Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä oli glögiä. Se oli minusta hyvää ja menin katsomaan merkkiä, jotta voisin ostaa sitä jouluksi. Merkki oli...

Vierailija
20.11.2021 |

Rainbow. Tosi noloa. Ehkä en kuitenkaan osta jouluksi Rainbow-glögiä.

Mikä on teistä paras kaupan glögi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marlin tiiviste on hyvä.

On muuten hyvää kesähelteellä kylmään väljään veteen tehtynä. Normimehu tulee helteellä suoraan ihosta hikenä ulos, glögimehu jopa virkistää oloa mausteiden vuoksi. Myös sen valmiin glögijuoman voi blandata kylmällä vedellä ja kukaanhan ei kiellä sitä juomasta sinällään kuumentamatta.

Vierailija
22/32 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ruokakauppojen glögejä joissa ei ole alkoholia tai jotain 0,5%. Miksi niitä kukaan aikuinen juo ylipäätään, itse ainakin mieluummin haen glögit alkosta.

Haluan hyvänmakuista glögiä, mehuglögit on sellaisia, yhtäkään hyvää alkoholillista en ole maistanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marlin tiiviste on hyvä.

On muuten hyvää kesähelteellä kylmään väljään veteen tehtynä. Normimehu tulee helteellä suoraan ihosta hikenä ulos, glögimehu jopa virkistää oloa mausteiden vuoksi. Myös sen valmiin glögijuoman voi blandata kylmällä vedellä ja kukaanhan ei kiellä sitä juomasta sinällään kuumentamatta.

Ai niin, juon glögin itse aina kylmänä. Kuumana vain, jos tarjotaan. ap

Vierailija
24/32 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esanssiset juomat ovat kamalia, ja niitähän nuo valtaosin ovat. Oikea glögi on ihan jotain muuta kuin keinotekoista mehua erilaisilla lisäaineilla. 

Vierailija
25/32 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marlin glögitiivistettä loraus tai kaksi punaviiniin joka on lämmitetty.

Tai keittää itse mausteineen

Vierailija
26/32 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme nuo kaupan glögejä, ne eivät yksinkertaisesti ole hyviä. Kaupan glögit ovat järkyttävän makeita.

Juuri tei itse hyvää glögiä, tänään avattiin glögikausi: pullo punaviiniä, vähän vettä, vähän sokeria, pomeranssin kuori, neilikkaa, inkivääriä, kardemummaa, kanelia ja pitkä haudutus. Ai että on hyvää!

Vierailija
27/32 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ruokakauppojen glögejä joissa ei ole alkoholia tai jotain 0,5%. Miksi niitä kukaan aikuinen juo ylipäätään, itse ainakin mieluummin haen glögit alkosta.

Onko sun vaikea ymmärtää sitä, että kaikki ei käytä alkoholia?

Vierailija
28/32 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy muistaa myös lapset.

Vierailija
29/32 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi glögissä pitäisi olla alkoholia? Jos tarjotaan molempia, otan alkoholitonta. Jouluna tulee joka tapauksessa otettua ruoan kanssa lasi viiniä, en viitsi sentään huppeliin tulla. ap

No eipä ole sulla kovin kummoinen viinapää jos lasista viiniä ja glögiä tulee humalaan. Noiden jälkeenhän pitäisi olla vielä ajokunnossakin jos niitä ei ole juuri puoli tuntia sitten kerralla vedetty kurkusta alas.

Minäkään en halua juoda jouluna holipitoista glögiä. Itse asiassa en halua erityisemmin juoda jouluna mitään alkoholia. Miksi pitäisi? Tosi hölmö ajattelutapa tuo, että jouluna pitäisi ottaa alkoholia ja sitä varten pitäisi myös olla hyvä viinapää, jotta pystyy ottamisen jälkeen ajamaan. Ihme laskelmoinniksihan siinä vaan menee koko juhlailta.

Vierailija
30/32 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LAPSIKORTTI NOSTETTU :D

Me täällä Vauva-palstalla ei varmaan tajuttukaan, että lapsia on olemassa :D

Vierailija
31/32 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LAPSIKORTTI NOSTETTU :D

Me täällä Vauva-palstalla ei varmaan tajuttukaan, että lapsia on olemassa :D

aika vahva reaktio

Vierailija
32/32 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi glögissä pitäisi olla alkoholia? Jos tarjotaan molempia, otan alkoholitonta. Jouluna tulee joka tapauksessa otettua ruoan kanssa lasi viiniä, en viitsi sentään huppeliin tulla. ap

No eipä ole sulla kovin kummoinen viinapää jos lasista viiniä ja glögiä tulee humalaan. Noiden jälkeenhän pitäisi olla vielä ajokunnossakin jos niitä ei ole juuri puoli tuntia sitten kerralla vedetty kurkusta alas.

Minäkään en halua juoda jouluna holipitoista glögiä. Itse asiassa en halua erityisemmin juoda jouluna mitään alkoholia. Miksi pitäisi? Tosi hölmö ajattelutapa tuo, että jouluna pitäisi ottaa alkoholia ja sitä varten pitäisi myös olla hyvä viinapää, jotta pystyy ottamisen jälkeen ajamaan. Ihme laskelmoinniksihan siinä vaan menee koko juhlailta.

Se on näille, joiden ajatusmaailmassa juhliminen tarkoittaa yksikäsitteisesti, ja ainoastaan vain alkoholipitoisten juomien luomista. Eli jos he eivät juo alkoholipitoisia juomia jouluna, he kokevat, että eivät juhli joulua lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän