Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ilmoittaa, ettei aio vaihtaa tuleville lapsillemme vaippoja

Vierailija
11.02.2015 |

Eikä muutenkaan osallistua fyysiseen hoitoon. Vain leikittää ja vahtia.

Koska omakaan isänsä ei ole alentunut moisiin akkojen hommiin. Kyseessä on siis puhtaasti periaatteellinen kielto, ei esim. siksi, että hän kävisi enemmän töissä tms. Uraihmisiä olemme molemmat.

Kuulemma jos tarvitsee vaihtaa, kun minä en ole kotona, aikoo viedä mummolaan vaipanvaihtoon.

Hienoa, että tämä tuli esille tässä vaiheessa. Harkitsen vakavasti, haluanko sittenkään perustaa perhettä tai mitään muutakaan kesävämpää tällaisen k-pään kanssa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siis siitä että harkitset vakavasti oletko valmis hänen kanssaan perustamaan perhettä.

Vierailija
2/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa niin olla, että perhearvot periytyvät sukupolvelta toiselle. Jos haluat välttää sen että arjestasi tulee ikuinen taistelu periaatekysymyksistä, vaihdat johonkuhun jolla on arvomaailma lähempänä omaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, pitääkö sun tosiaan tuota harkita?

Vierailija
4/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun poikaystävä edes käyttäisi sanontaa "akkojen hommat", se olisi entinen poikaystävä saman tien.

Vierailija
5/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mies.

Vierailija
6/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:38"]

Kunnon mies.

[/quote]

Peärkammarin pena lakkaa huutelemasta!

Vierailija
7/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin sille että etsiköön itsellensä naisen joka haluaa palata takaisin kivikaudelle. Good luck!

Vierailija
8/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon koittanu tässä vuosien saatossa muokata miehen perhearvoja mitä on kotoa oppinu. Aika hyvin oon onnistunu, on ihan eri maata kun isänsä oli aikanaan.

Vierailija
9/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ilmoittaisin poikaystävälle että selvä juttu, kiitos kun kerroit tämän ajoissa. Minun lapsillani kun tulee olemaan isä, joka vaihtaa vaippoja ja osallistuu fyysiseen hoitamiseen. Hyvä tietää tässä vaiheessa, että se et ole sinä.

Vierailija
10/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille että jos meinaa kieltäytyä vaipanvaihdosta niin sitten meinaat sinäkin. Yhteinen lapsi hoidetaan puoliksi tai yhteistä lasta ei tule.

Vierailija
11/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis oikeasti aloin miettimään, että miksi joku nainen alentuu siihen, että hoitaa lapset kokonaisvaltaisesti yksin, vaikka käy työssä yhtä lailla kuin mieskin. 

Poikkiksen äiti on oikeasti hoitanut lapset ilman miehen osallistumista, vaikka on ollut työelämässä täysipainoisesti äitiyslomien jälkeen.  

Jos äiti on joutunut lähtemään työmatkalle, lapset on viety ympärivuorokautiseen hoitoon muualle ja iskä on jäänyt yksin kotiin, vaikka olisi ollut viikonloppu ja iskällä ei töitä (!)

Vierailija
12/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:44"]

Mutta siis oikeasti aloin miettimään, että miksi joku nainen alentuu siihen, että hoitaa lapset kokonaisvaltaisesti yksin, vaikka käy työssä yhtä lailla kuin mieskin. 

Poikkiksen äiti on oikeasti hoitanut lapset ilman miehen osallistumista, vaikka on ollut työelämässä täysipainoisesti äitiyslomien jälkeen.  

Jos äiti on joutunut lähtemään työmatkalle, lapset on viety ympärivuorokautiseen hoitoon muualle ja iskä on jäänyt yksin kotiin, vaikka olisi ollut viikonloppu ja iskällä ei töitä (!)

[/quote]

terv ap

Vierailija
13/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun tuli puheeksi, tästä suunta on vain ylöspäin kunhan saat jätettyä tien varteen moisen ääliön. Kannattaa kertoa hänelle selkeästi missä meni vikaan ja ihan ystävänä neuvoa asioita uuden mahdollisen morsmaikun varalta. Jos välejä riittää, niin kannattaa selkeyttää asia ex-appivanhemmillekin.

Vierailija
14/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoja olette? Minun isä on 60v ja on osallistunut minun ja sisarieni hoitoon samalla tavalla mitä äitini. Ruokkinut, pessyt, vaihtanut vaippoja, leikkinyt ja muuta.

Vierailija
15/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:48"]

Kuinka vanhoja olette? Minun isä on 60v ja on osallistunut minun ja sisarieni hoitoon samalla tavalla mitä äitini. Ruokkinut, pessyt, vaihtanut vaippoja, leikkinyt ja muuta.

[/quote]

Parikymppisiä. Minunkin isäni on vaihtanut minulle ihan yhtä paljon vaippoja kuin äitinikin.

Vierailija
16/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei, tuollaisen kanssa et kyllä lapsia tee. Muutenijn vaihtaisin heti, koska tuskin tuollainen mallikappale myöskään tekee muita kotitöitä, akkojen hommia nekin... 

Oikeasti, mistä noita dinosauruksia vielä pulpahtelee ihmisten ilmoille?

Vierailija
17/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin poikaystävä joka on tosi herkkä eritteille. Oon kyllä silti tehnyt selväksi, että jos lapsi tulee niin se hoidetaan kahteen pekkaan. Sanoo, että ei se varmaan ole niin paha, koska se on sitten oma lapsi...
Mites muuten on te lapsia omaavat, onko se eri juttu kun kyseessä on oma lapsi?

Vierailija
18/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että isä, joka ei lastaan halua hoitaa, ei myöskään käy kaverien kanssa baarissa.

Vierailija
19/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava jätkä, mä vaihdoin eikä siitä mun miehisyys kärsinyt. Alkuun vähän hermoilin ettei pudota lasta siinä kun pesee.

Vierailija
20/29 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin, että no sitten ei tuu niitä lapsiakaan.