Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuten hyvä mutta ostaa tietokoneen valmiiksi koottuna

Vierailija
20.11.2021 |

Säälittävää. Ei osaa varmaan mitään.

Jätänkö? Suhteessa 1v vasta oltu

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä pitäisin epäviehättävän miestä, joka ei voi sen vertaa selvittää et kasaa koneensa itse :D Ellei ole kyse laiskuudesta. Se on ok. Mielummin laiska ku itteeni tyhmempi. Kasaan aina omat viritelmäni itse. 

n27

Vierailija
22/28 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seuraavaksi sinä tarvitset vaatteita niin ostat kangasta ja lankaa, siitä sitten vaan ompelemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäki tilaan nykyään valmiina pakettina. Joskus nuorempana jaksoi viritellä ja värkkäillä, mutta ei enää. 

Gigantista vain uutta tehokonetta alle suoraan hyllystä kun mieli tekee.

M35

Sama täällä. Sitten kun hajoaa takuuajan jälkeen niin uutta vain kehiin. Siksihän sitä töissä käydään, että voi käyttää rahaa kaikkeen tämmöiseen.

Vierailija
24/28 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tietokonetta nykyään edes tarvitsee (jos siis ei töissä). Kännykällä voi hoitaa suunnilleen kaikki asiat.

Pelaamiseen.

En minä ainakaan.

Kiitos tästä tiedosta. Sitten et varmaan osta sellaista.

Minä en tarvitse jääkiekkomailaa, enkä omistakaan yhtään kappaletta. Haluatko kuulla, mitä muita asioita en harrasta?

Vierailija
25/28 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tietokonetta nykyään edes tarvitsee (jos siis ei töissä). Kännykällä voi hoitaa suunnilleen kaikki asiat.

Yksi kaveri on myös tämmöinen. Melko vanhanaikainen mies, melkein suoraan 60-luvulta. Alle 40 vee ja vihaa tietokoneita. Kokee et kännykkä riittää. 

Vierailija
26/28 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai itse osta kaupasta einesruokia?

Vierailija
27/28 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää osata rakentaa myös kotitalo ja venettäkin näin vetisessä maassa tarvitaan. Minäkin naisena olen muutaman  kesämökin , saunan ym. rakentanut. Tehnyt jo lapsena tiilikattoa , leikimökkiä, varastoja  ym. Aikuisena olen  sitten remontoinut  koteja.Pelaamalla  voi rentoutua.  Kyllä  miehen pitää hallita  kaikki  järjestelmät ja kielet.

Vierailija
28/28 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimies myös ohjelmoi tietokoneensa Linux-kernelin itse.

Miten Linux-kernelin voi ohjelmoida itse, kun se on jo olemassa? Vähän kuin sanoisi, että miehen pitää rakentaa lapsuudenkotinsa itse. Jonkun korvaavan kernelin toki voi askarrella, tai viimeistellä vaikka GNU Hurd valmiiksi, sehän se olisi tosimiehen temppu. Ei tarttisi kirjoittaa enää GNU/Linux, kun se olisi sitten enää pelkkä GNU.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän