Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko saanut superorgasmia anaalia stimuloiden?

Vierailija
20.11.2021 |

Olen useamman kerran kuullut, että mies voi saada todellisen superorgasmin, jos hänen anaalinsa saa stimulaatiota laukeamisen hetkellä. Esim siellä voi olla vaikkapa joku sormi tai tappi.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt superorgasmia, mutta kyllä eturuhaskiihotin voimistaa orgasmia melkoisesti.

Vierailija
2/37 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on erilainen orgasmi kuin naista naidessa. Ei voimakkaampi vaan.. Sitä on vaikea kuvailla. Nainen on pannut minua dildolla ja shemale munallaan joskus. En yksin ollessa harrastele mitään peppuleikkejä vaan vedän mieluummin käteen. Mieskin voi saada anaali orgasmin ilman siemensyöksyä, ja niitä voi saada monta peräkkäin, sitten jos saa siemensyöksyn niin en halua enempää ennenkuin palaudun. Ns normaali yhdyntä tuntuu hyvältä sen jälkeen, koska stimulaatiota on tullut vähän joka suunnalta. Toisaalta näin aikuisena miehenä olen havainnut myöskin sen, mitä ei moni nainen tiedä, ettei se meidän miesten siemensyöksy ole aina sama asia kuin orgasmi. Mällithän saa lentämään jos haluaa kuka vaan, muttei se jyystämisellä tai runkkaamisella saatu väkisin spermat pellolle ole kokonaisvaltainen orgasmi, jossa on tyydyttynyt ja hyvä olo pitkän aikaa, ja lämpöaalto kulkee koko kehon lävitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa. Yrittänyt jokusen kerran vuosin mittaan dildottaa erilaisilla erikokoisilla dildoilla anusta ja etsiä jotain pistettä mistä tuntuisi hyvältä. Joka ikinen kerta sama juttu, menee viimeisetkin halut.  Ei kerta kaikkiaan nappaa hitustakaan. Ihmettelen kovin noita eturauhasorgameja, kun eturauhasen paineleminen ei tunnut edes hyvältä, tai ei oikeastaan miltään. Ei ole eturauhasen liikakasvua, eikä mitään ropleemeja, mutten vaan saa siitä mitään irti. Mutta vaimon pillun näkeminen tai ylipäätään kauniit naiset sytyttää välittömästi.  Mutta vastaavasti kun ei itselläkään nappaa, niin ymmärtänyt paremmin miksei vaimoa kiinnosta anuksen hyväilyt. 

Vierailija
4/37 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voisi vähempää kiinnostaa. Yrittänyt jokusen kerran vuosin mittaan dildottaa erilaisilla erikokoisilla dildoilla anusta ja etsiä jotain pistettä mistä tuntuisi hyvältä. Joka ikinen kerta sama juttu, menee viimeisetkin halut.  Ei kerta kaikkiaan nappaa hitustakaan. Ihmettelen kovin noita eturauhasorgameja, kun eturauhasen paineleminen ei tunnut edes hyvältä, tai ei oikeastaan miltään. Ei ole eturauhasen liikakasvua, eikä mitään ropleemeja, mutten vaan saa siitä mitään irti. Mutta vaimon pillun näkeminen tai ylipäätään kauniit naiset sytyttää välittömästi.  Mutta vastaavasti kun ei itselläkään nappaa, niin ymmärtänyt paremmin miksei vaimoa kiinnosta anuksen hyväilyt. 

Tuo on yksilöllistä. Toiset miehet pitävät siitä silloin tällöin ja saavat hyviä orgasmeja, samoin osa naisista tykkää anaalipanoista todella paljon, ja toiset eivät halua sitä ollenkaan. Seksuaalisuus on niin monimuotoista, ettei voi olettaa jonkun toisen pitävän samoista asioista mistä itse pitää

Vierailija
5/37 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies ei halua mitään ylimääräistä tuhkaluukkuunsa.

