Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa taas mitätön olo.

Vierailija
11.02.2015 |

Kyse on miehestäni. Hän on viime vapaa ajat viihtynyt ihan muualla kuin kotona. Baareissa ja sinkkukavereilla. Olen yrittänyt puhua tästä mutta hänen mielestään se on ok. Hän ei siis tule yöksi kotiin vaan menee kaverilleen viikonloppuisin.

Olin jo hieman leppynyt viime viikonlopusta kunnes eilen kaupassa tuli sellainen parikymppinen likka vastaan. Aloin puhumaan miehelleni ja huomasin että eihän se kuule mitään kun hymyili tälle tytölle ja oikeen katseli sillä silmällä päästä varpaisiin. Oikein säpsähdin että miten se kehtaa kun vaimo ja tenevat vieressä.

Annoin asian olla. Kotona tein iltahommia keittiössä ja mies istui sohvalla. Lapsi pyysi apua yhteen hommaan ja sanoin miehelle että voitko käydä kun mulla iltapalat kesken. Mitään ei tapahdu. Menen olohuoneeseen ja hän kuolaa telkkaria. Näkyy viidakon tähtöset!

Sanokaapa arvon mammat ja miksei miehetkin, eikö nämä ole juuri niitä merkkejä että toista ei kiinnosta parisuhde? Hän siis tekee kaikkensa ettei olisi kotona vapaalla ja avoimesti katsoo muita. Eikä ollut eka kerta. Vai kuvittelenko?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi mielestä parisuhteenne ja perhe-elämänne on hänen mielestään ihan riittävän hyvää. Toisin sanoen hän on tyytyväinen tilanteeseen. Seurasi ei todennäköisesti kiinnosta yhtä paljon kuin kavereiden seura eikä ulkomuotosi yhtä paljon kuin nuorten kaunotarten ulkonäkö. Mies voisi toki teeskennellä, että sinä ja sinun kanssasi oleminen olisi kiinnostavampaa, mutta haluaisitko oikeasti teeskentelyä?

Vierailija
2/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tottakai hän on tyytyväinen. Saa mennä kuin haluaa ja käyttäytyy kuin sinkku parisuhteessa. Taidan tehdä niin että jos ensi viikonloppuna jää taas kaverille yöksi niin vien seuraavana aamuna vaatteet pakattuina sinne. Samalla näen onko kainalossa joku pimu. Tuleepa siihenkin selvyys. Mielenkiinnolla odotan miehen ilmettä kun ilmestyn aamulla vaatteiden kanssa! Oliskohan hyvä idea? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuohon ulkomuoto asiaan sen verran että en tällä hetkellä ole todellakaan missin mitoissa. Johtunee siitä että olen raskaana. Ja mielestäni tämä tekee käytöksen vielä inhottavammaksi. Ap

Vierailija
4/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea te siedätte. Uskomatonta. 

Vierailija
5/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:14"]

Viime kesänä huomasin että kyttäsi autosta jokaista lenkkeilijää. Huomautin asiasta monta kertaa vaan ei mitään muutosta. Lähinnä nauroi ja sanoi että voi ootko mustis. No en ole katsomisesta, mutta rajat ne on mullakin. Tuo menee jo pilkkaamiseksi ja kiusanteoksi. Jos itse tekisin samaa niin kuulisin siitä kauan aikaa.

[/quote]

Sitten vain alat läähättää ja vinkua aina kun klasin ohi vilahtaa nuorta mieslihaa. Kuolaat sen pelkääjän ikkunan niin ettei läpi näe, ja sitten ruuvaat lasin auki ja alat viheltää sen sijaan. Eiköhän viesti mene perille.

Vierailija
6/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten itsetunnosta kertoo paljon just tuo että itse kyllä saa katsella ja kuolata mutta jos nainen sen tekee niin jo on paha mieli ja mykkäkoulu. Tai pahimmillaan epäillään pettämisestä!

Vierailija
7/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
8/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinäkään sitten olisit katselematta muita? Oman lääkkeen maistaminen auttaa useisiin tapauksiin.

Vierailija
9/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväisi mielessä tuo miesten katselu. Voihan sitä kokeilla. Vaan entä jos se ei toimi? Ap

Vierailija
10/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:31"]Käväisi mielessä tuo miesten katselu. Voihan sitä kokeilla. Vaan entä jos se ei toimi? Ap
[/quote]

Olet kokeillut herätellä sillä kuitenkin. Paska äijä.

Vierailija
11/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ala miettiä eroa. Yritä kuitenkin saada puheyhteys mieheesi. Ei tuo voi jatkua! Latistaa sinut maan rakoon.

Vierailija
12/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:31"]

Käväisi mielessä tuo miesten katselu. Voihan sitä kokeilla. Vaan entä jos se ei toimi? Ap

[/quote]

No silloin ukkos on jo siirtynyt henkisesti kynnyksen yli uusiin seikkailuihin ja sun tekemiset ei enää kiinnosta.

Vierailija
13/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:26"]

Ja tuohon ulkomuoto asiaan sen verran että en tällä hetkellä ole todellakaan missin mitoissa. Johtunee siitä että olen raskaana. Ja mielestäni tämä tekee käytöksen vielä inhottavammaksi. Ap

[/quote]

Miehiä, jotka etsivät runkkausmateriaaliksi netistä raskaana olevien naisten alastonkuvia, pidetään pervoina. Joten on aika normaalia, että terve mies katselee mieluummin muita naisia kuin sinun turpoavaa vartaloasi. Ei siis kannata pahoittaa mieltään siitä, ettei oma ukko ole pervo.

Vierailija
14/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
15/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mieheni kuuluu näihin joiden mielestä ollessani raskaana olen ihana ja haluttava. Ei ainakaan aikaisemmin ole se ollut siis ongelmana. Ja ikää kun kysyttiin niin yli kolmekymmentä. Ap

Vierailija
16/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kesä tulee ja helmat lyhenee, niin riittää kuolattavaa vielä enemmän.

Vierailija
17/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee tota myös, ei ole öitä poissa kotoa mutta kuolaa muita naisia niin kadulla kuin telkkarissa. Puistossa huomasin kun katsoi lapsensa kanssa leikkivän naisen persettä! Välillä kommentoi, että onpa kaunis nainen. Jos itse teen samaa, kyylään miesten perseitä ja kommentoin ääneen, niin mies loukkaantuu verisesti. Olen kokeillut. Ja olen maininnut, että aika törkeää käytöstä minua kohtaan, voisitko lopettaa. Sama meno vain jatkuu.

Vierailija
18/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä huomasin että kyttäsi autosta jokaista lenkkeilijää. Huomautin asiasta monta kertaa vaan ei mitään muutosta. Lähinnä nauroi ja sanoi että voi ootko mustis. No en ole katsomisesta, mutta rajat ne on mullakin. Tuo menee jo pilkkaamiseksi ja kiusanteoksi. Jos itse tekisin samaa niin kuulisin siitä kauan aikaa.

Vierailija
19/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans saattaa kommentoida ihan ääneen. Ja joskus vaan oho, oho olipa siinä...jatkon varmaan arvaatte.

Vierailija
20/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oot liian kiltti. Heivaa se!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi