Lyhyt mies ja naisen saanti
Niin, onko mitään mahdollisuuksia. Lyhyet naiset haluavat pitkän miehen ja pitkät naiset haluavat pitkän miehen. Se raja monen mielestä 180 cm.
Pitäisikö vaan hyväksyä asian ja elää yksin kun jatkuvasti saa kuulla, että ei kelpaa ja että olet lyhyt?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:23"]Se on totta, että suurin osa naisista haluaa pitkän tai ainakin pidemmän miehen mutta poikkeuksia löytyy. Olen kerran nähnyt yhden parin missä nainen oli 185 cm ja mies just tuon 175.
[/quote]
Ja siinäkin parissa nainen on se suurempi luonnonoikku.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:30"]Mihin perustuu tuo kriteeriajatus, että miehen tulisi olla naista pidempi? Heikko itsetunto, jos pituus vaikuttaa parivalintaan. Vaikka tietty ulkonäköseikoilla on vaikutusta parivalinnassa, mutta jos kiinnostus lopahtaa yhteen yksittäiseen seikkaan, niin...:)
[/quote]
Ei kyse ole heikosta itsetunnosta vaan seksuaalisesta mielenkiinnosta. Ymmärrän, jos pituus on jollekin parinvalinnassa kynnyskysymys, toiselle se voi olla vaikka rumat hampaat. Toista pitää haluta eikä halun puuttuminen lihavan naisen tai kaljun miehen edessä tee itsestä pinnallista, kaikkiin asioihin ei voi vaikuttaa.
Naisten keskipituus alkaa jo nykyaikana ylittää 170 cm, joten ei kai ihan vielä ole syytä huoleen.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:46"]Naisten keskipituus alkaa jo nykyaikana ylittää 170 cm, joten ei kai ihan vielä ole syytä huoleen.
[/quote]
No ei kyllä ylitä vielä lähimainkaan.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:03"]
määrittele lyhyt. Tunnen 2 n 160cm miestä joilla molemmilla kauniit miehiään pidemmät vaimot. Onnellisia näyttäisi olevan.
[/quote]
175 cm
Aloittaja.
[/quote]No haistapa paska. tv:m164cm
[/quote]
Ei vaan haistappa vittu ap. T. M44 167/69
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:22"]No minä olen lyhyt nainen (155cm), enkä kuolaa pitkien miesten perään ja pitkällä tarkoitan yli 170cm pitkää, joka on varmaan monen mielestä aika lyhyt sekin. Jostain syystä pitkät miehet välillä lähestyvät ja silloin joudun heidät torjumaan, sillä satun tietämään miten "käytännön asioiden" hoitaminen on vähän hankalaa kokoeron vuoksi.
Mutta oikeasti lyhyiden miesten puolesta tunnen syvää sääliä, heidän on varmasti todella vaikea löytää kumppania. Tunnen pari itseni mittaista aikuista miestä ja ikävä sanoa, mutta en huolisi niin lyhyttä.
[/quote]
Mun serkkuni on 160cm ja vaimonsa 150cm, ja he ovat saaneet pelkkiä poikia, joista vanhin on 10v ja oma eskari-ikäinen tyttöni on samanpituinen. Eli heidän kohdallaan on poikiensa harmi, että kaksi lyhyttä sukua ovat yhdistyneet.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:40"]
Onhan tuo keskivertoa lyhyempi.
[/quote]
Kuljetko mittanauhan kanssa?
Toivottavasti löydät naisen, mut ite oon 165 enkä osais kuvitella seurustelevani tai edes makaavani lyhyemmän kanssa
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:30"]Mihin perustuu tuo kriteeriajatus, että miehen tulisi olla naista pidempi? Heikko itsetunto, jos pituus vaikuttaa parivalintaan. Vaikka tietty ulkonäköseikoilla on vaikutusta parivalinnassa, mutta jos kiinnostus lopahtaa yhteen yksittäiseen seikkaan, niin...:) [/quote] Ei kyse ole heikosta itsetunnosta vaan seksuaalisesta mielenkiinnosta. Ymmärrän, jos pituus on jollekin parinvalinnassa kynnyskysymys, toiselle se voi olla vaikka rumat hampaat. Toista pitää haluta eikä halun puuttuminen lihavan naisen tai kaljun miehen edessä tee itsestä pinnallista, kaikkiin asioihin ei voi vaikuttaa.
[/quote]
Totta toisaalta.. Mutta ei yksittäinen seikka voi olla este sille, pitääkö toista haluttavana. Noh, mädäntyneet hampaat tietty..
En voi välttyä ajatukselta, että ap taitaa nyt kurkotella kuuta taivaalta. Halajaa niskat kenossa parimetrisiä korkkarien päällä keinuvia missejä, eikä lyhyemmät naiset kelpaa. Kranttu mikä kranttu. Tai sitten omaa hankalan luonteen johon suhteet kariutuvat alkuunsa ja koittaa pistää ongelman vähäisen (hah!) pituutensa syyksi :D Oikeesti, et voi olla tosissas!
N163cm
Musta tässä asiassa vaikuttaa paljon sekin onko lyhyt mies miehekkään mallinen. Mä nimittäin pidän paljon sellaisista lyhyistä painonnostaja-tyyppisistä miehistä. ;)
Sellanen pitkä riippakinttu on ajatuksena ällö. :P
Ja todella tarkoitan lyhyitä n.160-170 cm miehiä, mun silmissä 175 cm on jo pitkä mies ja 180 alkaa olla jo liian pitkä.
Olen itsekin lyhyt nainen, mutta en näkisi ongelmaa olla lyhyemmän miehen kanssa, jos hänellä on leveämmät hartiat kuin mulla. :)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:30"]Mihin perustuu tuo kriteeriajatus, että miehen tulisi olla naista pidempi? Heikko itsetunto, jos pituus vaikuttaa parivalintaan. Vaikka tietty ulkonäköseikoilla on vaikutusta parivalinnassa, mutta jos kiinnostus lopahtaa yhteen yksittäiseen seikkaan, niin...:) [/quote] Ei kyse ole heikosta itsetunnosta vaan seksuaalisesta mielenkiinnosta. Ymmärrän, jos pituus on jollekin parinvalinnassa kynnyskysymys, toiselle se voi olla vaikka rumat hampaat. Toista pitää haluta eikä halun puuttuminen lihavan naisen tai kaljun miehen edessä tee itsestä pinnallista, kaikkiin asioihin ei voi vaikuttaa.
[/quote]
Totta toisaalta.. Mutta ei yksittäinen seikka voi olla este sille, pitääkö toista haluttavana. Noh, mädäntyneet hampaat tietty..
[/quote]
Miksi pituus ei saa olla este, mutta mädäntyneet hampaat saavat? James Deanilla oli tekarit.
mä oon tässä vähän puolueellinen kun mulle olis yks lyhyt mies kelvannut oikeinkin hyvin, mutta kiinnostus jäi yksipuoliseksi :D tunnen myös toisen lyhyen, jolla riittää kyllä naisia, ja yhden pariskunnan jossa nainen päätä pidempi kuin mies. Mutta tietenkään kaikki naiset ei kiinnostu, ja tunnen naisia jotka sanoo, että pitää olla pitkä mies. Mutta ei ole kaikille kynnyskysymys.
Mihin perustuu tuo kriteeriajatus, että miehen tulisi olla naista pidempi? Heikko itsetunto, jos pituus vaikuttaa parivalintaan. Vaikka tietty ulkonäköseikoilla on vaikutusta parivalinnassa, mutta jos kiinnostus lopahtaa yhteen yksittäiseen seikkaan, niin...:)