Mies muuten hyvä mutta ostaa tietokoneen valmiiksi koottuna
Säälittävää. Ei osaa varmaan mitään.
Jätänkö? Suhteessa 1v vasta oltu
Kommentit (28)
Meillä joutui palkkatukityössä puhelimen asentamaan itse ja asiakaspalvelu englanniksi
Kyllähän nyt jokainen osaa rakentaa tietokoneen pienistä osista lähtien. ;) Miehesi on nolo.
Sun miehes ei osaa varmaan rakentaa lentokonettakaan. Kannattaa jättää jo hyvissä ajoin tuollainen mies.
Ei kannata tehdä lapsia ainakaan hänen kanssaan, ettei tyhmyysgeenit siirry lapsiin.
Joo,tuo just oli siinä listassa missä narisistien käytökseen liittyvät jutut.
Jätä se heti .
Mahtaako se edes asua talossa, minkä olisi itse rakentanut?
Ap, olet ilmiselvä provo!
Ei jatkoon. 👎
Se on gamer eikä nörtti, joten tee kaikkesi, jotta saat pidettyä sen. Eipähän ole virgin-PC-scum.
Tuollainen mies ei osaa varmaan virtsatakaan normaalisti. 😳
Mäki tilaan nykyään valmiina pakettina. Joskus nuorempana jaksoi viritellä ja värkkäillä, mutta ei enää.
Gigantista vain uutta tehokonetta alle suoraan hyllystä kun mieli tekee.
M35
Tosimies myös ohjelmoi tietokoneensa Linux-kernelin itse.
Ilman ohjeita ja silmät kiinni tuollaisen osaa tehdä joka mummo ja pappa.
Vierailija kirjoitti:
Mäki tilaan nykyään valmiina pakettina. Joskus nuorempana jaksoi viritellä ja värkkäillä, mutta ei enää.
M35
Saako gigantista edes mitään tehokonetta? Eikö nuo tehokoneet kasattuna pidä tilata ihan alan liikkeistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Saako gigantista edes mitään tehokonetta? Eikö nuo tehokoneet kasattuna pidä tilata ihan alan liikkeistä?
On siel tehokoneitakin. Esim. itselläni on nyt 2000e mylly alla. https://www.gigantti.fi/product/gaming/pelitietokoneet/308886/lenovo-le… .Omiin tarpeesiin joutava. Nois ite kasatuis on aina kaikenlaisia viritelmiä ja vastaavia. Tosin pakettikoneissa on sitte pullonkauloja yms. Toki näitäkin voi päivitellä, tosin takuut taitaa mennä.
M35
Mihin tietokonetta nykyään edes tarvitsee (jos siis ei töissä). Kännykällä voi hoitaa suunnilleen kaikki asiat.
Läppärit muuten kannattaa ostaa aina ihan kokonaisina ja valmiiksi koottuina ettei jää kirjaimellisesti puolivalmis kone syliin. Pöytäkoneet on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tietokonetta nykyään edes tarvitsee (jos siis ei töissä). Kännykällä voi hoitaa suunnilleen kaikki asiat.
Pelaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaamiseen.
En minä ainakaan.
Jätä se 🐷!