Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä 30-vuotias mies joka ei koskaan seurustellut

Vierailija
11.02.2015 |

Kysykää mitä vain 30 vee mieheltä joka ei koskaan seurustellut. Kiirehän tässä kohta tulee mutta ei jaksa murehtia ajatuksesta jäädä yksin. Ja ihan normaalipainoinenkin olen, 178/72. Baareissa ei jaksa käydä, en siedä känniääliöitä. Ja viimme vuoden verotettavat tulot tasan 40 tonnia et köyhäkään en ole. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä AP tässä. Lihavat/ylipainoiset naiset eivät kiinnosta, itsekin hoikan urheilullinen niin saa luvan olla nainenkin hoikka tai edes normaalipainoinen. Myöskään kodinkonetta en tarvitse, 10 vuotta yksin asuneena osaan kyllä pyykit ja kodin jne hoitaa. Varmasti monelle tulee ongelmaksi se etten juo alkoholia kovin mielelläni. Joskus jos seura vaatii mutta muuten en. Jos kolmesti vuodessa niin sekin jo riittävästi...

Vierailija
2/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:02"]Kysykää mitä vain 30 vee mieheltä joka ei koskaan seurustellut. Kiirehän tässä kohta tulee mutta ei jaksa murehtia ajatuksesta jäädä yksin. Ja ihan normaalipainoinenkin olen, 178/72. Baareissa ei jaksa käydä, en siedä känniääliöitä. Ja viimme vuoden verotettavat tulot tasan 40 tonnia et köyhäkään en ole. 
[/quote]

Etpä sitten paljoa vastaillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ny joku harjoituspano että pääset alkuun 

Vierailija
4/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhah, olipa onneton yritys.

Vierailija
5/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voi voi. Täällä on mies 38, eikä koskaan oo seurustellut, saati harrastanut seksiä.  Ajattelin koettaa 40v ennätystä. Toivottavasti kukaan ei yritä häiritä mun ennätysyritystä. Onko ehdotuksia miten suojautua seksin nälkäsiltä av mammoilta?

Vierailija
6/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita säkki päähän

Vierailija
7/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on just hyvä :) Mitäpä tässä kyselemään.

Vierailija
8/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut niin pitkään yksin, että voin jo sanoa unohtaneen seurustelun. Vaikka niitä maksullisia halveksutaan, ne tuovat yksinäisille iloa elämään. Panet kondomin kanssa niin se on täysin turvallista. Jos et saa keneltäkään läheisyyttä putoat yksinäisyyteen. Kyllä minulle tulee ikävä maksullisia, ilman heitä en edes tietäisi mitä sana ikävä tarkoittaa.

Vierailija
9/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti etsimään sitä tyttöystävää ja perhettä perustamaan! Täällä halutaan jo lapsenlapsia! Terv. Äiti.

Vierailija
10/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa avata tällaisia ketjuja, kun niissä ei ole mitään koskettavaa vuodatusta, vaan jotain "noo ottia tuota, oisihan mulla ollut ottajia, mutta ei vaan kiinnosta tuo seksi, öööhh, öööh".

Sellaisessa ei ole mitään mielenkiintoista.

-Mies 29v-

Vierailija
11/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:12"]Ja vielä AP tässä. Lihavat/ylipainoiset naiset eivät kiinnosta, itsekin hoikan urheilullinen niin saa luvan olla nainenkin hoikka tai edes normaalipainoinen. Myöskään kodinkonetta en tarvitse, 10 vuotta yksin asuneena osaan kyllä pyykit ja kodin jne hoitaa. Varmasti monelle tulee ongelmaksi se etten juo alkoholia kovin mielelläni. Joskus jos seura vaatii mutta muuten en. Jos kolmesti vuodessa niin sekin jo riittävästi...
[/quote]
Ruikku sinä olet. Vaikka olen normaalipainoinen, en haluaisi noin hentoista miestä, parempi vaikka pieni ylipaino. Treenaavalla miehellä pituus miinus sata alkaa olla jo liian köykäinen paino.

Vierailija
12/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:02"]Kysykää mitä vain 30 vee mieheltä joka ei koskaan seurustellut. Kiirehän tässä kohta tulee mutta ei jaksa murehtia ajatuksesta jäädä yksin. Ja ihan normaalipainoinenkin olen, 178/72. Baareissa ei jaksa käydä, en siedä känniääliöitä. Ja viimme vuoden verotettavat tulot tasan 40 tonnia et köyhäkään en ole.  [/quote] Etpä sitten paljoa vastaillut.

[/quote]

Eipä tässä kokoaja jouda vastailee kun pitää tämä yksinäisyys hukuttaa työhön. T: työnarkkis AP

Vierailija
13/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:02"]Kysykää mitä vain 30 vee mieheltä joka ei koskaan seurustellut. Kiirehän tässä kohta tulee mutta ei jaksa murehtia ajatuksesta jäädä yksin. Ja ihan normaalipainoinenkin olen, 178/72. Baareissa ei jaksa käydä, en siedä känniääliöitä. Ja viimme vuoden verotettavat tulot tasan 40 tonnia et köyhäkään en ole.  [/quote] Etpä sitten paljoa vastaillut.
[/quote]
Eipä tässä kokoaja jouda vastailee kun pitää tämä yksinäisyys hukuttaa työhön. T: työnarkkis AP
[/quote]
Töissä pitkää päivää tehden on hyvä hukuttaa kaikki ikävät tunteet. 10-16 tunnin työpäivän jälkeen ei muuta halua kuin syödä ja mennä nukkumaan. Pari vuotta sitten vaimo lähti toisen matkaan ja sen jälkeen olen asunut töissä. Ennen vaimon lähtöä tein normaalia 8 tunnin päivää eli se ei ole syy. Muutenkin meillä oli asiat hyvin, läheisyyttä, seksiä, osallistuin kotitöihin, rakkautta ja yhteisiä harrastuksia. Onneksi lapsia ei ehtinyt tulla. Tässä pieni avautuminen. Pitääpä mennä nukkumaan, että jaksaa huomenna töihin.

Vierailija
14/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:12"]Ja vielä AP tässä. Lihavat/ylipainoiset naiset eivät kiinnosta, itsekin hoikan urheilullinen niin saa luvan olla nainenkin hoikka tai edes normaalipainoinen. Myöskään kodinkonetta en tarvitse, 10 vuotta yksin asuneena osaan kyllä pyykit ja kodin jne hoitaa. Varmasti monelle tulee ongelmaksi se etten juo alkoholia kovin mielelläni. Joskus jos seura vaatii mutta muuten en. Jos kolmesti vuodessa niin sekin jo riittävästi... [/quote] Ruikku sinä olet. Vaikka olen normaalipainoinen, en haluaisi noin hentoista miestä, parempi vaikka pieni ylipaino. Treenaavalla miehellä pituus miinus sata alkaa olla jo liian köykäinen paino.

[/quote]

Vielä ei ole apn liian myöhäistä aloittaa treenausta. Ehkä ne naiset kiertää sen takia kun alipaino ei tuo mitenkään miehisiä piirteitä esille. Kun kelpaat yhdelle naiselle, kelpaat usealle.

Vierailija
15/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko käyny huorissa

Vierailija
16/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Rahalle on parempaakin käyttöä. 

AP

Vierailija
17/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan yrittänyt ketään tai onko joku nainen yrittänyt iskeä sinua?

Vierailija
18/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisättäkööt vielä että teinit ja sakkoliha yrittävät toisinaan kovastikin lähestyä kun olen kuulemma söpö. Vaan mahtaako heistä olla muuta iloa kuin tiukka pimppa. 

AP

Vierailija
19/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:11"]Lisättäkööt vielä että teinit ja sakkoliha yrittävät toisinaan kovastikin lähestyä kun olen kuulemma söpö. Vaan mahtaako heistä olla muuta iloa kuin tiukka pimppa. 

AP

[/quote]

Et siis myöskään ole koskaan harrastanut seksiä kun noin luulet.

Vierailija
20/21 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki yrittänyt oman ikäiset lähestyä ja +20 vuotiaat, viimmeksi työreissulla laivalla yli länsinaapuriin. Ujona taidan vain antaa aina signaalin ettei kiinnosta vaikka kiinnostaisikin. Nyt yt:t päällä firmassa et kohtahan tässä voisi vaikka olla aikaakin rampata baareissa :D. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä