Mikä "kallis kjosmetiikkatuote" on hintansa väärti? Esimerkkejä?
Itse en aiemmin huomannut ripsareissa mitään eroja, mutta kun ostin Diorin Diorissimon, ni on kyllä selvästi parempi kuin halpistuotteet. Ei varise yhtään ja jos ei muista pestä, ni aamulla on ihan samannäköinen....
Kommentit (36)
Mullakin jäi käyttämättä toi joe blasco kun en vaan jaksanut levittää sitä mönjää
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:19"]
moni kehuu joe blascoa, mutta minusta se on kauheaa. Ihmiset jotka sitä käyttää - nämä kehujatkin usein - näyttää ihan siltä kuin olisi värillisesti puurosta tehty kuori naaman päällä. Todellinen teatterimaski, eikä mitään luonnollisuutta lähelläkään. Mieluummin niitä näppyjä näkyviin kuin sitä tankkua.
[/quote]
No nämä näkemäsi ihmiset sitten eivät ole osanneet sitä käyttää. Mikä tahansa pakkeli on maski, jos sitä laittaa liikaa. Blascon idea on, että sitä kuuluu laittaa hyvin ohuelti. Siksi siinä on paljon pigmenttiä, että hyvin vähäinen kerros riittäisi. Ei se, ettei meikkejä osaa käyttää, ole meikin itsensä syy.
Macin värivoide ja voidemainen poskipuna. Hyvä peitto ja pysyvyys. Helena Rubinsteinin peitevoide, kestää kauan ja oikeasti peittää tummat silmänaluset.
Lancome Genifique seerumi (tasoittaa, siloittaa)
Clinique silmänalus roll on/seerumi (kosteuttaa, viilentää)
Clinique all about eyes rich silmänympärysvoide (sopii kuivalle iholle)
Sensai Silk Moist kosteusvoide (ohut mutta riittävän kosteuttava, hyvin imeytyvä)
Chanel auto bronzante irseruskettava (hyvä väri, niin hyvä tuoksu kuin nyt itsarissa VOI olla)
Sensai aurinkopuuteri (natural tan-sävy on luonteva, eikä kimalla)
Aloin kosmetiikkafriikkinä miettimään tätä oman osteluhistorian ja kokeilujen kautta, ja ihan suoraan sanottuna todella monelle kalliimmalle tuotteelle löytyy kyllä ainakin lähes yhtä hyvä ja halvempi tuote tilalle. Pitää lähinnä tietää miltä merkiltä ostaa ja tunnistaa laatu ja esim. värikosmetiikan koostumukset ja pigmentti yksittäisissä tuotteissa ennen ostoa.
Muutama tuote kuitenkin tuli mieleen, vaikka en tiedä kuinka kalliiksi nämä sitten lasketaan, mutta:
MACin korostuspuuteri, sävy Lightscapade - on tosi niin hienojakoinen vaikka onkin puristettu, levittyy kauniisti korostamaan kasvoja ja pois en vaihtaisi, vaikka tällekin on hyviä dupeja.
Luomivärin pohjustaja, esim. Urban Decaylta tai Too Facedilta.
Nämä eivät ole värikosmetiikkaa, mutta kosmetiikkatarvikkeita kuitenkin:
Tweezermanin pinsetit ovat ainakin tämmöiselle tuuheakulmaiselle erittäin kätevät, ja niillä taitaa olla ikuinen teroitustakuukin. Saa nypittyä nysäkarvat sun muut ja sattuu vähemmän, koska pinsetit ottavat niin jämäkästi kiinni karvaan.
Shu Uemuran ripsientaivuttimet. Sopii luomen muotoon jotenkin luontevammin, ja jälki on näkyvämpi ja pysyvämpi. Mulla tosin suoristuu ripset helposti, joten ehkä siksi koen tarvitsevani näitä.
Sensai Cellular Performance- hoitovesi <3
Ainoa, joka sopii tällaiselle aikuiselle pintakuivalle finninaamalle, jolle ihan kaikki kosteuttavat voiteet tekevät vain lisää finnejä, mutta kosteutta olisi jostain pakko iholle saada. Kosteuttaa ja silottaa ihanasti, mutta ei lisää rasvaisuutta ja finnejä.
Botuliini. Maksaa yli 500 euroa kerta ja siitä riittää muutama pistos otsaan ja silmien väliin sibeliusryppyihin, mutta tuohan ei toimi kaikilla eikä vaikutus välttämättä pidä montaa viikkoa kauempaa joten en uskalla suositella ehdottomasti tätä, ettette valita minulle ettei toiminutkaan :D Tosiaan ei tiedä yksilöllistä vaikutusta ennenkuin kokeilee mutta minulla tuo botuliini auttoi jonkin verran myös päänsärkyyn. Olen 37 joten älkää te kovin nuoret vaivautuko vielä sitä laittamaan.
