Kunpa ei olisi pitänyt kärsiä näin paljon
Kommentit (21)
Olen usein ajatellut samaa katsellessani poikani ikäistä cp-vammaista nuorta naista. Hän on pysyvästi pyrätuolissa, ei pysty itse syömään, ei peseytymän, ei kampaamaan hiuksiaan eikä puhumaan... Hänen oikea kätensä liikkuu sen verran, että hän pystyy osoittamaan avustajalleen bliss-symboleja ja siten kommunikoimaan edes vähän.
Kaunis suloinen tyttö hän on.
Minua on kirjaimellisesti kidutettu, mutta nautinnon aiheet eivät silti poistu maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen usein ajatellut samaa katsellessani poikani ikäistä cp-vammaista nuorta naista. Hän on pysyvästi pyrätuolissa, ei pysty itse syömään, ei peseytymän, ei kampaamaan hiuksiaan eikä puhumaan... Hänen oikea kätensä liikkuu sen verran, että hän pystyy osoittamaan avustajalleen bliss-symboleja ja siten kommunikoimaan edes vähän.
Minä olen kirjannut hoitotahtooni, että haluan kuolla enkä halua mitään elämää ylläpitäviä hoitoja, jos vammaudun. Vastaavassa tilanteessa en itse olisi valinnut elämää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat vaan pinnallisia asioita, se mitä ihmisten mielessä liikkuu on tärkeää, opetellaan ajattelemaan positiivisesti, sillä voi pelastaa oman ja toisen elämän.
Vierailija kirjoitti:
Minua on kirjaimellisesti kidutettu, mutta nautinnon aiheet eivät silti poistu maailmasta.
Minut on yritetty tappaa monta kertaa, minua on hakattu päättömästi, minua on poltettu tupakalla, minua on kiusattu henkisesti lukuisissa eri oppilaitoksissa ja työpaikoissa, minua on nöyryytetty, alistettu ja minulta on viety kaikki omaisuuteni, kotini on räjäytetty, olen nukkunut öisin talvella teltassa, äitini on toivonut minun tappavan itseni ja yrittänyt tappaa minut... en jaksa kirjoittaa enempää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat vaan pinnallisia asioita, se mitä ihmisten mielessä liikkuu on tärkeää, opetellaan ajattelemaan positiivisesti, sillä voi pelastaa oman ja toisen elämän.
Voi saatana mitä paskaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kirjannut hoitotahtooni, että haluan kuolla enkä halua mitään elämää ylläpitäviä hoitoja, jos vammaudun. Vastaavassa tilanteessa en itse olisi valinnut elämää.
Ap
Ymmärrän. Tällä nuorella naisella ei vain ole ketään, joka auttaisi häntä lopettamaan elämänsä. En tiedä, ajatteleeko hän samalla tavalla kuin sinä ajattelet. Kukaan ei varmaan ole edes kysynyt?
ei elämä herkkua ole niin,itse käytän viinaa sen verran et näyttää vähän paremmalta kaikki.
Vierailija kirjoitti:
ei elämä herkkua ole niin,itse käytän viinaa sen verran et näyttää vähän paremmalta kaikki.
Itse en käytä. En arvosta yhtään heitä, jotka käyttävät ja aiheuttavat ongelmia muille tai terveydenhuollolle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ketäpä ei olisi kidutettu elämänsä aikana.
Kunpa joku murhaaja bongaisi minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut on yritetty tappaa monta kertaa, minua on hakattu päättömästi, minua on poltettu tupakalla, minua on kiusattu henkisesti lukuisissa eri oppilaitoksissa ja työpaikoissa, minua on nöyryytetty, alistettu ja minulta on viety kaikki omaisuuteni, kotini on räjäytetty, olen nukkunut öisin talvella teltassa, äitini on toivonut minun tappavan itseni ja yrittänyt tappaa minut... en jaksa kirjoittaa enempää.
Ap
Muuta ja välttele ihmisiä. Osoite ja puhelinnumero salaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Muuta ja välttele ihmisiä. Osoite ja puhelinnumero salaiseksi.
Ei auta. Sama jatkuu minne tahansa menen. Minussa on jotain vikaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä asut? Haluan tukea sua.
Voitko tappaa minut? Kiitos.
AP
Voidaan sopia tapaaminen sinne, minne sinun on helpointa tulla.
Ap
No onpas dramaattista. Tulee mieleen jotkut 40-50-luvun leffat. Vähä jotain orkesterimusaa taustalle vaa
Sitten he, joilla on talo, perhe, ystäviä, työ, täydellinen puoliso tai edes jotain näistä eivätkä ole koskaan kokeneet traumaa paitsi sen, kun isi ostikin mustan iPhonen valkoisen sijasta tulevat sanomaan, että kaikilla on vaikeuksia.