Tulipa taas mitätön olo.
Kyse on miehestäni. Hän on viime vapaa ajat viihtynyt ihan muualla kuin kotona. Baareissa ja sinkkukavereilla. Olen yrittänyt puhua tästä mutta hänen mielestään se on ok. Hän ei siis tule yöksi kotiin vaan menee kaverilleen viikonloppuisin.
Olin jo hieman leppynyt viime viikonlopusta kunnes eilen kaupassa tuli sellainen parikymppinen likka vastaan. Aloin puhumaan miehelleni ja huomasin että eihän se kuule mitään kun hymyili tälle tytölle ja oikeen katseli sillä silmällä päästä varpaisiin. Oikein säpsähdin että miten se kehtaa kun vaimo ja tenevat vieressä.
Annoin asian olla. Kotona tein iltahommia keittiössä ja mies istui sohvalla. Lapsi pyysi apua yhteen hommaan ja sanoin miehelle että voitko käydä kun mulla iltapalat kesken. Mitään ei tapahdu. Menen olohuoneeseen ja hän kuolaa telkkaria. Näkyy viidakon tähtöset!
Sanokaapa arvon mammat ja miksei miehetkin, eikö nämä ole juuri niitä merkkejä että toista ei kiinnosta parisuhde? Hän siis tekee kaikkensa ettei olisi kotona vapaalla ja avoimesti katsoo muita. Eikä ollut eka kerta. Vai kuvittelenko?
Kommentit (42)
No selvästihän äijäsi on herännyt uuteen todellisuuteen joka houkuttelee enemmän kuin se vanha. Kylmää vettä niskaan niin herää taas tähän päivään!
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:54"]
Jokaisella oikeus harrastaa avioliiton ulkopuolista seksiä!? Enpä oikein usko. Voitko laittaa mulle avioliittolaista sen kohdan jossa noin sanotaan?
[/quote]
Ei sitä ole avioliittolaissa kielletty. Ei uskottomuus ole rikos.