Meillä oli glögiä. Se oli minusta hyvää ja menin katsomaan merkkiä, jotta voisin ostaa sitä jouluksi. Merkki oli...
Rainbow. Tosi noloa. Ehkä en kuitenkaan osta jouluksi Rainbow-glögiä.
Mikä on teistä paras kaupan glögi?
Kommentit (32)
En ymmärrä ruokakauppojen glögejä joissa ei ole alkoholia tai jotain 0,5%. Miksi niitä kukaan aikuinen juo ylipäätään, itse ainakin mieluummin haen glögit alkosta.
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi on nolo.
Millä tavalla?
Markkulan Marjatilan.
Mutta tykkään kyllä halvoista glögeistä myös.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ruokakauppojen glögejä joissa ei ole alkoholia tai jotain 0,5%. Miksi niitä kukaan aikuinen juo ylipäätään, itse ainakin mieluummin haen glögit alkosta.
Ja mun taas on vähän vaikea ymmärtää ihmistä, jolle oma tapa on ainoa oikea. Varsinkin jossain makuasiassa.
Pelkäätkö, että Rainbow-glögi muuttaa seksuaalista suuntautumistasi, vai mistä kiikastaa? Nolo olet itse siinäkin tapauksessa, jos pidät sitä liian halpana tarjottavaksi. Eihän sitä pulloa tarvitse vieraille esitellä.
Hyviä glögejä on kaiken hintaisissa. Ei tarvitse sisältää alkoholia. Sitä voi tarvittaessa sitten lisätä, jos on pakko dokata.
Teen glögit aina itse. Alkosta vahvaa viiniä, mausteita, appelsiinia. Noita markettien bulkkijätteitä en juo.
Niin, pitää juoda jotain, minkä mausta ei pidä, ihan vain siksi, että se on fiinimpää kuin se, minkä maku miellyttää omia makuhermoja.
Joulu on juhla. Silloin, kun on juhla, pitää syödä ja juoda sellaista, mikä maistuu omassa suussa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi glögissä pitäisi olla alkoholia? Jos tarjotaan molempia, otan alkoholitonta. Jouluna tulee joka tapauksessa otettua ruoan kanssa lasi viiniä, en viitsi sentään huppeliin tulla. ap
Viime vuonna taisin pitää Lidlistä ostetusta glögistä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi glögissä pitäisi olla alkoholia? Jos tarjotaan molempia, otan alkoholitonta. Jouluna tulee joka tapauksessa otettua ruoan kanssa lasi viiniä, en viitsi sentään huppeliin tulla. ap
No eipä ole sulla kovin kummoinen viinapää jos lasista viiniä ja glögiä tulee humalaan. Noiden jälkeenhän pitäisi olla vielä ajokunnossakin jos niitä ei ole juuri puoli tuntia sitten kerralla vedetty kurkusta alas.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain jokunen vuosi sitten jouluna lahjaksi tällaista alkoholillista glögiä. Glögin maku suussa meni innoissani keittämään ja hörppäsin mukista .... hyi että oli pahaa. Ei maistunut yhtään glögille - sille kaupan alkoholittomalle versiolle johon olin tottunut ja jonka mausteista makua himoitsin - vaan oli jotenkin kitkerää, hapanta ja no, tavallaan samalla mautonta.
Mukillinen ja loput pullosta viemäriin ja jatkossa minulle vain vaikkapa Rainbow glögiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole sulla kovin kummoinen viinapää jos lasista viiniä ja glögiä tulee humalaan. Noiden jälkeenhän pitäisi olla vielä ajokunnossakin jos niitä ei ole juuri puoli tuntia sitten kerralla vedetty kurkusta alas.
Tai ennemminkin sinä juot paljon, koska toleranssi on noin hyvä. Itselläni tulee jo yhdestä lasista paha olo. Marlin glögi ilman alkoholia on parasta. Klassikko. Pahimpia ovat alkon vahvat glögit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä kahdesta lasillisesta viiniä ja yhdestä alkoholillisesta glögistä tulisin jo selkeästi huppeliin. Mitä kehuskeltavaa "viinapäässä" on? ap
Eikö klikkiotsikot riitä? Onko pakko tehdä vielä klikkialoituksiakin? Surettaa tämä kehitys toisinaan.
Marli on ihan ehdottomasti parasta!!!
Välillä ostan jotain hienompaa, mutta ei ne vaan ole yhtä hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ennemminkin sinä juot paljon, koska toleranssi on noin hyvä. Itselläni tulee jo yhdestä lasista paha olo. Marlin glögi ilman alkoholia on parasta. Klassikko. Pahimpia ovat alkon vahvat glögit.
Marlin glögi parasta. Halutessaan voi lorauttaa tilkan rommia tai kirkasta jo kuumaan juomaan.
Kommenttisi on nolo.