Joe Blascon peitevoide on hintansa arvoinen. Kirjava iho muuttuu hyvän näköiseksi ja silti näyttää siltä kuin ei olisi meikkiä edes naamassa, koska korkeapigmenttistä voidetta tarvitaan niin ohuen ohut kerros. Aivan kaikkien fluidien kanssa tulee herkästi naamarifiilis, kun niitä iskee kasvoihin, tai jos laittaa vähemmän niin näyttää yhtä kirjavalta kuin ennen meikkausta.
Lancôme Teint Idole Ultra ehdottomasti
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:27"]
Mulla pettymys ollu Biotherm tuotteet, niin puhdistusaineet ja voiteet. Ihan sama tulos vaikka Dermoshopin tuotteilla. Esim.rides repair-silmänympärysvoide on enemmänkin rides forever eli ei mitään muutosta havaittavissa!
Niin ja vaikka sanotaan, että kosmetologi osaa määrätä iholle sopivat tuotteet niin ei ainakaan itselläni niin hyvä tuuri ole käynyt ja monet ollu ihan kallista p***aa!
[/quote] Kosmetologeihin ei kyllä ole luottamista, tyrkyttävät hirveän ylihintaisia tuotteita joista ei ole mihinkään.
[/quote]
Totta! Esimerkkinä tuo yllä mainittu Exuviance, joka on aivan yhtä tyhjän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:27"]
Mulla pettymys ollu Biotherm tuotteet, niin puhdistusaineet ja voiteet. Ihan sama tulos vaikka Dermoshopin tuotteilla. Esim.rides repair-silmänympärysvoide on enemmänkin rides forever eli ei mitään muutosta havaittavissa!
Niin ja vaikka sanotaan, että kosmetologi osaa määrätä iholle sopivat tuotteet niin ei ainakaan itselläni niin hyvä tuuri ole käynyt ja monet ollu ihan kallista p***aa!
[/quote] Kosmetologeihin ei kyllä ole luottamista, tyrkyttävät hirveän ylihintaisia tuotteita joista ei ole mihinkään.
[/quote]
Olen kosmetologi enkä koskaan suosittele asiakkailleni tuotteita joita en itse ole ensin kokeillut,ja ei ,en itse käytä kalliita voiteita koska hinta ei määrää laatua.käytän 15€ maksavaa voidetta ja todennut sen hyväksi
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:27"]
[/quote]
Olen kosmetologi enkä koskaan suosittele asiakkailleni tuotteita joita en itse ole ensin kokeillut,ja ei ,en itse käytä kalliita voiteita koska hinta ei määrää laatua.käytän 15€ maksavaa voidetta ja todennut sen hyväksi
[/quote] ja jatkan tähän vielä että pieni perehtyminen inci listaan ja vaikuttaviin aineiisiin paljastaa tuotteesta paljon :) muistakaa myös että jokainen iho toimii ja reagoi eritavalla eli mikä toimii toisella ei välttämättä käy toiselle lainkaan
Sisleyn meikkivoide ja irtopuuteri
moni kehuu joe blascoa, mutta minusta se on kauheaa. Ihmiset jotka sitä käyttää - nämä kehujatkin usein - näyttää ihan siltä kuin olisi värillisesti puurosta tehty kuori naaman päällä. Todellinen teatterimaski, eikä mitään luonnollisuutta lähelläkään. Mieluummin niitä näppyjä näkyviin kuin sitä tankkua.
Biothermin antiperspirantti ja baremineralsin mineraalipuuteri.
Joe Blascon red neutralizer-peitevoide. Pelastaa mun punasen naaman ja on törkeen riittosaa, ostin purnukan viime huhtikuussa ja vielä riittää :D
Meikkivoiteissa kannattaa panostaa kalliimpaan. Kokeile vaikka Guerlainin meikkivoiteita, niin huomaat varmasti eron markettituotteeseen.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:36"]Määrittele kallis? Markettituotteita kalliimpi mutta esim. Lancomea edullisempi Dr Hauschka on pelastanut ihoni. Puhdistusvoide ja kasvovesi ovat aivan fantastisia, puhdistusmaito ja kaikki kokeilemani naamarasvat ovat olleet hyviä. Silmänympärysvoide ja kosteusnaamio ihan ok, mutta en osta toistamiseen.
[/quote]Mulla hauschkan ihoöljy räjäytti aknen aivan hirveäksi. La roche posayn effaclar pelasti ihoni kun olin jo roaccutan-kuuria aikeissa hakea tuon öljy-episodin jälkeen. Aivan loistava sarja, kiitos sille joka täällä palstalla siitä vinkkasi!