G: Salilla - känny kaappiin vai mukaan?
Ei siinä muuta vikaa ole, kuin se, että pitäisi olla aika sisukas luonne, jos känny ei oikeasti laskisi tehoa salitreenistä; sitä kun tulee räplättyä aivan turhan kauan. Tästedes siis laitan kännyn kaappiin.
Kommentit (9)
Pidän taskussa. Neljän lapsen huoltajana pitää olla tavoitettavissa... tosin eipä ole juuri känny soinut.
Kännykkä ei ole koskaan mukana kun salilla olen, mutta jos olisi, pitäisin sen ehdottomasti mukana. Vituttaisi liikaa jos sen jättäisi kaappiin ja joku sen varastaisi sieltä, sen verran arvokas puhelin kyseessä. En usko, että kännykkä mitenkään vaikuttaisi salitreeniin, en muutenkaan näprää puhelinta turhaan.
Kuuntelen musaa puhelimesta ja puhelin on käsikotelossa käsivarrenympärillä. En minä sitö siitä ala kokoajan irrottelemaan ja näpräämään. Teen tehokkaan treenin ja ehkä vasta kun venyttelen saatan lukea jotain samalla mutta sepä ei häiritse.
Mukana, kuuntelen siitä musiikkia. Sarjatauoilla saatan katsoa jos olen saanut viestin, en kesken treenin. Ryhmäliikunnan aikana pidän kaapissa.
Jos päivystän, niin mukana, muuten kaapissa.
Itse pidän puhelimen aina kaapissa, ellen sitten tarvitse sekuntikelloa. Ei kyllä sillonkaan treenin tehoa laske ainakaan mulla.