Miksi naiset inhoavat "one of the boys" naisia
Miksi tälläisiä täälläkin halveksutaan ja haukutaan? Miksi ei voisi tulla paremmin miesten kanssa toimeen kuin naisten kanssa?
Kommentit (112)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:45"]
mä en inhoa. mun mielestä semmoset naiset on yleensä niitä mukavimpia ja rennoimpia. toki jos ne on sellasia jotka vaan esittää yhtä jätkistä, niin sitten ei riitä hermot. mutta toisaalta feikkejä ihmisiä en jaksa muitakaan.
[/quote]
Eli sun mielestä miehet on mukavampia ja rennompia kuin naiset? Millä perusteella voit luokitella kaikki miehet ja naiset samaan kategoriaan? Tajuat kai kuinka typerältä tuo kuulostaa.
[/quote]
No mä olen huomannut myös tässä vuosien aikana että kyllä ne miehet on rennompia. Ei ole niin tarkkaa miten hiukset on ja jos joku vaikka pieraisee niin se ei ole maailmanloppu. Mulla on kyllä muutama nainen kavereissa jotka on ihan yhtä rentoja.
Koska one of the boys naiset ovat tyhmiä, eivätkä ymmärrä että ei miehet ihastu niihin kun ne on sellaisia. Sitten ne valittaa että nyyh miksi kukaan ei tykkää minusta.
Idiootit
Olisiko vaikka syynä se, että näiden jätkäporukoissa viihtyvien naisten tapana on korostaa sitä, että eivät tule naisten kanssa toimeen ja haukkua muita naisia. Kukin nauttikoon siitä seurasta, missä viihtyy, ei sitä tarvitse erikseen korostaa ja sille etsiä mitään erityistä syytä muista.
Mä tykkään juoda kaljaa pubissa ja puhua politiikkaa. Yleensä miesten kanssa on paremmat jutut. Toki mulla on naiskavereitakin, mutta aika harvoin muiden naisten kuin kavereiden kanssa jutut käyvät yksiin. Monet naiset tykkäävät puhua vain ihmissuhteista tai säikähtävät väittelynhaluani.
Täytyy tunnustaa, että kyllä ainakin nuorempana tosi moni ilta päättyi treffiehdotukseen, vaikka olin aina liikkeellä farkuissa ja meikittömänä. Että kai se lataus on siellä kumminkin, miesten puolelta ainakin.
Johtuu siitä että kun semmoset ootb-naiset inhoavat muita naisia ensin, ja tekevät sen selväksi miesten kanssa hengaillessaan kun nimittelevät heille muita naisia kanoiksi, typeriksi akoiksi jne.
Sitä siis saa mitä tilaa!!!
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:50"]En inhoa. Mutta muutamat (huom, ei kaikki!) tällaiset sitten äänekkäästi mollaavat toisia naisia ja kaikkea yleisesti naiseuteen liitettyä, sellainen antaa aika typerän vaikutelman. Ei kaikkien tarvitse tykätä samoista asioista, mutta ei niitä erilaisiat asioista kiinnostuneita myöskään tarvitse dissata jatkuvasti.
[/quote]
Mulla on enimmäkseen miehiä kavereissa ja ihan muutama hyvä naispuolinen ystävä. Jotenkin en vaan koskaan pääse tutustumaan naisiin vaikka haluaisinkin, joten vietän suurimman osan ajastani miespuolisten kavereideni kanssa. En silti mollaa naisia, salaa haaveilen että saisin lisää naispuolisia ystäviä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:47"]Siksi että inhoan muutenkin sellaisia ihmisiä, jotka stereotypisoivat toiset sukupuolen perusteella, ja jakavat automaattisesti "miehet sitä ja naiset tätä", ja vieläpä aina niin että ne miehet tuntuvat olevan niitä "parempia jätkiä". Miksi yhdistät naisiin tiettyjä ominaisuuksia ja miehiin toisia, eikö jokainen ole kuitenkin yksilö? Minun ystäväpiiriini sopii aivan luontevasti molempia. [/quote] Entä jos sattuu vaan naisella olemaan enemmän miespuolisia kavereita? Opiskellut tai on töissä miespuolisilla alalla? Harrastaa miesvoittoista lajia? Sieltähän ne ystävät tulevat missä liikkuu.
[/quote]
No sehän on aivan luontevaa. Tässä vastauksessa puhuttiin stereotypisoinnista.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:51"]Koska one of the boys naiset ovat tyhmiä, eivätkä ymmärrä että ei miehet ihastu niihin kun ne on sellaisia. Sitten ne valittaa että nyyh miksi kukaan ei tykkää minusta.
Idiootit
[/quote]
Mulla on ainaki mies vaikka vietän suurimman osan ajastani miespuolisten kavereiden kanssa :D
Emmä inhoa ketään. Tulen vaan itse paremmin toimeen 'one of the girls' -naisten kanssa, koska olen itsekin sellainen naisseurassa paremmin viihtyjä. Ehkei sitten tule puhuttua niin paljon näiden toisenlaisten naisten kanssa (kun eivät itse siinä naisseurassa viihdy), mutta tarkoituksella en ketään dissaa.
Minä tulen naisten kanssa toimeen, mutta en oikein ymmärrä naisia enkä löydä heidän kanssaan paljonkaan keskusteltavaa. Tai näin on siis valtaosan kanssa, toki naistenkin joukosta löytyy niitä, jotka ovat samanhenkisiä kuin itsekin.
Olen huomannut, että tilanteessa, jossa on paikalla pelkästään naisia, minulle tulee epämukava olo. Heti kun joku mies ilmestyy paikalle, on paljon rennompaa, kun koen, etten ole enää "yksin" naisten joukossa.
En ole kyllä syvällisesti kiinnostunut monista miestenkään jutuista. Mutta ylipäätään tunnen olevani paremmin samalla aaltopituudella miesten kuin naisten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:51"]Koska one of the boys naiset ovat tyhmiä, eivätkä ymmärrä että ei miehet ihastu niihin kun ne on sellaisia. Sitten ne valittaa että nyyh miksi kukaan ei tykkää minusta.
Idiootit
[/quote]
Idiootti. Ehkä heidän tavoitteensa poikkeaa omastasi: he haluavat olla omia itsejään eivätkä muokkaa käyttäytymistään miesten takia, koska näiden naisten omassa mielessä naisella on muutakin arvoa kuin se, kuinka monta miestä heihin ihastuu. Toisin kuin sinulla. Sinä taidat luulla, että naisen arvo riippuu miesten ihailusta ja että ihailua saavat osakseen juuri sellaiset naiset kuin sinä. Wrong and wrong.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:52"]Olisiko vaikka syynä se, että näiden jätkäporukoissa viihtyvien naisten tapana on korostaa sitä, että eivät tule naisten kanssa toimeen ja haukkua muita naisia. Kukin nauttikoon siitä seurasta, missä viihtyy, ei sitä tarvitse erikseen korostaa ja sille etsiä mitään erityistä syytä muista.
[/quote]
Se voi sitten olla juuri tuo. Tuntuu vaan että kaikkia naisia joilla on enemmän miehiä kavereissa suorastaan inhotaan. Esimerkiksi jos mä olen autotallissa kavereiden kanssa ja sinne tulee vaikka joku tuttavapariskunta käymään, ei nainen puhu mulle mitään vaikka itse tekisin aloitteen. sitten katsotaan kui halpaa makkaraa ja marssitaan nenä pystyssä pois. Miehet taas tulee juttelemaan ihan mielellään. Näiden kokemusten perusteella mä olen tullut vaan siihen tulokseen että naiset ei halua olla mun ystäviä joten en jaksa edes yrittää enää kun mulla on mahtavat jätkät ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:44"]
Koska se on silkkaa esitystä että pääsisi heppiin käsiksi.. :)
[/quote]
Juuri näin ne naiset ajattelevat (osaavatko he ajatella??), jotka inhoavat poikatyttöjä ja 'hyviä jätkiä'.
onhan tuossa perääkin, olen itse havainnut. Mutta koska itse olen melko androgyyni (en flirttaa, en käytä meikkiä, olen asialinjalla), tiedän että meitä aitojakin on. Harvassa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:44"]
Koska se on silkkaa esitystä että pääsisi heppiin käsiksi.. :)
[/quote]
Juuri näin ne naiset ajattelevat (osaavatko he ajatella??), jotka inhoavat poikatyttöjä ja 'hyviä jätkiä'.
onhan tuossa perääkin, olen itse havainnut. Mutta koska itse olen melko androgyyni (en flirttaa, en käytä meikkiä, olen asialinjalla), tiedän että meitä aitojakin on. Harvassa.
