Mikä "kallis kjosmetiikkatuote" on hintansa väärti? Esimerkkejä?
Itse en aiemmin huomannut ripsareissa mitään eroja, mutta kun ostin Diorin Diorissimon, ni on kyllä selvästi parempi kuin halpistuotteet. Ei varise yhtään ja jos ei muista pestä, ni aamulla on ihan samannäköinen....
Kommentit (36)
Murad-puhdistustuotteet, aikuinen akneen taipuvainen epäpuhdas iho.
Lisäksi Shiseidon voiteet, joista tällä hetkellä voin vain haaveilla. Teki ihosta sen näköisen, että ihmiset ihmetteli miksi näytän niin freesiltä :)
Diorin ripsari, paras mitä olen kokeillut.
Ite oon tykänny hr:n meikkivoiteesta ja valo/peitevoiteesta. Kyllä keskimäärin ne kalliimmat on parempia.
Njo mielestäni kosmetiikkatuotteissa on törkeä kate vrt. tuloksiin. Voiko helpompaa olla kuin sekoitella voiteita ja myydä pikku purkissa kovaan litrahintaan? Itsekin voisin kaupitella ja selittää "miten paljon tutkimustyötä tämän tuotteen eteen on tehty."
Bare mineralsista sain itse ainakin hillittömän punoituksen naamaani, joka ei menannut lähteä edes hevoskuurilla antibiootteja. Rosacea tms. super-akne.
En ole löytänyt ns. kalliimmista merkeistä koskaan mitään vakituotetta, jota ei voisi korvata toisella.
Olen sitä mieltä ettei kannata ostaa ylihintaisia rasvoja. Moni purkki maksaa yli 100e ja sillä hinnalla saa kasviksia ja muutakin terveellistä ruokaa. Sekä apteekista perusrasvoja.
Mun täytyy ilmeisesti noin diorin ripsarit testata. Aikaisemmin pidin shiseidon ja cliniquen 38-sasteen ripsareita hintansa väärteinä, mutta parin viimevuoden aikana ne ei oikein ole olleet. Samoin shiseidon meikkivoiteet ja meikkipuuterit lakkasivat toimimasta. Chanelin meikkivoide on ollut hyvähkö...
Voin kertoa myös, mikä oli viimeaikojen kauhea pettymyt. Ostin Estee lauderin Revitalizing-kosteusvoiteen, hinta päälle viiden kympin/purnukka. Se kuivasi ihon koppuraksi parissa viikossa ja tuotti lisäksi koppuran alle kummallisia möykkyjä (ei finnejä, ei mustapäitä, jotain ihme möykkyjä vain).
Mulla pettymys ollu Biotherm tuotteet, niin puhdistusaineet ja voiteet. Ihan sama tulos vaikka Dermoshopin tuotteilla. Esim.rides repair-silmänympärysvoide on enemmänkin rides forever eli ei mitään muutosta havaittavissa!
Niin ja vaikka sanotaan, että kosmetologi osaa määrätä iholle sopivat tuotteet niin ei ainakaan itselläni niin hyvä tuuri ole käynyt ja monet ollu ihan kallista p***aa!
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:37"]
Mjina eei tieta.
[/quote]
Ei sun tarvitsekaan, sossu maksaa, senkun valitset.
Ei ole kyllä sellaista vielä tullut vastaan. Lisää kokemuksia siis !
Chanelin kynsilakat ihan surkeita, mutta Diorin pysyy paremmin ja Diorilla on idioottivarmempi se sivellinkin joka tekee siistiä ja tasaista jälkeä :)
2 kalliimpaa tuotetta joista en luovu;
Lancomen Genifique-seerumi joka tehnyt ihostani pienihuokoisemman, tasaisen sävyisen, tasaisen kostean ja levänneen näköisen, viikon käytön jälkeen tuttu kysyi että olenko käynyt jossain kasvojen käsittelyssä kun iho hohtaa kauniina ja tasaisena :D
Toinen on Lancomen Genifiquen Eye Light Pearl silmänympärysneste joka levitetään viileällä pallukalla silmien alle, virkistää silmänaluset välittömästi ja tekee silmän alueesta pirteän ja sileän näköiset.
Noita Lancomen tuotteita saa aika usein alennusseteleillä, kantistarjouksina jne.
Huonoin kallis tuote oli La Mer -kosteusvoide, oli sellaista mineraaliöljymönjää että ihohuokoset meni aivan tukkoon ja meikki tuntui vaan liikkuvan ja valuvan sen vahanaamion päällä pitkin päivää. Käytin lopulta sen 200e voiteen sääriin ja kyynärpäihin :(
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:27"]
Mulla pettymys ollu Biotherm tuotteet, niin puhdistusaineet ja voiteet. Ihan sama tulos vaikka Dermoshopin tuotteilla. Esim.rides repair-silmänympärysvoide on enemmänkin rides forever eli ei mitään muutosta havaittavissa!
Niin ja vaikka sanotaan, että kosmetologi osaa määrätä iholle sopivat tuotteet niin ei ainakaan itselläni niin hyvä tuuri ole käynyt ja monet ollu ihan kallista p***aa!
[/quote] Kosmetologeihin ei kyllä ole luottamista, tyrkyttävät hirveän ylihintaisia tuotteita joista ei ole mihinkään.
Mä ihastuin sisleyn peitevoiteeseen tummille silmänalusille.
Määrittele kallis? Markettituotteita kalliimpi mutta esim. Lancomea edullisempi Dr Hauschka on pelastanut ihoni. Puhdistusvoide ja kasvovesi ovat aivan fantastisia, puhdistusmaito ja kaikki kokeilemani naamarasvat ovat olleet hyviä. Silmänympärysvoide ja kosteusnaamio ihan ok, mutta en osta toistamiseen.
Exuviancen tuotteet.