Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa taas mitätön olo.

Vierailija
11.02.2015 |

Kyse on miehestäni. Hän on viime vapaa ajat viihtynyt ihan muualla kuin kotona. Baareissa ja sinkkukavereilla. Olen yrittänyt puhua tästä mutta hänen mielestään se on ok. Hän ei siis tule yöksi kotiin vaan menee kaverilleen viikonloppuisin.

Olin jo hieman leppynyt viime viikonlopusta kunnes eilen kaupassa tuli sellainen parikymppinen likka vastaan. Aloin puhumaan miehelleni ja huomasin että eihän se kuule mitään kun hymyili tälle tytölle ja oikeen katseli sillä silmällä päästä varpaisiin. Oikein säpsähdin että miten se kehtaa kun vaimo ja tenevat vieressä.

Annoin asian olla. Kotona tein iltahommia keittiössä ja mies istui sohvalla. Lapsi pyysi apua yhteen hommaan ja sanoin miehelle että voitko käydä kun mulla iltapalat kesken. Mitään ei tapahdu. Menen olohuoneeseen ja hän kuolaa telkkaria. Näkyy viidakon tähtöset!

Sanokaapa arvon mammat ja miksei miehetkin, eikö nämä ole juuri niitä merkkejä että toista ei kiinnosta parisuhde? Hän siis tekee kaikkensa ettei olisi kotona vapaalla ja avoimesti katsoo muita. Eikä ollut eka kerta. Vai kuvittelenko?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mukavaa käytöstä.

Vierailija
22/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään arvostusta, ei hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt jo menemään sieltä, tuo ei tule hyvin päättymään.

Vierailija
24/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä miten toimia tilanteessa. Haluaisin puhua jonku ulkopuolisen kanssa tästä mutta en tiedä keneen voin luottaa. Miehen mielestä parisuhteen asioita ei saa kertoa ulkopuolisille. Mutta kun tuntuu että pää räjähtää tästä miettimisestä.

Lisäksi hän väittää että ei ole viikonloppuisin pettänyt mutta miksi muuten ei tulisi kotiin. Ihan pää sekaisin. Ap

Vierailija
25/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ukko pihalle. Tai jos miehen asunto niin lähde menemään. Itse en katselisi sekunttiakaan

Vierailija
26/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala itse toimia samoin ja hommaa salasuhde niin herää ukkokin todellusuuteen!! Takuulla ja varmasti! Voi olla että sua ei se sikaniska kiinnosta sen jälkeen. Pahin mitä voit tehdä on alkaa valittamaan ja itkemään äijän perään!

Vierailija
27/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itkenyt perään. Enkä aio. Mietin vain että eikö ole sen verran miestä että lähtee itse kun ei selvästi kiinnosta pätkääkään. Odottaa varmaan että minä jätän. Se sopisi hänelle. Saisi surkutella kun hänet jätettiin. Ja minä saisin syyt niskoilleni kun hajotin perheen.

Keskustelua ei synny. Hän ei mielestään tee mitään väärää. Hänellä on oikeus viettää vapaa aikansa kuten haluaa. Ap

Vierailija
28/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:22"]

En ole itkenyt perään. Enkä aio. Mietin vain että eikö ole sen verran miestä että lähtee itse kun ei selvästi kiinnosta pätkääkään. Odottaa varmaan että minä jätän. Se sopisi hänelle. Saisi surkutella kun hänet jätettiin. Ja minä saisin syyt niskoilleni kun hajotin perheen. Keskustelua ei synny. Hän ei mielestään tee mitään väärää. Hänellä on oikeus viettää vapaa aikansa kuten haluaa. Ap

[/quote]

Niinhän hänellä onkin. Mutta sinullakin on oikeus (ja velvollisuus!) päättää, minkälaisen puolison kanssa haluat elämäsi viettää, ja minkälaisen miehen mallin antaa lapsillesi.

Vierailija
29/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi aika esim. Perheneuvolaan, että saat puhua.

Vierailija
30/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa pihtaisit vähemmän niin miehes ei olisi niin kiinnostunut noista parikymppisistä?

Vierailija
31/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko perheellisilläkin oikeus viettää vapaa aika kuten haluaa? Siis niin ettei puolisoa ja lapsia kuulu siihen aikaan ollenkaan. Että miehellä on omat menot ja yöt ollaan pois kotoa? Ja ap on lasten kanssa? Ei kai tämä nyt oikein ole? Toki harrastuksia saa olla mutta pitäisi kai perhekin muistaa?

Vierailija
32/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:34"]

Siis onko perheellisilläkin oikeus viettää vapaa aika kuten haluaa? Siis niin ettei puolisoa ja lapsia kuulu siihen aikaan ollenkaan. Että miehellä on omat menot ja yöt ollaan pois kotoa? Ja ap on lasten kanssa? Ei kai tämä nyt oikein ole? Toki harrastuksia saa olla mutta pitäisi kai perhekin muistaa?

[/quote]

Niin ja sama varmaan toimii myös toisinpäin? Vaimo vain ilmoittaa lähtevänsä viikonlopuksi tai määräämättömäksi ajaksi viihteelle, miehellä ei ole siihen mitään sanomista? Kummallisesti homma ei useinkaan toimi tähän suuntaan.

Vierailija
33/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihkään perheneuvolaan, ei mitään hyötyä, ajanhukkaa ja meillä vain pahensi tilannetta. Narsisti hurmas ne tädit viel puolelleen. 

Karsea tilanne kyllä, mutta ikävä totuus on, ettei hyvältä näytä. 

Vierailija
34/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..pihtaamisesta puheen ollen! Kyllä se mies haluaa vähemmän. Ja jos viikonloppuna on kaksi yötä pois kotoa omilla menoillaan ja luultavasti pettää, niin kovin harvalla varmaan on seksi mielessä kun rakas vihdoin kotiutuu! Ap

Vierailija
35/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on huijannut sinua tekemään lapset eli levittämään geenejään, ja on nyt heivaamassa sinut ja siirtymässä seuraavaan. Paska äijä, kehittymätön, mutta minkäs teet, olet elänyt valheessa. Karua tekstiä, mutta näinhän se on. Mitä voit tehdä paitsi erota, haluatko tuntea itsesi mitättömäksi joka päivä vai mahdollisuuden johonkin muuhun?

Vierailija
36/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia olen lopettanut omasta ulkonäöstä stressaamisen. Ei voisi vähempää kiinnostaa miesten mielipide ulkonäöstäni/"arvostani", koska tuollaisia saatanan sikoja ne ovat.

Olen nyt paljon onnellisempi kuin nuorena. Miesten ihailu ja se että on pantavannäköinen, ei ole yhtään minkään arvoista, eikä tuo onnellisuutta.

Vierailija
37/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellisen aikuisen paikka on pääsääntöisesti kotona. Se, että muualla ollessa ei petä puolisoaan, ei vielä ole hyväksyttävä selitys sille, ettei koskaan ole kotona.

Tuollainen naisten katselu julkisesti ja sanoisiko avoin kuolaus, on osoitus huonosta käytöksestä ja täydellisestä empatian kyvyttömyydestä.

Olisiko miehellesi ok, että jaatte viikonloput ja sinä olisit joka toinen viikko sinkkutyttöjen kanssa bilettämässä koko viikonlopun?

Vierailija
38/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko perheellisilläkin oikeus viettää vapaa aika kuten haluaa?

[/quote]

Jokaisella täysikäisellä ihmisellä on oikeus päättää itse omista menoistaan, ei niitä voi sanella äiti tai vaimo tai lapset. Samoin jokaisella on oikeus vaikka ryypätä itsensä hengiltä tai harrastaa avioliiton ulkopuolisia suhteita. Niitä ei missään lakikirjassa ole kielletty. Se mitä luvataan itse omalle puolisolle, on jokaisen oma asia ja säännöt joka parisuhteessa erilaiset.

Vierailija
39/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella oikeus harrastaa avioliiton ulkopuolista seksiä!? Enpä oikein usko. Voitko laittaa mulle avioliittolaista sen kohdan jossa noin sanotaan?

Vierailija
40/42 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:46"]

Siis onko perheellisilläkin oikeus viettää vapaa aika kuten haluaa?

[/quote]

Jokaisella täysikäisellä ihmisellä on oikeus päättää itse omista menoistaan, ei niitä voi sanella äiti tai vaimo tai lapset. Samoin jokaisella on oikeus vaikka ryypätä itsensä hengiltä tai harrastaa avioliiton ulkopuolisia suhteita. Niitä ei missään lakikirjassa ole kielletty. Se mitä luvataan itse omalle puolisolle, on jokaisen oma asia ja säännöt joka parisuhteessa erilaiset.

[/quote]

Totta. Mutta jokaisella täysi-ikäisellä on oikeus itse päättää, kenen kanssa on naimisissa ja kenen kanssa asuu tai ylipäänsä on tekemisissä. Jokaisella täysi-ikäisellä on oikeus ottaa avio-/avoero puolisostaan ja muuttaa muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi