Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffien Jussilta ja Ollilta puuttuu persoonat kokonaan

Vierailija
11.02.2015 |

olen katsonut sarjaa alusta saakka ja tullut siihen johtopäätelmään, että sarjan miehistä vain yhdellä on aito persoona eli Esalla. Jussilta ja Ollilta persoonat puuttuvat kokonaan. Työpaikalla tapaa silloin tällöin saman tyyppisiä miehiä, yleensä tradenomeja tai ekonomeja. Nyt kysyisinkin että mitä mieltä naiset ovat tuon tyypin miehistä? Itse en ole tullut koskaan heidän tyyppisten kanssa juttuun, ovat kuin teflonia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun täällä kasvatetaan ihmisia "kilttiksi" -eli muumioita niin ei ihme että on tuollaisia...persoonaton ja vailla selkäranka koska kiltti ihminen tekee mitä sanotaan hyväksymisen toivossa. Sillä ei oo omaa näkemystä asiasta tai haluu ymmärtää tai ottaa selvää, kiltteys tai puvumattomuus tavallaan ei ole hienotunteisuus,se on pelko-pelko tehdä väärin,sanoa väärin,ilmaistaa itsensä väärin....Se salattijuttu hämmensii minua kokonaan-jätkä laittaa pesemätön salatti kulhon,eikä erota kitkera maultaan öliviöljy....kumma juttu ;EIKÖ HÄN MAISTAA EIKÄ TUOKSUTTAA RUOKA? Varmaan ahmii vaan ja nielle purematta...voi voi sääliksi käy noita miehia-kasvatus jäi vajaksi....

Vierailija
2/2 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Tommonen vois olla kiva aviomies jollekkin pomottaja-naiselle mutta itse tulisin hulluksi tollaisen kanssa. Musta tuntuu että Jussi hillitsee itseään kameroiden edessä , ei ole oikeasti tuollainen , ja Olli on vaan ujo ja ei tunne oloaan kotoisaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi