Mies muuten hyvä mutta ostaa tietokoneen valmiiksi koottuna
Säälittävää. Ei osaa varmaan mitään.
Jätänkö? Suhteessa 1v vasta oltu
Kommentit (28)
Kun seuraavaksi sinä tarvitset vaatteita niin ostat kangasta ja lankaa, siitä sitten vaan ompelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Mäki tilaan nykyään valmiina pakettina. Joskus nuorempana jaksoi viritellä ja värkkäillä, mutta ei enää.
Gigantista vain uutta tehokonetta alle suoraan hyllystä kun mieli tekee.
M35
Sama täällä. Sitten kun hajoaa takuuajan jälkeen niin uutta vain kehiin. Siksihän sitä töissä käydään, että voi käyttää rahaa kaikkeen tämmöiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tietokonetta nykyään edes tarvitsee (jos siis ei töissä). Kännykällä voi hoitaa suunnilleen kaikki asiat.
Pelaamiseen.
En minä ainakaan.
Kiitos tästä tiedosta. Sitten et varmaan osta sellaista.
Minä en tarvitse jääkiekkomailaa, enkä omistakaan yhtään kappaletta. Haluatko kuulla, mitä muita asioita en harrasta?
Vierailija kirjoitti:
Mihin tietokonetta nykyään edes tarvitsee (jos siis ei töissä). Kännykällä voi hoitaa suunnilleen kaikki asiat.
Yksi kaveri on myös tämmöinen. Melko vanhanaikainen mies, melkein suoraan 60-luvulta. Alle 40 vee ja vihaa tietokoneita. Kokee et kännykkä riittää.
Et kai itse osta kaupasta einesruokia?
Kyllä miehen pitää osata rakentaa myös kotitalo ja venettäkin näin vetisessä maassa tarvitaan. Minäkin naisena olen muutaman kesämökin , saunan ym. rakentanut. Tehnyt jo lapsena tiilikattoa , leikimökkiä, varastoja ym. Aikuisena olen sitten remontoinut koteja.Pelaamalla voi rentoutua. Kyllä miehen pitää hallita kaikki järjestelmät ja kielet.
Vierailija kirjoitti:
Tosimies myös ohjelmoi tietokoneensa Linux-kernelin itse.
Miten Linux-kernelin voi ohjelmoida itse, kun se on jo olemassa? Vähän kuin sanoisi, että miehen pitää rakentaa lapsuudenkotinsa itse. Jonkun korvaavan kernelin toki voi askarrella, tai viimeistellä vaikka GNU Hurd valmiiksi, sehän se olisi tosimiehen temppu. Ei tarttisi kirjoittaa enää GNU/Linux, kun se olisi sitten enää pelkkä GNU.
No kyllä pitäisin epäviehättävän miestä, joka ei voi sen vertaa selvittää et kasaa koneensa itse :D Ellei ole kyse laiskuudesta. Se on ok. Mielummin laiska ku itteeni tyhmempi. Kasaan aina omat viritelmäni itse.
n27