Vierailija
6/37 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan mikään muu anaalistimulaatio tunnu hyvältä kuin eturauhaskiihotin ja sekin vain lisää nautintoa kullia stimuloidessa, niin runkatessa kuin seksissä puolison kanssa. Olen kyllä kokeillut vaikka mitä pyllyyn, ajatus kiihottaa mutta todellisuus ei. Puolisoni sitävastoin pitää suuresti sulkijalihaksensa venyttelystä ja kun melko usein anaaliseksiä harrastetaan, yleensä se on hänen aloitteensa.

Vierailija
7/37 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,

koko päivän on orkkuinen olo ja vielä seuraavanakin päivänä tietää, että mitä on ollut ohjelmassa.

Vierailija
8/37 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras orgasmi tulee, kun nainen työntää sormen peppuun lähärissä.

Naisen taidoista riippuen voi yhtä hyvään päästä suihinotossa ja samalla sormi peppuun.

Tämä oma mielipide, toki miehetkin ovat erilaisia. Toiset voivat olla ujompia tällaisiin nautintoihin. Täytyy olla itsetunto kunnossa.

Vierailija
9/37 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero anaaliärsykkeestä ja naisen kanssa saadun orgasmin välillä on kuin yöllä ja päivällä. Peppureikään työnnetty esine tai sormet saa polvet notkahtamaan ja mälli lentää kuin tykin suusta. Naisen kanssa paneskeltu orgasmi on pelkkä laiska ruikkaus.

Vierailija
10/37 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa tulee ihan älytön orkku kun vaimoni hoitaa reikäni ja varteni. Tuntuu että se kestää ja kestää. Silloin jopa minusta lähtee ääntäkin kun laukean. Hän hoitelee minua sormin,tapeilla ja sträpillä. Yksin ei kyl oikeen saa mitään ihmeellisempää orkkua. Riippuu vähän fiiliksestä.

Vierailija
11/37 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja siis niin että penikseen ei kosketa lainkaan ja se on velttona koko toimituksen ajan eikä spermaa tule lauetessa. Aneroksella pitkän harjoittelun jälkeen.

Avainsana mulla onnistumiseen oli sama kuin lukemattomilla muillakin eri foorumeilla kokemuksistaan kertoneilla. Eli täydellinen rentous, minimaaliset lihassupistukset, ei yhtään pakottamista eikä mitään hieromista. Eikä varsinkaan väriseviä leluja. Tähänkään onneen ei ole oikotietä.

Kestää helposti tunnin ennen kuin tulee, mutta jo se tunnin nousu kohti orgasmia on käsittämättömän nautinnollista. Kun sitten lopulta laukeaa, kestää se minuuttitolkulla ja tuntuu ihan koko kropassa. Ja saman voi toistaa ilman lepovaiheita useamman kerran.

Näillä sormi perseessä kun otetaan suihin - orkuilla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä, vaikka nekin tosi hyvältä tuntuu. Eli aneroksen kanssa mitään ei rassata, vaan hengitellään rauhassa ja kuunnellaan omaa kroppaa. Joskus kroppa ottaa vallan ilman yhtäkään aktiivista liikettä ja alkaa itsestään supistella kohti orgasmia. Melkein nykyään saa orgasmin jo ilman anerostakin vain supistelemalla lantiopohjan lihaksia. Tylsät palaverit ei ole enää ihan yhtä tylsiä ;-)

Vierailija
12/37 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lelu tohon on paras?

Vierailija
13/37 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä ees kokeile.

Vierailija
14/37 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut muutamia kertoja. Vaimo pannut lähetyssaarnaajassa sträppärillä ja runkannut samalla liukkarin kanssa.

Vierailija
15/37 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut muutamia kertoja. Vaimo pannut lähetyssaarnaajassa sträppärillä ja runkannut samalla liukkarin kanssa.

Eri asia. Super-O ja eturauhasorgasmin saamiseen ei liity runkkaaminen ja penis mitenkään. Luulin vuosia että tuolla yllä kuvatulla tavalla saatu mieletön nautinto olisi ns. super-orgasmi, mutta voi pojat miten väärässä olin kun ensimmäistä kertaa homma onnistui ilman että koko penikseen kosketaan. 

Yllä kysyjälle, paras lelu on Aneros. Tästä on valtavasti tietoa netissä, kun vain hakee. Ja kuten tuossa yllä joku jo totesi, ei sitten ole kiireisen hommaa. Jollain käy tuuri ja pääsee jyvälle jo muutaman kerran jälkeen. Joillain menee vuosia. Ja yhtään ei saa yrittää pakolla, tai jää saavuttamatta.

Homofoobikoita voi helpottaa tieto että mitään panoliikkeitä tässä ei tehdä. Laitetaan vain lelu paikalleen ja puristellaan lantiopohjan lihaksilla kevyesti. Ja jos tämä ahdistaa, niin ei ole pakko kokeilla. Mutta ei kuitenkaan kannata luulla tietävänsä millaiseen nautintoon miehen kroppa kykenee, jos tätä ei kokeile.

Kannattaa kokeilla myös lelua yhdynnässä. Ei todennäköisesti super-o onnistu, mutta antaa kivoja säväreitä.

Vierailija
16/37 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti paras orkkuni tuli kun nain pariskunnan vaimoa lähärissä polvillaan ensin pitkään ja lopuksi hänen miehensä hieroi eturauhastani anukseni kautta kalullaan. Orkku oli niin voimakas ja pitkä, että lopulta kaikki kolme saimme suunnilleen yhtäaikaa. Kondomeita ei käytetty.

Suosittelen kokeilemaan kaikkia ennakkoluulottomia.

Vierailija
17/37 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut usein. Ex pani minua strap onilla ja runkkasi samalla minua. Silmissä sumeni ja meinasi taju lähteä.

Vierailija
18/37 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ferdo kirjoitti:

Ero anaaliärsykkeestä ja naisen kanssa saadun orgasmin välillä on kuin yöllä ja päivällä. Peppureikään työnnetty esine tai sormet saa polvet notkahtamaan ja mälli lentää kuin tykin suusta. Naisen kanssa paneskeltu orgasmi on pelkkä laiska ruikkaus.

Totesi homppelipomppeli

19/37 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä erilainen orgasmi tulee, mutta peppuhommista tulee mielenkiintoisempaa, kun on muutamia päiviä ilman orgasmia ja sitten ilman peniksen stimulointia ryhtyy asiaan. Orgasmeja ilman siemensyöksyä voi tulla useampia ja onnekkaammilla siemensyöksyjen kera. Siinä menee silmät ympäri, alkaa mieli sumeta ja suunnilleen koko kroppa tärisee. Kun on saanut tarpeekseen, niin on tovin hyvä ja rento fiilis. Siinä on vain se, että parin tunnin jälkeen alkaa taas tulla panettava olotila. Onko se sitten hyvä vai huono, se on sitten toinen asia, joka tosin on helposti ratkaistavissa, jos näin tahtoo (ja pystyy!),

Vierailija
20/37 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aneros toimii erittäin hyvin, vaatii oman aikansa harjoitella ennen kuin toimii. Nykyään kun aneroksen uittaa paikoilleen käynnistyy orgasmi välittömästi nännien hipelöinti auttaa paljon. Väkisin runttaamalla ei onnistu saada eturauhas orgasmia. Aneros hoitaa homman kevyellä "rapsutuksella" joka tuntuu taivaalliselta. Ilman erektiota ja siemensyöksyä, hieman nestettä valuu ja orgasmeja tulee koko ajan niin kauan kuin jaksaa. Tunne on koko vartalossa joka kouristelee tahdottomasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän