Miten lihava pukeutuu rantalomalla?
Mies haluaa viedä perheen lomalle. Jos minä saisin päättää niin menisimme kaupunkilomalle esim. Lontooseen tai Berliiniin. Mies ja lapset haluavat johonkin rantakohteeseen (Turkki, Kanaria jne.).
Ongelma on se, että en pidä kuumasta. Suomen kesät olen selvinnyt niin, että helteisinä päivinä liikun ulkona vain aamuisin ja iltaisin. Tämä ei lomalla onnistu, koska lapset haluavat kuitenkin olla altaalla tai meressä uimassa.
Toinen ongelma on, se että olen lihava, siis oikeasti läski, enkä pysty hillumaan missään bikineissä. Mitä ihmettä mä vedän päälleni ettei tartte näytellä kaikille selluliittejä ja makkaroitaan? Yhtään fiksua vaatekappaletta en ole vielä tähän mennessä kesäkäyttöönkään löytänyt...vinkkejä? Jätesäkki ois muuten kätevä, mutta se ei hengitä :D
Kommentit (21)
Johonkin värikkääseen. Ihan vaan siksi, etteivät Greenpeacen porukka kanna sua takaisin mereen.
Sinne vaan sekaan. Turistikohteet on täynnä maidonvalkoisia ihrakasoja ja heidän kalvakoita ukkojaan.
Tässä on todella isokokoinen näyttävä nainen joka pukeutuu vartalolleen sopivasti :)
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/02/10/2589A52500000578-0-image-a-35_1423580109497.jpg
-kuvassa iloisena ja värikkäänä Teneriffalla
Minusta bikinit ovat vain tosi timmikroppaisille. Iso vatsa monine vararenkaineen näyttää pahalta bikineissä. :( Hyvin istuva ja tukeva uimapuku sopii lihaville paljon paremmin, eikä korosta läskejä. Tankini ja helmallinen uimapuku toimivat myös hyvin, koska häivyttävät niitä kohtia kropassa, jotka eivät ole niin nättejä.
Kannattas varmaan laihduttaa jos kerta läskit hävettää!
Valaaksi tai hylkeeksi riippuu kohteesta.
shortsit + toppi
hellemekko
uikkarit
..siinäpä ne. Et oo ainoa läski siellä - ja melko varmaan et törmää tuttuihin nii että mitä väliä. Sitäpaitsi lihava näyttää lihavalta vaikka olis sitten säkki päällä. Ei ne vaatteet sua hoikenna. Nauttimaan vaan.
Väljä pitkähkö pellavatunika, leveälierinen vaalea olkihattu ja suolaista vichyvettä lasiin, ei alkoa yhtään. Älä mene aurinkoon, tällöin et tarvitse bikineitä. Muista silti, että uiminen viilentää. Sitä varten joku uima-asu on hyvä olla mukana. Minulla on bikinit ja päällä ohut puuvillainen jukata kun menen altaalle. Sitten nopea suihku ja jukata takaisin päälle ja varjoon.
Uimapuku, jossa helmaosa. Itse ostan liiviliikkeestä kunnon bikinit x 2 ja kannan kiloni tyylillä. Tunika tai kevyt mekko, kun menet allasbaariin, liikut rannalla jne. Tyylikäs aurinkohattu ja aurinkolasit. Illaksi mekkoja, maksimekkoja. Retkille caprit tai polvimittaiset shortsit, yläosaksi kevyttä ja väljää.Kaikki vaatekappaleet yhteensopivia, pää pystyyn ja hymyä.
Kokouimapuku joka tukee rintoja ja pareo tms hameeksi uima-altaalle. Paljon naurettavampaa on murjottaa peittävissä vaatteissa jossain nurkassa sillä aikaa kun muu perhe pitää hauskaa altailla. Uikkarit päälle ja.vilvoittavaan veteen! Ei.bikinit ole ainoa uima-asu etkä sinä ainoa ylipainoinen.
Googletin jukatan ja sain kuvahaun tulokseksi kimonon näköisiä vaatteita. Mistähän tuollaisen voisi ostaa?
Sellainen uimapuku jossa hyvä leikkaus ja ehkä vähän helmaa.
Laskeutuvia tunikoita ja caprileggareita, mekkoja, ohuita hartiahuiveja..
Ja sääriin voi levittää vaikka itseruskettavaa niin näyttää heti paremmalta :)
Kiva uusi kampaus, lakkaa varpaankynsiin ja suu hymyyn! :)
Etelän kohteissa myydään kaikenlaisia kivoja rantamekkoja ja halvalla. Jos ne kastuu ne kuivahtaa hetkessä. Ja todellakin löytyy isoja kokoja. Pulska suomimamma on hentoinen britin ja tanskalaisen pulleron rinnalla. Ja ne kulkee estotta biksuissa joka paikassa.
Uimapuku tai bikinit rannalle ja joku tunika sekä caprit kaupungille. Näin minä liikun kesäisin ja lomilla.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:13"]
Googletin jukatan ja sain kuvahaun tulokseksi kimonon näköisiä vaatteita. Mistähän tuollaisen voisi ostaa?
[/quote]
Käytkö Helsingissä? Annankadulla on sellainen liike kuin Tokyokan, kysele sieltä. Tampereellekin avattiin radan toiselle puolelle joku vastaava, nimeä en muista.
Oma yukatani on Kiotosta.
Jos ei tykkää kovasta helteestä, niin ei myöskään kannata lähteä esim. Turkkiin elokuussa tms. Joku 25 astetta on jo ihan mukava lapsillekin. Että kannattaa katsoa keskilämpötiloja ja ajankohtaa.
Jos googlaat plus size beach wear, löytyy vaikka mitä kivaa.
Osta joku kunnon tukeva, hyvänmallinen uimapuku. Jos et halua pelkässä uimapuvussa olla, siihen päälle joku tunika/mekko, esim. näistä kolme oikeanpuoleista voisi olla hyviä: http://ivegotyourstyle.com/wp-content/uploads/2013/03/salonz.jpg
Tuollaiset tunikat/mekot käyvät sitten rannan ulkopuolellakin, caprit vain jalkaan niin asu on kiva.
Et saa niitä kilojasi ja läskejäsi piilotettua, joten älä edes yritä. Tärkeintä on kuitenkin, että käytät sopivan kokoisia ja hyvin leikattuja vaatteita. Värejäkin voisi käyttää rohkeasti, kyllä ne läskisi huomataan vaikka käyttäisit harmaita vaatteita, hanki siis mieluummin jotain kesäistä ja raikasta, turkoosia, valkoista, värikästä jne.
Jos et tykkää helteestä, niin pysyttele varjossa. Muista juoda tarpeeksi. Ja ennen kaikkea hanki sopivan vilposia, väljiä vaatteita, joissa on hyvä olla. En itsekään helteestä niin tykkää, mutta oikeanlaiset vaatteet ja riittävä nesteytys auttaa jo paljon.
Kiitos vinkeistä, linkeistä ja kommenteista!
ap