Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

35-vuotiaita?

Vierailija
10.02.2015 |

Mikä teidän elämäntilanne on? Onko miestä/naista? Onko lapsia? Vauvakuumetta? Töissä? Miten vietat vapaa-ajan?

Itselläni muutama lapsi (sekä vauvakuume), opiskelut loppusuoralla, naimisissa ja okt:ssa asutaan. Vapaa-aika menee kotona. No suoraan sanottuna netissä.

Muuten on ihan perus aikuisten elämää, mutta siihen työelämään en ole vielä päässyt/joutunut. Ehkä sen vuoksi mulla on välillä aika teiniolo ja on vaikea käsittää, että ikää on jo sen 35v.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia. 13v yhdessä. Töissä vakituisesti. Ei minkäänlaista vauvakuumetta.. Koiria 2 kpl

Vierailija
2/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uup

kai täällä muitakin aikuisia on??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okt, mies, 3 lasta, työ yksikön päällikkönä, eli esimiehenä n.kahdellekymmenelle ihmiselle. Ei eläimiä. Ystäviä näen n.parin vkon välein. Elämä pyörii työn, päiväkodin, koulun ja lasten harrastusten ympärillä ja se on ihanaa.

Ap, 35vuotta eikä kokemusta työelämästä?

Vierailija
4/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okt, mies, kolmas lapsi tuloillaan. Säännölliset tulot.

Vierailija
5/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:46"]

Okt, mies, 3 lasta, työ yksikön päällikkönä, eli esimiehenä n.kahdellekymmenelle ihmiselle. Ei eläimiä. Ystäviä näen n.parin vkon välein. Elämä pyörii työn, päiväkodin, koulun ja lasten harrastusten ympärillä ja se on ihanaa. Ap, 35vuotta eikä kokemusta työelämästä?

[/quote]

Jep, ei työkokemusta! Puolen vuoden päästä valmistun ja ehkä sitten? Eipä kyllä ole haitannut yhtään. Olen nauttinut lasten kanssa kotona olosta. Nyt siis opiskelen toista tutkintoa. Vielä 30v aikaa saada se työpaikka.

ap.

Vierailija
6/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teette niin monta lasta... Minusta kaksi pitäisi jokaiselle riittää.

Vierailija
7/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:06"]

[/quote]

Mä tykkään lapsista.

Vierailija
8/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kerrostalokämppä, ei lapsia, ei seurustelukumppania, ei työtä, ei tutkintoa, satunnaisia ystäviä.

Selviytymistä ja niiden harvojen pienten hyvien hetkimistä päivästä toiseen.

Vierailija
9/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 lasta, omakotitalo. Opiskelen yliopistossa, vielä vuosi jäljellä ennen kuin valmistun (toinen ammattini). Vapaa-aikaa ei hirveästi ole kun rempataan samalla taloa. Ihan mukavasti elämä tuntuu menevän :)

Vierailija
10/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:46"]

Okt, mies, 3 lasta, työ yksikön päällikkönä, eli esimiehenä n.kahdellekymmenelle ihmiselle. Ei eläimiä. Ystäviä näen n.parin vkon välein. Elämä pyörii työn, päiväkodin, koulun ja lasten harrastusten ympärillä ja se on ihanaa. Ap, 35vuotta eikä kokemusta työelämästä?

[/quote]

Jep, ei työkokemusta! Puolen vuoden päästä valmistun ja ehkä sitten? Eipä kyllä ole haitannut yhtään. Olen nauttinut lasten kanssa kotona olosta. Nyt siis opiskelen toista tutkintoa. Vielä 30v aikaa saada se työpaikka.

ap.
[/quote]

Mulla aika samoin, siis lapset ja kohta kaks maisteria. Työkokemusta kyllä on, mutta jännittää silti työllistyminen... Tai erityisesti se pääsisinkö lopulta hommaan, joka tuntuisi omalta tai edes jokseenkin mielekkäältä kauemminkin kuin vain ensimmäiset kaksi vuotta.

Vierailija
11/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta, okt, mies,  2 kotieläintä, vakituinen työpaikka...kiireistä arkea. Mutta elämä kyllä tuntuu ihanalta ja täydeltä :-)!

Vierailija
12/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi, ei mitään muuta mutta se riittää :)

Vierailija
13/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enaa tuon ikainen, mutta kun olin, olin Lontoon cityssa duunissa investointi pankissa. Naimisissa ei lapsia. Siita eteenpain sitten... muutetiin Hong Kongiin ja irtisanouduin tyostani. Opiskelin 'kiinalaisia juttuja' siella ollessa ja sain lapsen. Sittemmin olen eronnut miehesta ja elan lapsen kanssa Lontoossa. Nuori olin viela 35v. Ihan hippa aikaa se viela oli. 

Vierailija
14/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet maisterinpaperit ja työkokemusta toistakymmentä vuotta, samalla työantajalla noin viisi vuotta. Lapsia kaksi, jotka tehty opiskelujen aikana. Kerrostalokolmiossa asutaan ja kolmas lapsi suunnitelmissa.

Vierailija
15/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia, 2 lemmikkiä, uudehko rakkaus. Maisterin tutkinto on, muttei töitä tällä hetkellä. Olen ehtinyt asua ja työskennellä useassa maassa, ei ole ollut kiinnostusta hankkia asuntoja saati lapsia. Suomeen palattua muiden samanikäisten elämä ruuhkavuosineen, kakkavaippoineen ja asuntolainahelvetteineen on tuntunut todella vieraalta. Suomessa elämä tuntuu oudolta suorittamiselta, ihmiset tuntuvat tekevän asioita pelkästään siksi, että niin kuuluu tehdä. Parista vakityöstä olen ehtinyt maailmalla irtisanoutua, se vähän kaduttaa nyt kun ei näköjään mitään ole enää tarjolla. Uuden tutkinnon hankkisin, jos olisi mahdollista. Uraa haluaisin tehdä.

Vierailija
16/17 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi lasta ikähaarukassa 1v4kk - 14v. Aviomies löytyy myös. Molemmilla vakituiset ja mielestämme hyvät työpaikat, minä tosin olen tällä hetkellä vielä kotona. Omakotitalossa asutaan.

Vierailija
17/17 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:06"]

[/quote]

Ohis: Kaksi jokaiselle ei muuten riitä alkuunkaan huoltosuhteenkaan kannalta.