? Tosi monta surullista "en tosiaan tiedä mitä tekisin nyt". Öh, eläisit sitä ikiomaa elämääsi? Sitä ainutkertaista?
[/quote]

No jaa, mä olin ihan tyytyväinen elämääni sinkkunakin, mutta ei se poista sitä, miten mielettömän paljon parempaa se on, kun on oikeasti sopiva elämänkumppani. Muuten olen aika itseriittoinen, viihdyn itsekseni enkä todellakaan kaivannut suhdetta vain suhteen takia. 43

Vierailija
62/74 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä:D heti tinderin ilmestyttyä aloimme siellä juttelemaan ja yhdessä olemme edelleen<3 jos en olisi löytänyt niin ramppaisin varmaan baareissa juopottelemassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidenäyttelystä. Jos en olisi häntä tavannut, olisin varmaan tavannut myöhemmin jonkun häntä huonomman. Hän on minulle täydellinen.

Vierailija
64/74 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisestä Aurajokilaivuritutkinnosta :) Laivaa tosin en muista...

Vierailija
65/74 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankenin edestä. Jos en olisi löytänyt, niin sitten varmaan olisin löytänyt jonkun muun jostain muualta. Mahdollisesti TKK:n päärakennuksen liepeiltä.

Vierailija
66/74 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulusta (yliopisto), sieltä luennoitsijan pöydän takaa... Naimisiin menimme heti, kun miehen ero oli selvä. Nyt yhteistä taivalta takana 14 vuotta, kolme ihanaa lastakin on tupsahtanut elämäämme. Eikä saa kivittää, miehen ex oli ihan skitso, on sitä kyllä edelleenkin, rääkännyt jo tän mun mieheni jälkeen kolme miestä puolikuoliaaksi... 

Jos emme olisi tavanneet, olisin paahtanut uraa ja tutkimusta eteenpäin, olin nimittäin vannoutunut vela ja vanhapiika. Tämä mies vei vain jalat alta, enkä päivääkään ole katunut. <3

Vierailija
67/74 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulta. En Suomessa. 

Vierailija
68/74 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tinderistä. :D elämä olisi varmaan tylsää, päivästä toiseen itsekseen tarpomista. Tai sitten mulla olis joku toinen mies, tai jotain säätämistä.. Hyvä näin! :)

Vierailija
69/74 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:23"]

Alastonsuomesta. Ei paljon kehtaa kenellekkään kertoa :D Pitää vaan sanoa että netistä. 

[/quote]

Heh. Tuota ei ehkä viitsi lapsenlapsille ylpeänä kertoa! :D

Vierailija
70/74 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-palstalta

Vierailija
71/74 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:23"]

Alastonsuomesta. Ei paljon kehtaa kenellekkään kertoa :D Pitää vaan sanoa että netistä. 

[/quote]

Heh. Tuota ei ehkä viitsi lapsenlapsille ylpeänä kertoa! :D

[/quote]Eipä niiden ikäluokka sitä varmaan enää mitenkään paheksu, pitävät vaan koomisen vanhanaikaisena tätä meidän 2010-luvun nettiä ja sen sivustoja.

Vierailija
72/74 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Ilonasta löytyi. Sattumalta. Olin siellä kaverin pakottamana ja kaveri pakotti juttelemaan tuolle pöytään tulleelle komealle Turkulaiselle. Jos tätä ei olisi tapahtunut, olisin todennäköisesti Tinderöivä sinkku.

Vierailija
73/74 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Löysin" baarista nelisen vuotta sitten, ja ironista kyllä, ellen olisi löytänyt joisin varmaan vieläkin, ellen siis olisi juonut itseäni tähän mennessä vähintään laitoskierteeseen. Hyvä mies pisti mut välittämään itsestäni ja ymmärsin, et mullakin on vielä jotain annettavaa. Kolme vuotta selvänä ja edelleen aika rakastunut

Vierailija
74/74 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurikoulusta. Toki tuolloin ei vielä seurusteltu, ihailin vaan salaa. Kuvittelin ettei ikinä haluais mua mutta niin vaan 10 v myöhemmin kertoi haluavansa just mut :) t:13 v yhdessä ja 2 lasta