Selailetko huviksesi asuntojen myynti-ilmoitus?
Minulle yksi suurimmista huveista on seurata oman asuinalueen myynti-ilmoituksia vaikka juuri nyt asunnon vaihto ei ole ajankohtainen. Lisäksi mietin miten niitä asuntoja remontoisin ja sisustaisin. Pysynpä ainakin kärryillä alueen hintatasosta. Muita jotka harrastaa samaa?
Kommentit (24)
Minulla ei ole paljon rahaa. Katson enemmän uusia ruokatuotteita. Ruokaan on onneksi rahaa.
Kyllä, melkein joka päivä. Mielikuvitustani ruokkii ajatella, millaista olisi asua juuri tuossa ja tuossa, eri puolilla Suomea.
Joo! Mulla on jatkuvana hakuna oman alueen myynti-ilmoitukset, vaikkei todellakaan ole itse tarkoitus muuttaa. On hauskaa nähdä sisältä kuvia tutuista taloista, joita on katsellut vain ulkoa päin. Ja tietysti pohdiskella, että mihinkähän nuokin puolitutut on muuttamassa. Muut kaupunginosat tässä kaupungissa, tai vieraat kaupungit ei kiinnosta.
En todellakaan selaile. Miten jollakulla on tuollaiseen edes aikaa.
Tälläkin palstalla pistäydyn toisinaan vain lauantai-iltaisin saunan jälkeen.
Samalla kun toisella silmällä kattelen telkkaria.
Selasin silloin kun pelasin Simsiä.
Melkein päivittäin. Meiltä kävi, kun oltiin parkkipaikalla, yksi mies kadun toiselta puolelta naapuritaloyhtiöstä kysymässä josko vaihdettais kämpät päittäin :D No, heti mentiin ukon lähdettyä katsomaan myynti-ilmoituksia, ja isot rempat sinne tulossa. Eli aika hyvää infoa noista saa kun jaksaa seurata.
Ehdottomasti. Vaikka asunnon vaihdon tarve ei ole akuutti, kannattaa tarjontaa seurata, koska parhaat viedään käsistä!
En mutta ainahan tuonne etusivulle tulee mainoksia jostain miljoonakartanoista. Kiva tietää mitä voisi lottovoitolla saada. No jaa, en mä ehkä tuollaista.
Joskus katselen mutta omalla paikkakunnalla on vain 20 asuntoa myytävänä ja nekin olleet jo pitkään kaupan.
Kyllä, säännöllisesti tulee tätä harrastettua.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan selaile. Miten jollakulla on tuollaiseen edes aikaa.
Tälläkin palstalla pistäydyn toisinaan vain lauantai-iltaisin saunan jälkeen.
Samalla kun toisella silmällä kattelen telkkaria.
Ja taas yksi pätemisentarpeinen. Katsele sinä sitä telkkaria vaan, ja anna muiden touhuta omiaan.
Aika monella on varmaan nykyään aikaa, työttömissä löytyy ja etätyöstäkin pitää välillä pitää taukoa ja surffailla aivot narikassa.
Enemmän haaveilua kuin todellisuutta, mutta kävi tänään jopa uuden talon esittelyssä. Se oli sellainen grynderin esittely, jossa talo on jo myyty. Idea on se, että etsivät tontin ja asiakkaan, joka sitoutuu tähän rakennuttajaan. Talo oli semikiva, erityisesti oleskelutilat ja isot ikkunat. Mietityttämään jäi se, että hinta oli ylo 300 000, mutta keittiön ja märkätilojen kalusteet surkeinta melamiinia. Neliöitä yli 100, mutta makkarit pieniä koppeja. Asumme nyt vanhemmassa talossa siltä ajalta, jolloim tehtiin vielä isot huoneet ja talossa on oikea puutarha parin neliön ruohikon sijasta. Voi kunpa voisi yhdistää vanhojen ja uusien talojen parhaat puolet!
Tottakai. Päivittäin käyn etuoven sivuilla
Seuraan kahden eri paikkakunnan myytäviä asuntoja. Kumpikaan ei ole asuinpaikkakuntani.
Minua kiinnostaa pohjapiirustukset ja tilaratkaisut.
Seurailen joo oman alueeni myynti- ja vuokrailmoituksia. Vähän jotenkin tulee sellainen stalkkerifiilis kun miettii asiaa 😳
Kyllä, poismuuttavien naapurien kämpät pitää syynätä. Kävin jopa yhdessä näytössäkin. Joo, utelias kyylä oon. No, katselen mä sisustusvinkkejäkin.
Kiva katsella mökkejä näkee mitkä on varastetusta tehty ja liitetty yhteen vanhaa seinää vanhaa kattoa vähän kauheita . Sitten on tee se itse töllejä ja vähän parempia . Jotkut kiinteistö välitys firmat vetää sileäksi koko pihan vanhoissa taloissa mutta ne just pilaa sen myynnin koska ihmiset haluaa just ne marjapensaat omenapuut mitkä nämä tuhoaa . Älytöntä kaataa vanhoja pensaita ja puita jos ei ole mitään käsitystä että niissä tulee omenaa syksyllä. Tyhmyys tiivistyy kun ei tunne ilmastoa eikä meidän kasvillisuutta yhtään . Joku oli pilannut mansikkamaan. Yhdessä oli pilattu kasvimaa ja marjapensaat . Mökeillä kuuluu kasvaa ruokaa . On monia hedelmäpuita ei niitä saa kaataa.
Seuraan oman kerrostaloni myynti-ilmoituksia ja välillä kattelen kesämökkien kuvia vaikkei minulla ikinä tule olemaan siihen varaa.