Nokian Eden
Hätäpäissäni menin varaamaan hiihtolomalle 2 yötä Edenissä. Aika kallis oli. Nyt aloin miettimään, että kannattiko?! Onko millainen paikka? Lapset 10v. Viihtyvät uidessa vaikka koko päivän, mutta onko siellä mitään muuta?
Kommentit (25)
Kylpyläosastosta ei kokemusta, mutta olen käynyt syömässä ja ruoka oli tosi hyvää. Kävin myös yhdessä huoneessa ja siistiltä näytti.
Kylpylässä viihtyy hyvin, koska altaat ovat tarpeeksi lämpimät ! Lisähupia tuo myös ulkoallas ja pieni kylmäallas. Hotellilta saa pulkkia ja liukureita lainaksi, vieressä mukava pulkkailumäki!
Mä sain sieltä vatsataudin :( Oli kiva kotimatka seuraavana päivänä, kun mun ripulin lisäksi lasten dvd-soitin hajosi ja autosta puhkesi rengas keskellä korpisuoraa...
Olen käynyt monta kertaa ja on jäänyt pelkkiä positiivisia kokemuksia. Monen ikäiset lapset viihtyvät liukumäkineen ja 'vesileluineen' (patjoja yms.). Ulkoallas on talvisin ihana! :)
Ollaan oltu kahdesti superior huoneessa ja ovat olleet kai rempatulla puolella? Ainakin huoneet ovat olleet kivemman näköisiä kuin suomalaisissa keskivertohotelleissa. Ovat myös aika tilavia (meillä oli 2 matkasänkyä ja kivasti mahtui). Siellä on peli/leikkihuone ja pienemmille omansa, jos en toiseen kylpylään sekoita. Kivaa näytti alakouluikäisillä ja vähän vanhemmillakin olevan. Jotain pelejä, sellainen ilmatykki pallojen ammuntaan, olisiko ollut pallomeri myös (meidän muksut pieniä niin ei muista isompien huvituksia). Kylpyläosasto ikäisensä näköinen, mutta jos ei hae seesteistä, tunnelmallista, rentouttavaa kylpyläkokemusta niin ihan perussiistiä ja mukavaa oli. Aallot yllättävän hyvät. Pienihän se on, mutta niin on kaikki muutkin Suomessa. Henkilökunta hyvin ystävällistä. Kylpylän suhteen mielestämme yksi Suomen kivoimpia, joku Flamingo on uutuudestaan huolimatta kolhompi. Ja ainakin kesällä siellä on itänaapureita todella vähän verrattuna muihin kylpylöihin, minkä takia mekin ollaan toiselta puolelta Suomea sinne rahtauduttu.