Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienessä flunssassa. Kehtaanko ehdottaa kyläilyä vauvaperheeseen?

Vierailija
11.02.2015 |

Otsikko?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et

Vierailija
2/16 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos alapeukusta, saisinko vastauksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:30"]

Et

[/quote]

allright. -ap

Vierailija
4/16 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Vierailija
5/16 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et. Flunssassa ei mennä vauvaperheeseen tahalteen.

Vierailija
6/16 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi tieten tahtoen toisia tartuttamaan, vaikka olisi miten pieni flunssa. Toisille se voi tulla voimakkaampana.

Vierailija
7/16 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
8/16 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHmiset on niin itsekkäitä, sulla ei varmaan ole lapsia kun edes kysyt, mikään ei ole hirveämpää kun valvoa vauvan kanssa jolla nokka ihan tukossa ja tippoja saisi olla laittamassa pitkin vuorokautta ja tuon tuosta. Niillä menee flunssat vielä herkästi korviin ja on aika ikävää niin pienille antibioottikuuri, siitä vielä usein pukkaa hirveä ripuli ja oksentelu, meillä meni 50 vaippaa 2,5 päivässä, ihan kamalaa! Plus suolistofloora sekaisin 6kk. Mitä helvettiä??

Vierailija
9/16 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Terveisin 4 kk ikäisen nuhapotilaan äiti. On aika hanurista valvoa yöt ja päivät kun lapsi ei meinaa saada nukuttua tukkoisen nenänsäkanssa. Sinänsä harmiton vaiva, mutta vauvan kanssa melko kuormittava.

Vierailija
10/16 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa on ikävä tuliainen kenelle tahansa, mutta vauvan sairastuminen voi olla paljon pahempi asia. Mene myöhemmin, vauva on varmasti edelleen vauva, kun olet päässyt flunssasta eroon.

Vierailija
11/16 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:30"]Kiitos alapeukusta, saisinko vastauksia?
[/quote]

No ne on juuri niitä vastauksia, IDOOTTI!

Ja tietenkään ei voi mennä

Vierailija
12/16 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään! Itselläsi ei taida olla lapsia?

Imeväisikäiselle flunssa on mitä ikävin vaiva, vaikka oireena olisikin aikuisen näkökulmasta "vain" tukkoinen nuhanenä. Vauva kun ei pysty tukkoiselle nenällä imemään maitoaan, eikä se rään poistaminen kirkuvan ja kiemustelevan lapsen nenästä ole mukavaa puuhaa.

Vierailija
13/16 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mielestäni ei kyllä kannata flunssassa mennä KENENKÄÄN luokse kylään - on kyläpaikassa sitten lapsia tai ei.

Vierailija
14/16 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:32"]IHmiset on niin itsekkäitä, sulla ei varmaan ole lapsia kun edes kysyt, mikään ei ole hirveämpää kun valvoa vauvan kanssa jolla nokka ihan tukossa ja tippoja saisi olla laittamassa pitkin vuorokautta ja tuon tuosta. Niillä menee flunssat vielä herkästi korviin ja on aika ikävää niin pienille antibioottikuuri, siitä vielä usein pukkaa hirveä ripuli ja oksentelu, meillä meni 50 vaippaa 2,5 päivässä, ihan kamalaa! Plus suolistofloora sekaisin 6kk. Mitä helvettiä??
[/quote]

Ja siihen päälle itsekin vielä samassa taudissa, etkä saa levättyä ollenkaan, koska se vauva.

Vierailija
15/16 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mulla on lapsi, mutta muistelin että tää kaverini on joskus sanonut, että tulkaa vaan silti, kun hänellä on lapsi ollut vauva- tai taaperoikäinen, ja kun olen itse ehdottanut et ei tultaiskaan flunssan vuoksi. Nyt hänellä siis kaksi lasta joista toinen vauva. Itse en missään tapauksissa olis toivonut flunssaa tartuttavaa kylään kun oli vauva, mut aattelin et ehkäpä ihmiset on erilaisia tässä. -ap

Vierailija
16/16 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti. Et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan