Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki tavalliset naiset on?

Vierailija
20.11.2021 |

Olen viimeaikoina ihmetelly että missä kaikki tavalliset naiset on? Kouluttamattomat tavikset köyhät.. ylipainoset? Asun Hki ja ihmettelen näitä naisia.. ovat semmosia selfieprinsessoja juovat viiniä on hienot vaatteet kalliit luis vuitton laukut.. koulutettuja hyvä palkkasia.. Eihän tuommosia naisia koskaan saa tavallisena kouluttamattomana miehenä?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kotona.

Vierailija
2/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo, Allu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen paljo hki viikonloppuisin ja ihmettelen missä kaikki tavalliset on? Eihän tommoset kaunottaret kato ees päälle kun ei niitä kiinnosta koskaan.

Vierailija
4/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen mä ainakin olen. Koulutuksina lukio ja kaksi amistutkintoa, töitä teen lähihoitajana. Naimisissa, yksi lapsi, asumme maaseudulla omakotitalossa. Viini on halpaa jos sellaista juon. Kaukana olen selfieprinsessasta enkä ostele kalliita vaatteita tai laukkuja. 

Vierailija
5/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko siis tuollaisen naisen kuitenkin etkä sitä tavallista, kun sanoit ettet tuollaisia saa? Ei me tavikset haluta semmoista joka haluaa oikeasti jonkun toisen, tuskin sinäkään?

Vierailija
6/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on ihan tavallisen näköisiä, myös pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
7/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän Allu jo sanoin, että pikkukylissä maaseudulla. Älä hae naista pääkaupunkiseudulta vaan laajenna aluetta.

Vierailija
8/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä omalla kotisohvallani. En tosin ole köyhä enkä ylipainoinen, vaan hoikka ja suht hyvin toimeen tuleva, mutta tarvis kuitenkin.

Vierailija
9/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on jo miehet. 

Koska melkein kaikki etsivät tavallista naista. Huippukauniit kiinnostaa tosissaan aika harvaa, vaikka heitä tykätäänkin katsella. 

Vierailija
10/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko siis tuollaisen naisen kuitenkin etkä sitä tavallista, kun sanoit ettet tuollaisia saa? Ei me tavikset haluta semmoista joka haluaa oikeasti jonkun toisen, tuskin sinäkään?

Oon komea ja pitkä mies vaikka on mahaa.. en halua ketä vain.. haluaisin taviksen pullukan suht nätin?

Vierailija
11/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän minä omalla kotisohvallani. En tosin ole köyhä enkä ylipainoinen, vaan hoikka ja suht hyvin toimeen tuleva, mutta tarvis kuitenkin.

aika monet on selfieprinsessoja ei niille kelpaa tällänen mies se on huomattu

Vierailija
12/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän Allu jo sanoin, että pikkukylissä maaseudulla. Älä hae naista pääkaupunkiseudulta vaan laajenna aluetta.

Mistä muka ettisin rovaniemeltä? ei nämä hki naiset kiinnostu köyhästä kaljamahasta jolla on romu auto?

Vierailija
13/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että monet on täydellisä nirppanokkia.. on mersu ja kallis uusi vielä.. matkustellaan juodaa viiniä... kyllä laatikkoleuka salilla viihtyvä adonis kelpaa joka vielä tienaa hyvin ja kallis mersu.. semmonen mies kelpaa!!1

Vierailija
14/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan tavallisen näköinen amis ja onnellisesti naimisissa toisen samanmoisen kanssa❤️

Vierailija
15/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt emu koulun huonoilla papereilla en ole koskaan tehnyt töitä lukuisia potkuja ja nyt oon velkaantunut.. huono palkkanen työ.. en pysty ostamaa mersua.. olen ylipainonen.. mutta ei vain kelpaa naisille?

Vierailija
16/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso röökipaikoille. Siellä ne seisoo kädet ristissä puhelinta tuijotellen vihaisen näköisinä.

Vierailija
17/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että joku kaunotar viiniä juova maisteri kattelee mua hki nirppanokka.. ei ikinä mitää saumaa?

Vierailija
18/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso röökipaikoille. Siellä ne seisoo kädet ristissä puhelinta tuijotellen vihaisen näköisinä.

Juu naiset on just tollasia se on huomattu.. niitä mikää kiinnosta some vain instagram.. otetaa kuvia viiniä vähän mersu oottaa pihassa

Vierailija
19/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon komea ja pitkä mies vaikka on mahaa.. en halua ketä vain.. haluaisin taviksen pullukan suht nätin?

Jos se tänne linkitetty kuvat olit sinä oikeasti niin et ole mikään komea mies. Olet ihan tavallinen.

Vierailija
20/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se niin ihanaa ku on maisteri.. palkka noin 3000 € mersu on kallis pihassa uutta mallia aluvanteet.. vähä viiniä illalla ja juustoa.. täydellinen elämä. otetaa uusia kuvia instagramiin.. vähä kahvittelua 4 € pulla 3 € kahvi.. ja sitten vähä shoppailua jee elämä on ihanaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan