Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En olisi ikinä uskonut että Olavi Uusivirta ja Saara Kotkaniemi eroaa.

Vierailija
20.11.2021 |

Nämä oli just niitä jotka vaikutti täydelliseltä parilta 💔

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Taidat olla väärässä ketjussa tämän copypaste-kommenttisi kanssa, joka ollaan nähty palstalla jo aiemmin.

Vierailija
22/53 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko ap tämän parin hyvinkin? Jos ei, miten voi tietää kuinka täydellisiä ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt Olavin elämän jokseenkin täydellisenä, ja sellaisena jollaisen itsekin olisin halunnut, poislukien lapsen tekeminen. Jotenkin ajattelin että varmaan ovat vaimonsakin kanssa onnellisia hamaan tappiin asti :D Olavi on kyllä ollut tapetilla viiemiset pari vuotta niin tiiviisti, että joskohan on löytynyt uusi kulta siltä tapetilta.

terveisin fanityttö 15v? Keikkamiehet harvemmin ovat erityisen sitoutuvaa sorttia. 

Vierailija
24/53 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt Olavin elämän jokseenkin täydellisenä, ja sellaisena jollaisen itsekin olisin halunnut, poislukien lapsen tekeminen. Jotenkin ajattelin että varmaan ovat vaimonsakin kanssa onnellisia hamaan tappiin asti :D Olavi on kyllä ollut tapetilla viiemiset pari vuotta niin tiiviisti, että joskohan on löytynyt uusi kulta siltä tapetilta.

terveisin fanityttö 15v? Keikkamiehet harvemmin ovat erityisen sitoutuvaa sorttia. 

Ei vaan mies 39v :D

Vierailija
25/53 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta outoa toivotella jaxuja Saaralle, ihan hyvin hänkin voinut suhteeseen kyllästyä ja Olavi tullut jätetyksi. Miksi oletetaan aina, että nainen on se joka on jätetty kuin nalli kalliolle? Saara on kaunis ja menestyvä näyttelijä ja varmasti vientiä on. Jaxuja Olaville.

Vierailija
26/53 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Taidat olla väärässä ketjussa tämän copypaste-kommenttisi kanssa, joka ollaan nähty palstalla jo aiemmin.

Varmaan tiedätkin, täällä 15 h päivässä roikkuvana, että taso on pidettävä korkeana! ;)

Vierailija
27/53 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta outoa toivotella jaxuja Saaralle, ihan hyvin hänkin voinut suhteeseen kyllästyä ja Olavi tullut jätetyksi. Miksi oletetaan aina, että nainen on se joka on jätetty kuin nalli kalliolle? Saara on kaunis ja menestyvä näyttelijä ja varmasti vientiä on. Jaxuja Olaville.

No itse en ainakaan ajattele etteikö voisi olla kumpi tahansa eron pääpiruna, tai vaikka molemmat. Viittasin vain siihen että pyöritystä on Olavilla ollut viime vuodet, ja en ihmettele jos siinä on tapahtunut jotain mikä suhteen on rikkonut. 

Vierailija
28/53 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ketä oikeasti kiinnostaa, vaikka joku Uusivirta erosi?

Vierailija
29/53 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tää uusivirta nyrkkeilijä ja kotkasalmi jää kiekkoilija?

Vierailija
30/53 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan, vaikka vastasin ketjuun. Minusta hän on epäkiinnostava.

Vierailija
31/53 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarmo Uusivirta,  nyrkkeilijä, oli 100 kertaa kovempi urheilija kuin yksikään jääkendon pelaaja, älykkö Selänteestä lähtien.

Vierailija
32/53 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole yllätys. Jotenkin epäsuhtainen pari.

Vierailija
33/53 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole yllätys. Jotenkin epäsuhtainen pari.

Niinpä.

Vierailija
34/53 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jååå! Vuonna 1999 kuollut nyrkkeilijä Uusivirta ja vuonna 1998 syntynyt Kasper Kotkansalo päättivät nyt erota....

Vierailija
35/53 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan, vaikka vastasin ketjuun. Minusta hän on epäkiinnostava.

Tämän Olavi perkiömäen "kulttuuritietous" on aina ollut ulkoa opeteltuja fraaseja ilman mitään omaa ajattelua. täysin persoonaton tapaus.

Vierailija
36/53 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jotenkin pidä Saarasta. Tulee epämiellyttävä olo. 

En tiedä roolisuorituksistaan kun en ole nähnyt, mutta ihan Hollywood-tasoinen ulkonäkö hänellä , miksi ihmeessä nuorena kiire aina rynnätä naimisiin ja lasten tekoon vaikka noihin ehtisi myöhemminkin. . .

Vierailija
37/53 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on tehneet intensiivisiä rooleja, esim Uusivirta Viulistissa, Kotkaniemi Aallonmurtajssa, eli työn takia on meriittejä molemmilla. Kaikki näyttelijät ei vaan ole Seiskassa ym tyrkyllä.

Vierailija
38/53 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat on tehneet intensiivisiä rooleja, esim Uusivirta Viulistissa, Kotkaniemi Aallonmurtajssa, eli työn takia on meriittejä molemmilla. Kaikki näyttelijät ei vaan ole Seiskassa ym tyrkyllä.

Tuosta Viulistista mainitsinkin. Olen sen nähnyt. (Poistin tästä luonnehdinnan, josta voisi tulla paha mieli).

Teki ihan pahaa, kun esitti olevansa Matleenan kanssa.

Vierailija
39/53 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40/53 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/kotimaa/selviytyjat-semifinalisti-paul-elias-ja-j…

Onko Olavi bi? Nyt tuli yllätyksenä kyllä.

Tämä oli kyllä aika paukku.