[/quote]
Täällä sama. En ole edes koskaan ajatellut miespuolisista kavereistani että voisin olla heidän kanssa jotain muutakin kuin kaveri.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:45"]
mä en inhoa. mun mielestä semmoset naiset on yleensä niitä mukavimpia ja rennoimpia. toki jos ne on sellasia jotka vaan esittää yhtä jätkistä, niin sitten ei riitä hermot. mutta toisaalta feikkejä ihmisiä en jaksa muitakaan.
[/quote]
Eli sun mielestä miehet on mukavampia ja rennompia kuin naiset? Millä perusteella voit luokitella kaikki miehet ja naiset samaan kategoriaan? Tajuat kai kuinka typerältä tuo kuulostaa.
[/quote]
Keskimääräisesti naisissa on enemmän kateellisia ja nipottavia, naiset nokkivat toisiaan huomattavasti useammin kuin miehet. Mitä tyrkympi nainen, sitä enempi. Tyrkky = nainen, jonka arvon määrää hänen asemansa miesten silmissä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:51"]
No mä olen huomannut myös tässä vuosien aikana että kyllä ne miehet on rennompia. Ei ole niin tarkkaa miten hiukset on ja jos joku vaikka pieraisee niin se ei ole maailmanloppu. Mulla on kyllä muutama nainen kavereissa jotka on ihan yhtä rentoja.
[/quote]
Joo, mutta tuo yleensä koskee vain miehiä. Jos naisella on hiukset huonosti tai nainen pieraisee, ei se miesten mielestä enää olekaan pikku juttu. Toki nainen saa miesten mielestä olla rento, mutta ei niin rento kuin miehet.
Ne ei tule toimeen muiden naisten kanssa ja niitten suhtautuminen on omituista ja vihaavaa. Ne pitää muita tyhminä ja ne on heti että turpa kiinni vitun aasi. Niitten oma itsetunto on niin pohjilla että ne on valmiita mihin vaan jotta ne sais huomiota miehiltä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:51"]
[/quote]
Joo, mutta tuo yleensä koskee vain miehiä. Jos naisella on hiukset huonosti tai nainen pieraisee, ei se miesten mielestä enää olekaan pikku juttu. Toki nainen saa miesten mielestä olla rento, mutta ei niin rento kuin miehet.
[/quote]
No ei ainakaan meillä päin mene noin.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:09"]Ne ei tule toimeen muiden naisten kanssa ja niitten suhtautuminen on omituista ja vihaavaa. Ne pitää muita tyhminä ja ne on heti että turpa kiinni vitun aasi. Niitten oma itsetunto on niin pohjilla että ne on valmiita mihin vaan jotta ne sais huomiota miehiltä.
[/quote]
Viimeinen lause koskee kylläkin niitä tyrkkyhoroja jotka baareissakin liikkuvat NAISlaumoissa...
En enää yhtään ihmettele miksi naiset eivät tule keskenään toimeen. Toi sun viesti täsmenti koko asian.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:44"]Koska se on silkkaa esitystä että pääsisi heppiin käsiksi.. :) [/quote] Ei ole kaikilla. Näissäkin on kahta kategoriaa. Toiset väittävät tulevansa paremmin miesten kanssa toimeen ja pukeutuvat minimini mekkoihin, horokorkkareihin ja yrittävät vikitellä. Sitten on ne jotka ovat esimerkiksi autotallissa mukana rakentamassa ja asentamassa eikä välttämättä sillä vaatetuksellakaan ole niin suurta väliä.
[/quote]
Intissä mun kanssa samaan oli yksi nainen, joka oli hybridi noista kahdesta. Erittäin kova sotilas ja jopa miehinen olemukseltaan, mutta pani myös puolta komppaniaa samaan aikaan! :D