Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko toisen kiinnostuksen aistia kun itsestä tuntuu kuin joku magneetti vetäisi ja ehkä siitä toisestakin?

Vierailija
20.11.2021 |

Yhden miehen kanssa siis jo pitkään, varmaan vuosi? Ollaan päädytty samaan tilaan ihan päivittän, en nyt viitsi tässä sanoa oikeaa tilaa mutta esim. työpaikan ruokala. Niin ennen tosiaan törmättiin siellä joka päivä ja jostain syystä kiinnitin kyllä huomiota tähän mieheen ja hänen tekemisiin mutta ei hän sen kummemmin tuntunut kiinnostavalta tms. Mutta sitten nämä "tapaamiset" on alkaneet vähetä, hän tulee yhä harvemmin tuohon tilaan mutta sitten kun tulee, tsekkaa selvästi koko huoneen niin kauan kuin löytää minut. Yleensä siis minä olen siellä jo valmiiksi. Mistä nyt olen kehittänyt kiinnostuksen tunteita tätä miestä kohtaan? Nyt kun en häntä enää edes päivittäin näe? Emme tunne, emme ole jutelleet mitenkään. Mutta joku on alkanut vaikuttaa minuunkin että haen häntä tuosta kyseisestä tilasta ja harmistun niinä päivinä kun en näe.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Näin tästä henkilöstä viime yönä untakin.

Vierailija
2/11 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet todennäköisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaromanssi. Uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
4/11 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmat ovat vapaita, siitä vain.

Vierailija
5/11 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmat ovat vapaita, siitä vain.

Tai tietenkin jos olet joku halpis kukasta kukkaan hyppijä, niin sitten ei.

Vierailija
6/11 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin mielenterveysongelmaisilla on  varmasti taipumus kehittää itselleen addiktioita kuvitteellisista asioista

Vierailija
7/11 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sen aistia ja sen valitettavasti aistii vaikka ei olisi itse kiinnostunut. Omassa työpaikassani eräs itseäni kiinnostava mies siirrätti työpisteensä kauemmaksi minusta. Luulen että hän huomasi että olen ihastunut ja se on täytynyt tapahtua pelkästään katseista, koska mitään en siitä puhunut hänelle.

Vierailija
8/11 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin mielenterveysongelmaisilla on  varmasti taipumus kehittää itselleen addiktioita kuvitteellisista asioista

Vahva ihastuminenhan on kuin mielenterveyden häiriö.

Vierailija
9/11 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sen aistia ja sen valitettavasti aistii vaikka ei olisi itse kiinnostunut. Omassa työpaikassani eräs itseäni kiinnostava mies siirrätti työpisteensä kauemmaksi minusta. Luulen että hän huomasi että olen ihastunut ja se on täytynyt tapahtua pelkästään katseista, koska mitään en siitä puhunut hänelle.

Tällaista itsekin epäilen. Surullista vain, että ihastumiselle ei voi mitään, ja vaikka yrittäisi sitä kovasti peitellä, peitteleminen ei oikein onnistu.

Vierailija
10/11 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mäkin koen jollain tavalla etten olisi lämmennyt hänelle ellen olisi huomannut tuota kuinka etsii minua. Että kumpi tässä on syypää sitten :)

Vierailija
11/11 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen kiinnostuksen aistii, mutta on myös vaara väärintulkintaan. Toisaalta se toisen kielteinen reaktiokin voi olla vain peliä. Kerran kuulin jälkeenpäin, että miksi emme silloin uskaltaneet. En osannut tulkita vähättelyä ja suoranaista nimittelyä kiinnostukseksi.