Ammattiin valmistuneet ja teekkarit, lakkikysymys!
Koska ylioppilaille lakki on pakollinen suuntaan kysymykseni teille joille se ei ole pakollinen, eli:
Hankitteko lakin?
Miksi, miksi ei?
Omiin valmistujaisiin en hommannut mutta nyt kun tuli puhe kaikilla työkavereilla oli ja aikovat vappuna laittaa (olen lähäri) niin mietin pitäisikö hommata :D
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:22"]
Ei teekkarit yleensä valmistu ammattiin, DI ei ole ammatti vaan oppiarvo. Arkkitehti on ammatti, mutta vain harvat teekkarit opiskelevat arkkitehtuuria.
[/quote]
Niin kuka tässä on väittänyt että valmistuisivat... Otsikko on "ammattiin valmistuneet JA teekkarit" eli noi tyypit on kahtena erillisenä ryhmänä siinä.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:22"]
Ei teekkarit yleensä valmistu ammattiin, DI ei ole ammatti vaan oppiarvo. Arkkitehti on ammatti, mutta vain harvat teekkarit opiskelevat arkkitehtuuria.
[/quote]
Ja?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:21"]
Osta vaan lähärilakki, kaunis lakki.
Mullakin on sellainen, ainoa mikä siinä on niin se muistuttaa häiritsevästi teekkarilakkia, mua on luultu teekkariks useampana vappuna.
Tosin nykyisissä lähärilakeissa toi tupsu ei taida olla ihan niin tumma kun tässä mun.
[/quote] Mikä siinä on kun mua luullaan lähäriksi :D
Tosin kaksi parasta kaveriani joiden kanssa olen viettänyt kaksi vappua on lakkipäisiä lähäreitä niin ehkä mut assosioidaan hieman liian juoneena samaan kategoriaan kun ei katsota tarkkaan...
Onko lähärilakki sellanen sininen joita saa apteekista vai sellainen munuaisenmuotoinen pahvinen?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:43"]Mietin itsekin että ostaako lakki, olen siis teekkarifuksi. On näes helvetin kallis päähine opiskelijalle...
[/quote]
Kannattaa ostaa! Kiva se on olla vaikka kallis onkin.
Kaikki ammatti- ja amk-lakit on jotenkin pohjattoman noloja...
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:38"]
Onko lähärilakki sellanen sininen joita saa apteekista vai sellainen munuaisenmuotoinen pahvinen?
[/quote]
Ei kumpikaan. YO-lakin näköinen ja siinä on sininen tupsu ja sydänlyyra.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:43"]Mietin itsekin että ostaako lakki, olen siis teekkarifuksi. On näes helvetin kallis päähine opiskelijalle... [/quote] Kannattaa ostaa! Kiva se on olla vaikka kallis onkin. Kaikki ammatti- ja amk-lakit on jotenkin pohjattoman noloja...
[/quote]
Täällä toinen fuksi joka pohtii ostaisiko lakin. Tosin ei mulla ole YO-lakkiakaan (käytin veljen) niin voisihan sen hommata niin olisi vappupäähine mullakin.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:11"]
Ostin teekkarilakin mutta se enemmän tai vähemmän tuhoutui eka vappuna...
[/quote]
Mitä te siellä Otaniemessä teette :| miten se tuhoutui?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:11"]
Ostin teekkarilakin mutta se enemmän tai vähemmän tuhoutui eka vappuna...
[/quote]
Mitä te siellä Otaniemessä teette :| miten se tuhoutui?
[/quote]
Päällinen paloi ja tupsu irtosi. En ihan tarkkaan muista miten se pääsi tapahtumaan :D